We duimen dat het weg blijft 🤞Kan eindelijk zeggen dat ik ziekte van graves heb overwonnen .
Nou hopen dat het wegblijft geen zin in nog een chemische behandeling.
Nu tijd voor een Apple jack dr pepper !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We duimen dat het weg blijft 🤞Kan eindelijk zeggen dat ik ziekte van graves heb overwonnen .
Nou hopen dat het wegblijft geen zin in nog een chemische behandeling.
Nu tijd voor een Apple jack dr pepper !
Lekker laten vastzitten!

Misschien de genen van z'n moeder?Als ik het zo bekijk lijkt het eerder een klein sneeuwduiveltje. Kan ook niet anders met een vader zoals @Steks![]()
Als je het zo wilt uitwerken kan je zeggen dat mijn zoon irritant naïef is.Misschien de genen van z'n moeder?
Volgens mij is de dochter van @Steks genetisch gezegend met de kenmerken van haar vader. Die stelt nu al van die kut-vragen, maar nu is dat nog schattig.

We weten wel hoe jij aan een leuke vrouw bent gekomen....Als je het zo wilt uitwerken kan je zeggen dat mijn zoon irritant naïef is.![]()

Verkapte zie mij eens sterk zijn post.
Ik had eerst simpel getikt.We weten wel hoe jij aan een leuke vrouw bent gekomen....![]()

Verkapte kijk mij eens niet in staat zijn om een blik te openen post. 😅Verkapte zie mij eens sterk zijn post.
Gelukkig zijn je nagels nog steeds on point!
Ik had het vaak met die plastic trekdingen in flessen zonnebloem- en arachide-olie. Tijdelijk opgelost door de steel van een lepel eronder te doen. Nu gaat het prima zonder, zal wel aangepast zijn.Verkapte kijk mij eens niet in staat zijn om een blik te openen post. 😅
Maar dank! 😊
Gelukkig heb ik een blikopener. 😅 maar alsnog!Ik had het vaak met die plastic trekdingen in flessen zonnebloem- en arachide-olie. Tijdelijk opgelost door de steel van een lepel eronder te doen. Nu gast het prima zonder, zal wel aangepast zijn.
Geen inB4 verkapte je bent beter geworden in..?
Succes!De qi voor mijn oudste laten stomen omdat ze vanavond opgaat voor haar blauwe band , moet eerlijk bekennen dat ik het toch wel spannend vind .
Trotse vader 😄