MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.901
Dan wordt het echt tijd om flitsmeister beter in te stellen. Bv automatisch starten, of starten wanneer die verbonden is met de Bluetooth van je auto. Zonde van het geld!
Bedankt voor de herinnering, ik rijd dus al m'n hele leven zonder Flitsmeister. Zal hem maar eens installeren.

• #172.902
  • #172.903
  • #172.905
  • #172.907
Kleine slaapt dus tijd om heel de toko te verbouwen voor zijn verjaardag morgen. Heel het huis vol met versiering van peppa pig, springkussen in de tuin, beetje vuurwerk erbij.
Word maar een keer 2 jaar!

1ca7dd10-2219-474c-9ac3-27170725aef1.jpeg

• #172.912
Kleine slaapt dus tijd om heel de toko te verbouwen voor zijn verjaardag morgen. Heel het huis vol met versiering van peppa pig, springkussen in de tuin, beetje vuurwerk erbij.

Morgen bij @ak op het kamp

"Schat het is slechts 1 potje vuurwerk maak je niet druk".

• #172.914

Ben je tegenwoordig ook al ballonnenclown? Of zie ik daar geen modelleer ballonnen?

• Heart
Waarderingen: AK
  • #172.915
  • #172.918
  • #172.919
Morgen bij @ak op het kamp

"Schat het is slechts 1 potje vuurwerk maak je niet druk".

Zoiets werd bij mij in de straat afgestoken. Een ware spektakel. Ik heb de doos of wat ervan over was gezien.
Ongeveer de helft van de doos op het filmpje. Maar duurde ongeveer 3,5 minuut. Schitterend en kijken is gratis hahaha.

Helaas ook een minder bericht ontvangen. Iemand die ik begeleidt heb heeft een vuurwerk ongeluk gehad.
Mist 2 ogen is 100% doof en zal nooit meer kunnen communiceren en is een deel van zijn hoofd kwijt.
Getrouwd en een kind van 4 jaar. Damn. Ligt nu nog in comateuze toestand.

Ik vraag me dan wel af of ik dan nog zou willen leven.

• #172.920
Zoiets werd bij mij in de straat afgestoken. Een ware spektakel. Ik heb de doos of wat ervan over was gezien.
Ongeveer de helft van de doos op het filmpje. Maar duurde ongeveer 3,5 minuut. Schitterend en kijken is gratis hahaha.

Helaas ook een minder bericht ontvangen. Iemand die ik begeleidt heb heeft een vuurwerk ongeluk gehad.
Mist 2 ogen is 100% doof en zal nooit meer kunnen communiceren en is een deel van zijn hoofd kwijt.
Getrouwd en een kind van 4 jaar. Damn. Ligt nu nog in comateuze toestand.

Ik vraag me dan wel af of ik dan nog zou willen leven.
Fucking hell.
Sterkte :(

Wat heeft ie gedaan? In een mortier gekeken?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven