XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.161
Gisteren een welkomst geschenk gehad van onze buren in Noorwegen.
Grappig genoeg vroeg mijn jongste zoon of de elanden en beren ook bij ons huis komen. Nee hoor die komen niet zo dicht bij. Nog geen 10 minuten later kreeg ik deze foto.
1000008865.jpg
Jaloers.
Hopelijk kan je snel wat mooi wildlife spotten!

• #173.162
Geweldig man zo leven, duurt niet lang of ik kom je achterna die kant op. Zweden is idem jacht vergunning is vrij makkelijk te halen en je kan je eigen vriezer vol houden, eindeloze natuur en rust wat wil een mens nog meer, hou ons op de hoogte van je avontuur, ik hang in iedergeval aan je lippen 🤣
Komt helemaal goed. Zoals het er nu uit ziet is alles op zijn plekje aan het vallen. Geen grote struikelblokken in het vooruitzicht. Shortcut genomen naar een D-nummer door me als zzp-er in te schrijven. Anders zou ik het pas kunnen aanvragen als we daar aankomen. Ik moet woensdag een kopie laten maken van me paspoort en dat opsturen samen met wat formulieren richting Noorwegen. Dan zou ik begin volgende week mijn nummer hebben. Voordeel is dan dat ik een rekening kan openenen en de financien kan afhandelen met de verhuurder.
Bank rekening is ook van belang omdat ik dan een auto kan kopen en verzekeren. Een rav4 kost me anders 700 euro per week ongeveer om te huren.
Morgen het eerste afscheids etentje met een paar oud collegas met wie ik een goede band heb. Erg veel zin in.

Misschien mail ik je wel @apfelstrudel als ik een receptje nodig heb voor een stukje hert;)

• #173.167
Moest 'on the-go' eten, vond ik dit! Nog nooit gezien, niet eens super groot, 24g eiwit per bagel :eek:

IMG20240109160308.jpg

• #173.169
Lastig omdat het grondwettelijk niet kan.

Maarja desperate times call for desperate measures.

• #173.173
Mijn vrouw had vandaag een flinke bos lavas gehaald .Heerlijk geurtje ! Heb haar meteen terug gestuurd om knol selderij en Rundvlees te gaan halen 😋

• #173.175
Terug
Naar boven