- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik denk dat je wel echt onderschat hoeveel gevaar je veroorzaakt als je bewust minutenlang verkeer gaat hinderen en opfokken.overdrijven is ook een vak hoor. En geloof mij ik ben niet altijd zo geweest. Maar door jarenlang door koekenbakkers er niet tussen gelaten worden, geen ruimte word gegeven aan vrachtwagens heeft de gemiddelde chauffeur weinig compassie meer, knipperlicht gaat aan en die naast mn zitten gaan gewoon voorbij en dan gaat de combi gewoon langzaam naar links🫡
En vandaar dat er veel chauffeurs wat harder zijn geworden. En geloof mij ik heb al wat ongelukken voorkomen door mongolische automobilisten
Wat je zegt over koekblikkers snap ik wel, ik rij zelf geen wagen maar kan me goed voorstellen hoe dat is, daarom probeer ik juist niet de bestuurder te zijn. Een normale bestuurder krijgt bij niet ineens voorrang door een knipper aan te zetten, een vrachtwagen wel. Maar in de regel probeer ik sowieso niet te rijden waar ik verwacht dat de vrachtwagen heel wilt.
Ik geloof ook zeker dat je ongevallen hebt moeten vermijden door andersmans fouten, dat hebben de meeste mensen die dagelijks 30 minuten rijden al.
Verkeer is een samenspel waar je elkaar dingen moet gunnen, rekening moet houden met de beperkingen en mogelijkheden van andere voertuigen en waar je uiteindelijk alleen maar meer ellende krijgt als je elkaar bewust gaat zitten hinderen.

" is je standaard excuus als mensen je aanspreken op je gedrag. Ook niets nieuws