Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daddy I'm stuck...
Gaat goed komen !
Was hij weg?Welkom terug ! Persoonlijk vond ik je vertrek jammer
Ff toch

Ben op zomerkamp gegaan in Portugal om me innerlijke ik op te zoeken. Ben herboren.
Ah lekker man. Af en toe ben je zoiets nodig.Ben op zomerkamp gegaan in Portugal om me innerlijke ik op te zoeken. Ben herboren.
Ben je nog niet weg 😋Jaja, Hell heeft een woning gefixt! Ik verhuis volgende week vrijdag.
![]()
Dus voorlopig geen tijd voor DBB ivm klussen?Jaja, Hell heeft een woning gefixt! Ik verhuis volgende week vrijdag.
![]()

Heb jij iets meegekregen over een dbb Discord? Of zat je toen in Portugal 😌Ben op zomerkamp gegaan in Portugal om me innerlijke ik op te zoeken. Ben herboren.
Ben niet welkom aangezien ik alleen mocht joinen als ik vegan werd en dat vertik ik!Heb jij iets meegekregen over een dbb Discord? Of zat je toen in Portugal 😌
Nou zeg.Ben niet welkom aangezien ik alleen mocht joinen als ik vegan werd en dat vertik ik!
Jij bent er zeker vanaf het begin bij.
Met Kath als sekteleidster. Trap er niet in mensen!Het is maar een vies kliekje denk ik. Hoorde dat ze elke vrijdag avond ook kumbaya liedjes zingen op de discord chat en dat je alleen vegan gerechten mag tonen.

Moet je idd niet bij willen horenHet is maar een vies kliekje denk ik. Hoorde dat ze elke vrijdag avond ook kumbaya liedjes zingen op de discord chat en dat je alleen vegan gerechten mag tonen.