Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.185
De laatste tijd de baard wat laten groeien.
Blijkbaar na enige tijd het stadium bereikt waarin de andere baard-broeders eens knikken als we elkanders pad kruisen.

@Sanca Saxon zijn er nog zaken die volgen?
-lidkaart.
-maandelijkse meetings.
-voordeelbonnen bij mijnbaard.nl

Of richtlijnen waarvan ik me niet bewust ben?
-bepaalde kleuren wel of niet dragen.
-is er een kledingmerk in deze gemeenschap die haar kenmerken.
-wel of geen vlees eten.

Slide in dm please.

Laatst bewerkt:
  • #173.186
15 euro voor een kg biefstuk bij de sligro, mij bellen
Om te bedenken dat je 35 betaald bij de jumbo met ruk kwaliteit :roflol:

• #173.187
Vanochtend was mn Startmotor vastgevroren. Collega naar Fijnaart gekomen(is maar 15 min met de vrachtwagen)om me even aan te slepen.
Top 🤙👍👍
20240110_074255.jpg

• #173.189
Drukke dag gehad. Zometeen in de trein pas mn tweede maaltijd van de dag. :roflol:

Wat m'n dag wel weer goed maakte. Cadeautje gehad van een collega. Hij zei: "Ik wist niet wat ik je moest geven, want met bier/wijn of snoep maak ik je vast niet blij." 😍

IMG_20240110_180847.jpg

• #173.190
Dak geïsoleerd met 17cm glaswol, wat een heerlijke ruimte is het geworden. Zolder is in een paar uur al 5 graden opgewarmd en akoestisch is het ook zo dood als het maar kan. Zou er eigenlijk een home theater van moeten maken..

Geen 11 graden slaapkamer meer, die warmt nu ook langzaam op. :p
AGC_20240110_203751403.jpg

• #173.191
De laatste tijd de baard wat laten groeien.
Blijkbaar na enige tijd het stadium bereikt waarin de andere baard-broeders eens knikken als we elkanders pad kruisen.

@Sanca Saxon zijn er nog zaken die volgen?
-lidkaart.
-maandelijkse meetings.
-voordeelbonnen bij mijnbaard.nl

Of richtlijnen waarvan ik me niet bewust ben?
-bepaalde kleuren wel of niet dragen.
-is er een kledingmerk in deze gemeenschap die haar kenmerken.
-wel of geen vlees eten.

Slide in dm please.
Behalve complimenten van andere mannen geen voordelen

• #173.192
Ik had mij over laten halen om een offerte te maken voor een hardhouten keuken voor een vriendin van mijn vrouw .Gaande de inmeting kreeg ik door dat ze het spul aan inkoop wou hebben en liefste ook nog korting op de montage ........Heb dus er een dusdanige prijs aangehangen dat ik er zelf van schrik .
Half uurtje terug kreeg de vrouw het appje: Hey zou je willen doorgeven dat je man veel te duur voor ons is en dat een fikse korting wel op zijn plaats zou zijn .....tuurlijk korting 😂😂😉😉😉

• #173.193
Ik had mij over laten halen om een offerte te maken voor een hardhouten keuken voor een vriendin van mijn vrouw .Gaande de inmeting kreeg ik door dat ze het spul aan inkoop wou hebben en liefste ook nog korting op de montage ........Heb dus er een dusdanige prijs aangehangen dat ik er zelf van schrik .
Half uurtje terug kreeg de vrouw het appje: Hey zou je willen doorgeven dat je man veel te duur voor ons is en dat een fikse korting wel op zijn plaats zou zijn .....tuurlijk korting 😂😂😉😉😉
En ze leest niet mee hier?

• #173.194
Schaamteloos.

• #173.200
Mensen die aanmatigend zijn verdienen een schoen.

In het gezicht.

Terug
Naar boven