MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.941
overdrijven is ook een vak hoor. En geloof mij ik ben niet altijd zo geweest. Maar door jarenlang door koekenbakkers er niet tussen gelaten worden, geen ruimte word gegeven aan vrachtwagens heeft de gemiddelde chauffeur weinig compassie meer, knipperlicht gaat aan en die naast mn zitten gaan gewoon voorbij en dan gaat de combi gewoon langzaam naar links🫡

En vandaar dat er veel chauffeurs wat harder zijn geworden. En geloof mij ik heb al wat ongelukken voorkomen door mongolische automobilisten
Ik denk dat je wel echt onderschat hoeveel gevaar je veroorzaakt als je bewust minutenlang verkeer gaat hinderen en opfokken.

Wat je zegt over koekblikkers snap ik wel, ik rij zelf geen wagen maar kan me goed voorstellen hoe dat is, daarom probeer ik juist niet de bestuurder te zijn. Een normale bestuurder krijgt bij niet ineens voorrang door een knipper aan te zetten, een vrachtwagen wel. Maar in de regel probeer ik sowieso niet te rijden waar ik verwacht dat de vrachtwagen heel wilt.

Ik geloof ook zeker dat je ongevallen hebt moeten vermijden door andersmans fouten, dat hebben de meeste mensen die dagelijks 30 minuten rijden al.

Verkeer is een samenspel waar je elkaar dingen moet gunnen, rekening moet houden met de beperkingen en mogelijkheden van andere voertuigen en waar je uiteindelijk alleen maar meer ellende krijgt als je elkaar bewust gaat zitten hinderen.

• #172.942
  • #172.943
Ik denk dat je wel echt onderschat hoeveel gevaar je veroorzaakt als je bewust minutenlang verkeer gaat hinderen en opfokken.

Wat je zegt over koekblikkers snap ik wel, ik rij zelf geen wagen maar kan me goed voorstellen hoe dat is, daarom probeer ik juist niet de bestuurder te zijn. Een normale bestuurder krijgt bij niet ineens voorrang door een knipper aan te zetten, een vrachtwagen wel. Maar in de regel probeer ik sowieso niet te rijden waar ik verwacht dat de vrachtwagen heel wilt.

Ik geloof ook zeker dat je ongevallen hebt moeten vermijden door andersmans fouten, dat hebben de meeste mensen die dagelijks 30 minuten rijden al.

Verkeer is een samenspel waar je elkaar dingen moet gunnen, rekening moet houden met de beperkingen en mogelijkheden van andere voertuigen en waar je uiteindelijk alleen maar meer ellende krijgt als je elkaar bewust gaat zitten hinderen.
Loop ook een beetje te trollen man. Chill.
Tis vrijdag. 😘

• #172.944
Hoevaak pw stop je bij de pomp voor een broodje bal? En pak je dan geen mayo of zwemt dar balletje dan in de mayo. Ikzelf geef de voorkeur voor de laatste.

• #172.945
Hoevaak pw stop je bij de pomp voor een broodje bal? En pak je dan geen mayo of zwemt dar balletje dan in de mayo. Ikzelf geef de voorkeur voor de laatste.
Nooit. Ik eet nooit bij de pomp. Soms zet ik hem wel even bij de automobilisten pomp en drink ik een bak koffie en staan er mensen heel gehaast te wachten.🤡

@Kathlinoo incoming......

• #172.946
I Dont care. Voordeel van antisociaal is dat je daar zelf niet zo last van hebt wat anderen van jw vinden😉
Moet je nagaan dat ik snel handelde om snel.aan de kant te gaan en dat zou voor zo een zuurpruim als jou zijn. 🫠
Volgens mij ben ik hier niet de zuurpruim als jij speciaal van vak gaat wisselen om iemand te hinderen omdat jij blijkbaar getriggerd worden dat die persoon iets te snel rijdt :roflol:
Maar goed, de zoveelste nutteloze discussie met jou :hello:

• #172.947
Volgens mij ben ik hier niet de zuurpruim als jij speciaal van vak gaat wisselen om iemand te hinderen omdat jij blijkbaar getriggerd worden dat die persoon iets te snel rijdt :roflol:
Maar goed, de zoveelste nutteloze discussie met jou :hello:
Aaah je leest over het trollstukje heen.

Onze wereldverbeteraar. Wat schattig hoe jij altijd zo moreel verantwoord reageert.

(Geef nog geen f**k)

• #172.949
Ach, je "ik was aan het trollen " is je standaard excuus als mensen je aanspreken op je gedrag. Ook niets nieuws :)
Wat een lul ben ik he?

Goddamn, dat er zulke eikels als ik kunnen bestaan. En dat mensen zoals jij daar mee in een samenleving moeten leven. Dat moet toch wel immens moeilijk zijn lijkt me😁

• #172.953
Wie van jullie plast er in de douch?

• #172.957
Ik plas weleens over mn vrouw , telt dat?
Me zoontje plast ook soms op mij!

IMG_1251.jpeg

Terug
Naar boven