- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Correct! Dat gebouw is inmiddels onder renovatie, dus de Starbucks die daar zat is verdwenen. Ik betwijfel ook sterk of ze daar weer een Starbucks in gaan zetten, wellicht meer een soort viewing point gerichte activiteit en wellicht een shopping mall achtige omgeving om aan te vullen. In Shibuya is er sowieso veel veranderd, ze hebben een grote mall met park gerealiseerd net achter het station (MIyashita Park) waar je heel chill kan zitten en aanvullend de Shibuya Scramble Viewing Point op zo'n 60 verdiepingen hoog. Best interessant om pre-corona en post-corona te vergelijken.Heel wat voetstappen daar gezet in mijn tijd in Japan! Heerlijk land, fantastische cultuur en mensen.Herkende het aan het 109 gebouw. Volgens mij is het gebouw uiterst rechts in je foto waar starbucks zit (zat?). Laatste keer dat ik in Japan was is 2006 geweest, dus kan zijn dat e.e.a. is veranderd.
![]()

Herkende het aan het 109 gebouw. Volgens mij is het gebouw uiterst rechts in je foto waar starbucks zit (zat?). Laatste keer dat ik in Japan was is 2006 geweest, dus kan zijn dat e.e.a. is veranderd.