XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.281
Wat maakt mij dag goed?
Lekker rustig dagje gehad op werk. De roti kip kerrie masala viel in de smaak. De helft vandaag opgewarmd en gegeten. De andere helft net gevacumeerd op werk en die eten we vrijdag.
Iedereen grote blij.

Veel gasten hebben afgebeld voor vanavond dus ik mocht na het eten lekker naar huis. Mooi. Nu net de Switch aangedaan en ff lekker uurtje of 2 Skyrimmen. Niet te verwarren met wat Bareback doet bij zijn vriend.

• #173.282
Ik heb mij toch maar aangemeld bij de Basic Fit aangezien de gym op m'n werk matig is en ik een andere optie zoek voor dagen dat ik niet thuis ben.

Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er met mij als dat oranje bolletje nog verder naar rechts schuift en buiten beeld valt? Ik laat het weten binnen een paar maanden.
IMG_20240116_172137.jpg
Dan kom je in aanmerking voor een maagverkleining en kan je je melden bij een obesitaskliniek 😊!

• #173.283
Groente bouillon staat weer op het vuur , morgen ff mergpijp en een mooi stukkie rundvlees halen.
Ben alleen aan het twijfelen ik er een duiste stijl topf van maak of een ouderwets soepje .
Moest in ieder geval ook harde broodjes met gesmolten kaas maken van de kids. Keuze's keuze's

• #173.284
Hoe lang groei je al zo aanzienlijk?

Jammer dat ik zo vaak eruit ben geweest door omstandigheden, maar groeien is nooit een probleem geweest en heb nog nooit een plateau bereikt.

Ik sport nu weer non stop vanaf november 2022 (na 3+ jaar eruit te zijn geweest) en ik beleef het deze keer als één grote groeispurt en de TRT maakt het niet bepaald minder.

Normale vraag, normaal antwoord.

• #173.287
Jammer dat ik zo vaak eruit ben geweest door omstandigheden, maar groeien is nooit een probleem geweest en heb nog nooit een plateau bereikt.

Ik sport nu weer non stop vanaf november 2022 (na 3+ jaar eruit te zijn geweest) en ik beleef het deze keer als één grote groeispurt en de TRT maakt het niet bepaald minder.

The uncrowned mister O.

• #173.288

Is dat niet gewoon een gevolg van muscle memory?

Terug
Naar boven