AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.221
Lekker weertje koekepeertje.
IMG-20240111-WA0003.jpeg
giphy (23).gif

IMG_20240111_150025.jpg

• #173.222
De neerslag op de fiets was heerlijk verfrissend. 😁

• #173.231
Besloten om geen tweedehandswagen te kopen maar een nieuwe, kleinere wagen. Voorlopig twijfel ik tussen de nieuwe Opel Astra en de Jeep Avenger. Het wordt wellicht de Astra. De dealer zei dat die in maart al kan geleverd worden.

• #173.232
Oh je bedoelt het bekende speciale groepje mensen dat zo ver gaan tot identiteit van leden op te zoeken en te delen? Ja heel goed hoor..
Ik ben blij dat we erger hebben weten te voorkomen. We weten allemaal waartoe hij in staat is als hij de ruimte krijgt.

• #173.233
Ik ben blij dat we erger hebben weten te voorkomen. We weten allemaal waartoe hij in staat is als hij de ruimte krijgt.

Voorkomen is anders dan zover gaan tot identiteit forumlid openbaren..hij gaf zijn fout al toe. Anyway, we hoeven niet nog een topic erover te verkloten.

• #173.234
Ik vind het jammer dat jij besloten hebt de beslissing van Wovano eigenlijk te negeren en hier opnieuw te beginnen. Case closed...move on.

• #173.235
Ik vind het jammer dat jij besloten hebt de beslissing van Wovano eigenlijk te negeren en hier opnieuw te beginnen. Case closed...move on.
Jullie zullen het mss niet verwachten van mij maar laten we weer een beetje menselijk worden.

We weten elkaar meningen en standpunten nu wel. Ik schaam me niet om te zeggen dat ik @yasmine net mijn excuses heb willen aanbieden want het zat me niet lekker.
Ik wil een goed en positief persoon zijn en deze shit gaat wel erg erover.

En ik heb mijn mening en standpunten mbt tot yasmine NIET veranderd. Wel mijn gedrag en hoe ik er mee om ga. En voor de mensen die mij een mietje noemen. f**k je moeder👋

Laatst bewerkt:
  • #173.236
Net een aanzienlijke opdracht bevestigd gekregen , morgen ff scrum met werkvoorbereiding,constructeurs en voorman om te kijken in hoe verre we al kunnen beginnen .
Heb ongeveer de helft in materialen en hang en sluitwerk op voorraad.
Scheelt weer een hoop stress , onlangs op een aantal opdrachten hebben wij wat steken laten vallen dus erg mooi om met een frisse Lei te beginnen

• #173.237
Jullie zullen het mss niet verwachten van mij maar laten we weer een beetje menselijk worden.

We weten elkaar meningen en standpunten nu wel. Ik schaam me niet om te zeggen dat ik @yasmine net mijn excuses heb willen aanbieden want het zat me niet lekker.
Ik wil een goed en positief persoon zijn en deze shit gaat wel erg erover.

En ik heb mijn mening en standpunten mbt tot yasmine NIET veranderd. Wel mijn gedrag en hoe ik er mee om ga. En voor de mensen die mij een mietje noemen. f**k je moeder👋
Mietje

dd8.gif

• #173.240
Ameen A Alai heeft zijn aanklacht te pakken.
Valt mij nog mee dat die dealer zolang openlijk zijn gang kon gaan ...
Naar eigen zeggen heeft hij iedereen destijds nubain en later kratom en ibogain aangesmeerd als zijnde "onschadelijk".Word een tijdje brommen als hij veroordeeld word

Terug
Naar boven