- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Met welke reden? Waardes zijn relatief laag met huidige dosering?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Optimaal zijnde bovenaan de referentiewaarde?Precies wat jij zegt. Ik zit veilig maar nog niet optimaal en daar gaan we voor.

Behalve complimenten van andere mannen geen voordelenDe laatste tijd de baard wat laten groeien.
Blijkbaar na enige tijd het stadium bereikt waarin de andere baard-broeders eens knikken als we elkanders pad kruisen.
@Sanca Saxon zijn er nog zaken die volgen?
-lidkaart.
-maandelijkse meetings.
-voordeelbonnen bij mijnbaard.nl
Of richtlijnen waarvan ik me niet bewust ben?
-bepaalde kleuren wel of niet dragen.
-is er een kledingmerk in deze gemeenschap die haar kenmerken.
-wel of geen vlees eten.
Slide in dm please.
En ze leest niet mee hier?Ik had mij over laten halen om een offerte te maken voor een hardhouten keuken voor een vriendin van mijn vrouw .Gaande de inmeting kreeg ik door dat ze het spul aan inkoop wou hebben en liefste ook nog korting op de montage ........Heb dus er een dusdanige prijs aangehangen dat ik er zelf van schrik .
Half uurtje terug kreeg de vrouw het appje: Hey zou je willen doorgeven dat je man veel te duur voor ons is en dat een fikse korting wel op zijn plaats zou zijn .....tuurlijk korting 😂😂😉😉😉
Schaamteloos.Ik had mij over laten halen om een offerte te maken voor een hardhouten keuken voor een vriendin van mijn vrouw .Gaande de inmeting kreeg ik door dat ze het spul aan inkoop wou hebben en liefste ook nog korting op de montage ........Heb dus er een dusdanige prijs aangehangen dat ik er zelf van schrik .
Half uurtje terug kreeg de vrouw het appje: Hey zou je willen doorgeven dat je man veel te duur voor ons is en dat een fikse korting wel op zijn plaats zou zijn .....tuurlijk korting 😂😂😉😉😉
Heej, ik heb een feestje, nu lijkt het me leuk als jij dan ff gratis komt koken....
Nog erger. Jouw vriendin appt mijn vriendin omdat ze verwacht dat het goedkoper kan.Heej, ik heb een feestje, nu lijkt het me leuk als jij dan ff gratis komt koken....
Zoiets?
... Graag een biefstuk zoals bij Loetje, dus of je voor het koken even boodschappen wil doen bij de AldiHeej, ik heb een feestje, nu lijkt het me leuk als jij dan ff gratis komt koken....
Zoiets?
Ja pcies, en dan je biefstuk wilt bakken in verbrande boter.... Graag een biefstuk zoals bij Loetje, dus of je voor het koken even boodschappen wil doen bij de Aldi
Eerlijk gezegd geen boodschap aan of ze mee leest of iet