Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit lekker binnen in me onesie
Mooie berlingo, issie van jou?
Nope.
Nu in een ander topic.
Alsook het feit dat de vrijdagrel een dag eerder valt.
Ik ben blij dat we erger hebben weten te voorkomen. We weten allemaal waartoe hij in staat is als hij de ruimte krijgt.Oh je bedoelt het bekende speciale groepje mensen dat zo ver gaan tot identiteit van leden op te zoeken en te delen? Ja heel goed hoor..
Ik ben blij dat we erger hebben weten te voorkomen. We weten allemaal waartoe hij in staat is als hij de ruimte krijgt.
Ik vind het jammer dat jij besloten hebt de beslissing van Wovano eigenlijk te negeren en hier opnieuw te beginnen. Case closed...move on.Ik ben blij dat we erger hebben weten te voorkomen. We weten allemaal waartoe hij in staat is als hij de ruimte krijgt.
Jullie zullen het mss niet verwachten van mij maar laten we weer een beetje menselijk worden.Ik vind het jammer dat jij besloten hebt de beslissing van Wovano eigenlijk te negeren en hier opnieuw te beginnen. Case closed...move on.
MietjeJullie zullen het mss niet verwachten van mij maar laten we weer een beetje menselijk worden.
We weten elkaar meningen en standpunten nu wel. Ik schaam me niet om te zeggen dat ik @yasmine net mijn excuses heb willen aanbieden want het zat me niet lekker.
Ik wil een goed en positief persoon zijn en deze shit gaat wel erg erover.
En ik heb mijn mening en standpunten mbt tot yasmine NIET veranderd. Wel mijn gedrag en hoe ik er mee om ga. En voor de mensen die mij een mietje noemen. f**k je moeder👋
Dats gek, daar heb jij normaal anders totaal geen probleem mee.Anyway, we hoeven niet nog een topic erover te verkloten.
Je bedoelt forum verklotenDats gek, daar heb jij normaal anders totaal geen probleem mee.