XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.201
Ja pcies, en dan je biefstuk wilt bakken in verbrande boter.
Niet te rammen dat spul.
Ondanks dat ik een goede reden heb om nooit meer bij Loetje te eten, zijn ze zowat het enige niet-topklasse restaurant waar ze een rode/rare biefstuk op tafel kunnen zetten.

• #173.206
Kmoet wat mp3 bestandjes editten (knippen) voor op m'n telefoon. Heeft iemand hier een handige gratis app voor?

• #173.208
Ik zag net ook een filmpje van een vrouw die de rekening niet kon betalen, maar dat werd gewoon op een gepaste manier opgelost.

• #173.209

Ik moet ons corrigeren. Ik heb met @Galen gesproken naar aanleiding van onze afspraak aankomende zaterdag wat betreft het verhogen van de dosis. Ik zie en spreek hem namelijk regelmatig bij de Android Health Clinic en we berichten elkaar ook.

Mijn testosteron is van 6 naar 9 gegaan. Ik injecteer iedere maandag 125mg en afgelopen zaterdag is mijn bloed afgenomen.

Mijn testosteronwaarde valt simpelweg onder het behandeldoel en in mijn geval verhoog je; dat is nog steeds simpelweg TRT.

De Android Health Clinic doet niet aan TRT+ namelijk.

Ik wil wel correcte informatie verstrekken, dus kom ik er even op terug.

• #173.210
FA6587B5-2311-4ECD-B5AD-5BF2155D2004.JPG

• #173.215
Correct! Bij de Magnet Rooftop Viewing Point (waar ze inmiddels 1500¥ entree vragen :o)
Heel wat voetstappen daar gezet in mijn tijd in Japan! Heerlijk land, fantastische cultuur en mensen. :heart: Herkende het aan het 109 gebouw. Volgens mij is het gebouw uiterst rechts in je foto waar starbucks zit (zat?). Laatste keer dat ik in Japan was is 2006 geweest, dus kan zijn dat e.e.a. is veranderd. :p

• #173.217
Leuk werk, hou ik van. Mooi weer ervoor ook.

• #173.218
Leuk werk, hou ik van. Mooi weer ervoor ook.
Met dit weer wil je geen papier of hout rijden. Door water in de bakken vriesr alles aan de bodem/wanden en sta je alles los te trekken/slaan met een voorhamer. Ijzerbakken vallen makkelijk leeg door het gewicht van de lading en is niet met vocht verzadigd.

• #173.220
Lekker weertje koekepeertje.
IMG-20240111-WA0003.jpeg

Terug
Naar boven