Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.261
Nou ben ik helemaal benieuwd wie :roflol:
Ook of degene die mij bekend voorkomt van dit forum is/was (als mensen anoniem willen blijven dan natuurlijk geen namen geven).
Als je de post voor de foto van wovano kijkt wordt er al iets verklapt ;)

• #173.264
Ik heb mij toch maar aangemeld bij de Basic Fit aangezien de gym op m'n werk matig is en ik een andere optie zoek voor dagen dat ik niet thuis ben.

Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er met mij als dat oranje bolletje nog verder naar rechts schuift en buiten beeld valt? Ik laat het weten binnen een paar maanden.
IMG_20240116_172137.jpg

• #173.265
Ik heb mij toch maar aangemeld bij de Basic Fit aangezien de gym op m'n werk matig is en ik een andere optie zoek voor dagen dat ik niet thuis ben.

Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er met mij als dat oranje bolletje nog verder naar rechts schuift en buiten beeld valt? Ik laat het weten binnen een paar maanden.
IMG_20240116_172137.jpg
Dan krijg je een coach van Basic fit 🤣

• #173.266
  • #173.268
Je bent gewoon dik :D

dik was de mijne van juli 2022

Screenshot-from-2022-05-17-18-41-33.png

Nog een van feb 2023

Finally vandaag

Schermafdruk van 2024-01-16 18-32-22.png

Laatst bewerkt:
  • #173.273
Maar on-topic: ik zie vaak dat er gereageerd wordt in het wat maakt je dag goed/wat heeft je verpest topic.

Ik heb vrijwel alleen goede dagen. Ben vrijwel altijd in een goede bui en ben positief.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #173.276
Of ik moet gewoon geluk hebben met genetics
Ik snap niet zo goed waar de drang om continue een cockfight te starten vandaan komt. Er zitten hier genoeg mensen die toch net even iets meer kennis en ervaring hebben van trainen waardoor het echt niet erg is eens een keer toe te geven wanneer je een fout maakt. Elke keer is het "oh, maar jij bent dik/lelijk/klein" maar vervolgens wel continue de positieve schijn uithangen dat je "zoveel gains maakt" maar dat er hier "zoveel toxische mensen zitten". Actie en reactie, als je zoveel zelfreflectie hebt dan komt dat vrij slecht naar voren in de manier waarop je jezelf online projecteert.

• #173.277
Ik snap niet zo goed waar de drang om continue een cockfight te starten vandaan komt. Er zitten hier genoeg mensen die toch net even iets meer kennis en ervaring hebben van trainen waardoor het echt niet erg is eens een keer toe te geven wanneer je een fout maakt. Elke keer is het "oh, maar jij bent dik/lelijk/klein" maar vervolgens wel continue de positieve schijn uithangen dat je "zoveel gains maakt" maar dat er hier "zoveel toxische mensen zitten". Actie en reactie, als je zoveel zelfreflectie hebt dan komt dat vrij slecht naar voren in de manier waarop je jezelf online projecteert.
Jij hebt duidelijk niet dezelfde genetics als Bareback.

• #173.280

Ik moet toegeven dat die negeerknop m’n leven toch verruimd heeft…

Terug
Naar boven