AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.241
Heel wat voetstappen daar gezet in mijn tijd in Japan! Heerlijk land, fantastische cultuur en mensen. :heart: Herkende het aan het 109 gebouw. Volgens mij is het gebouw uiterst rechts in je foto waar starbucks zit (zat?). Laatste keer dat ik in Japan was is 2006 geweest, dus kan zijn dat e.e.a. is veranderd. :p
Correct! Dat gebouw is inmiddels onder renovatie, dus de Starbucks die daar zat is verdwenen. Ik betwijfel ook sterk of ze daar weer een Starbucks in gaan zetten, wellicht meer een soort viewing point gerichte activiteit en wellicht een shopping mall achtige omgeving om aan te vullen. In Shibuya is er sowieso veel veranderd, ze hebben een grote mall met park gerealiseerd net achter het station (MIyashita Park) waar je heel chill kan zitten en aanvullend de Shibuya Scramble Viewing Point op zo'n 60 verdiepingen hoog. Best interessant om pre-corona en post-corona te vergelijken.

• #173.242
Net mijn functioneringsgesprek gehad en mijn leidinggevende was vooral te spreken over mijn manier van communiceren. Open, direct, onbevooroordeeld, wel wat langdradig en ik sta ook open voor kritische feedback al heb ik dan ook wel vaak een inhoudelijk kloppend weerwoord.

Het zal je maar gezegd worden.

• #173.243
Bonus gekregen vandaag.
Misses Pumper zal blij zijn met haar geschenkje.
IMG_20240112_141845.jpg

• #173.244
Net mijn functioneringsgesprek gehad en mijn leidinggevende was vooral te spreken over mijn manier van communiceren. Open, direct, onbevooroordeeld, wel wat langdradig en ik sta ook open voor kritische feedback al heb ik dan ook wel vaak een inhoudelijk kloppend weerwoord.

Het zal je maar gezegd worden.
Redelijk spot on toch meer als positief

• #173.245
Oude radiaal afkortzaag zojuist verkocht aan een beginnende meubelmaker, Nu heeft de voormontage , afmontage en houtstek zijn eigen afkortmachine.
Komende maandag komt scm langs om de levering van mijn nieuwe Van dikte bank te bespreken helemaal top ! .
Nu eerst weekend !

• #173.246
Oude radiaal afkortzaag zojuist verkocht aan een beginnende meubelmaker, Nu heeft de voormontage , afmontage en houtstek zijn eigen afkortmachine.
Komende maandag komt scm langs om de levering van mijn nieuwe Van dikte bank te bespreken helemaal top ! .
Nu eerst weekend !

Fijn dat iedereen zijn eigen afkortzaag heeft.
Wat voor merk is die?

• #173.248
Fijn dat iedereen zijn eigen afkortzaag heeft.
Wat voor merk is die?
Dewalt is uiteindelijk de keuze geworden mede doordat ik een fikse korting op aanschaf kreeg .
Festool was het uitgangspunt maar de dewalt is 95% van wat het Festool model is voor 70% van de prijs 😋
Mocht ik niet tevreden zijn valt er wel wat te regelen met de leverancier

• #173.250
  • #173.260
Tof man. Echt knap wat je zelf zo op hebt opgezet, zeker naast je gewone werk en gezinsleven! Verwacht je dit op korte termijn fulltime te kunnen doen?
Wij willen over x jaar graag wat ruimer gaan wonen en als zzp'er moet je 3 jaar stabiel inkomen hebben voor een hypotheek dus zal het nog wel even blijven combineren denk ik.
Tof dit Wouter !! Doe je goed
Dank🙏🏼
Volgens mij zie ik een aantal bekende gezeichten van dit forum?
Dat kan. In totaal 5 mensen van het forum waarvan 2 zonder of met weinig berichten.
Volgende keer de foto maar in het begin maken :p

Terug
Naar boven