XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.141
Die is meteen ook de eerste, think about it
woah-neo.gif

• #173.143
2% kans op neerslag.

We did it again boys!

Maar het is tot nu toe een mini beetje sneeuw dus can't be mad, maar het is wel weer grappig.

• #173.146
2% kans op neerslag.

We did it again boys!

Maar het is tot nu toe een mini beetje sneeuw dus can't be mad, maar het is wel weer grappig.

En morgen zon in delen van Nederland! Als het niet ook -5 zou worden, dan had je je zomerkleding al uit de kast kunnen trekken, het is immers januari!

• #173.148
wat een odds.

Doe je al mee aan de postcodeloterij? dan steun je tevens het klimaat.
Ik ben zo'n vervelende lul(maar dat wist je al) die gokken en loterijen stiekem best wel kut en schadelijk vind, waarbij de Postcodeloterij echt wel hoog in de lijst van kut staat vanwege hun eindeloze en agressieve marketing.

Dus nee, Postcodeloterij zal ik niet zo snel aan mee doen.

Wel elk jaar een ouderjaarslot, zo ver wil ik dan nog wel gaan.

€0 wederom de dit keer.

• #173.149
Ik ben zo'n vervelende lul(wist je al) die gokken en loterijen stiekem best wel kut en schadelijk vind, waarbij de Postcodeloterij echt wel hoog in de lijst van kut staar vanwege hun eindeloze en agressieve marketing.

Dus nee, Postcodeloterij zal ik niet zo snel aan mee doen.

Wel elk jaar een ouderjaarslot, zo ver wil ik dan nog wel gaan.

€0 wederom de dit keer.
I know, daarom stelde ik het ook voor :roflol:

• #173.150
Weet je wat goed helpt tegen de kou?

Lekker met de kleine een luie dag houden en chillend onder een dekbed beetje Nijntje enzo kijken.
20240108_113047.jpg
ahh heerlijk lui, zo maar eens wat ontbijten.

• #173.154
Gisteren een welkomst geschenk gehad van onze buren in Noorwegen.
Grappig genoeg vroeg mijn jongste zoon of de elanden en beren ook bij ons huis komen. Nee hoor die komen niet zo dicht bij. Nog geen 10 minuten later kreeg ik deze foto.
1000008865.jpg

• #173.155
Grappig genoeg vroeg mijn jongste zoon of de elanden en beren ook bij ons huis komen. Nee hoor die komen niet zo dicht bij. Nog geen 10 minuten later kreeg ik deze foto.
1000008865.jpg
Heb je daar ook al last van Indiërs?

• #173.156
1000008865.jpg
Dat zijn dropjes die kun je rustig aan je kinderen geven 🤣🤣

• #173.158
Dat zijn dropjes die kun je rustig aan je kinderen geven 🤣🤣
Dat zei ik ook al tegen ze :roflol:
Huis eigenaar gaf wel aan dat er geen limiet zit op het schieten van herten en al het water rond om ons huis vrij is om te vissen. Voornamelijk forel was er te vinden. Meerdedeel van het land op de berg waar we wonen is ook van hem of zijn ouders. Ik zo het liefst zsm een jachtvergunning halen, maar daarvoor heb je een fodselnummer nodig. En in tegenstelling tot een D-nummer duurt een fodselnummer wel enige tijd. En daar heb je ook meer dingen voor nodig.

In het begin maar onze verhuurder te vriend houden en daarmee onze vriezer gevuld.
Vishengels gaan natuurlijk wel gebruikt worden wanneer ik daar de tijd voor heb.

• #173.159
Huis eigenaar gaf wel aan dat er geen limiet zit op het schieten van herten en al het water rond om ons huis vrij is om te vissen. Voornamelijk forel was er te vinden. Meerdedeel van het land op de berg waar we wonen is ook van hem of zijn ouders. Ik zo het liefst zsm een jachtvergunning halen, maar daarvoor heb je een fodselnummer nodig. En in tegenstelling tot een D-nummer duurt een fodselnummer wel enige tijd. En daar heb je ook meer dingen voor nodig.

In het begin maar onze verhuurder te vriend houden en daarmee onze vriezer gevuld.
Vishengels gaan natuurlijk wel gebruikt worden wanneer ik daar de tijd voor heb.
Geweldig man zo leven, duurt niet lang of ik kom je achterna die kant op. Zweden is idem jacht vergunning is vrij makkelijk te halen en je kan je eigen vriezer vol houden, eindeloze natuur en rust wat wil een mens nog meer, hou ons op de hoogte van je avontuur, ik hang in iedergeval aan je lippen 🤣

• #173.160

Heel heel nice

Terug
Naar boven