XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #172.981
kan je tegenwoordig nog steeds de zekering van de begrenzer er af halen? Zie nog wel is witte kenteken vrachtwagens 95a100 rijden.
Ja kan maar dan schakel je ook je verlichting of andere zaken uit. Hebben we toch niet nodig!!!

Die mannen hebben de computer omgelust dus alles werkt bij hun terwjjk ze toch onbegrensd rijden.

• #172.983
Ken nog wel een oud filmpje, waar je een vrachtwagen gewoon 130 linkerbaan ziet rijden in Nederland. Ik vind prachtig.
Rijd niet lekker hoor. Heel nerveus met 125. Heb ik ook weleens gedaan. Dan is het een kunst om binnen de lijntjes te houden. Wel kicken hoor🤪

• #172.985
Ooo maar 35kilometer te hard is niet gevaarlijk zoals paginas ervoor. Good to know.

En 10 tonners zijn voor pussys. 50 tonners zijn voor mannen
Ik denk dat jij van iedereen toch wel zou moeten weten dat afleiding een veel groter gevaar is dan snelheid.

Even los van het feit dat onze snelwegen zijn ingericht en grotendeel veilig zijn voor 130kmh en de 100kmh regel niet voor de veiligheid is.

• #172.988
Ik denk dat jij van iedereen toch wel zou moeten weten dat afleiding een veel groter gevaar is dan snelheid.

Even los van het feit dat onze snelwegen zijn ingericht en grotendeel veilig zijn voor 130kmh en de 100kmh regel niet voor de veiligheid is.
In de Te-le-foon-hou-der is niet strafbaar.

Dus de regels mogen selectief overtreden worden naargelang iemands overtuigingen. Good to know

• #172.989
Weeeeer zo een bloedhond @Kathlinoo
20240105_094209.jpg

• #172.990
Kijk die kutautomobilist. Kaarsrechte weg.

Die zat op zn mobiel

Ach vroeg weekend voor de beste man

(en mijn.tel staat gewoon in een flexibele houder hoor. Dont worry)
20240105_094620.jpg

• #172.991
  • #172.993
Dan kun je beter gaan autorijden ipv motorrijden😇

Ik heb een flexibele "slang" houder. Mja zo veegt ieder zn straatje schoon.

Jij maakt zelf de vergelijking van de veiligheid tussen het gebruik van een telefoon en 35kmh te snel rijden, terwijl jij zou moeten weten dat dat eerste aanzienlijk gevaarlijker is.

Ik rij motor voor de vrijheid. Ook zijn de risico's op de motor voornamelijk voor mezelf. Als jij met vrachtwagen afgeleid gaat rijden is het risico bijna exclusief voor de andere weggebruikers. Als ik met mijn motor 35kmh te snel rij is het risico bij exclusief voor mezelf.

Ik ben overigens allang blij dat je je telefoon in een houder hebt, aanzienlijk minder gevaarlijk dan op schoot of in de hand en voor jezelf ben je juridisch inderdaad ingedekt(zolang er niks gebeurt) dus scheelt je ook €400 boete.

• #172.994
  • #172.995
Maar jij hebt dan ook een vreemde kijk op veiligheid.
Als je je 100% aan de snelheid houdt op de motor haal je uberhaupt je rijbewijs niet eens.

De maximumsnelheid regelmatig maar kortstondig overschrijden is essentieel voor veilig motorrijden.

• #172.997
Dat is wat motorrijders zichzelf aanpraten.
Wanneer heb jij je rijexamen rijbewijs A bij het CBR gedaan?

Het staat nergens officieel aangegeven op de website, maar als jij je echt 100% aan de snelheid houdt zak je gegarandeerd, door gebrek aan inzicht en het niet tonen van 'echt motorrijden'

Examinatoren zeggen ook altijd 'ik ben hier niet om je snelheid te controleren, als jij het niet te gek maakt mag je wat harder rijden waar nodig' of iets in die strekking.

Het CBR ziet motorrijden echt als iets anders dan autorijden met minder wielen.

Laatst bewerkt:
  • #172.999
Wanneer heb jij je rijexamen rijbewijs A bij het CBR gedaan?

Het staat nergens officieel aangegeven op de website, maar als jij je echt 100% aan de snelheid houdt zak je gegarandeerd, door gebrek aan inzicht en het niet tonen van 'echt motorrijden'

Examinatoren zeggen ook altijd 'ik ben hier niet om je snelheid te controleren, als jij het niet te gek maakt mag je wat harder rijden waar nodig' of iets in die strekking.

Het CBR ziet motorrijden echt als iets anders dan autorijden met minder wielen.
Nee nee maat.

Ik heb mn rijbewijzen allemaal, behalve bus.
En bij motorrijden gaat het om vlot mee rijden en heel even iets harder om veilig in te halen , niet per definitie overschrijden van de maximumsnelheid.

Terug
Naar boven