- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Zo is hij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is hij

O dan wil ik wel joinen.Het is maar een vies kliekje denk ik. Hoorde dat ze elke vrijdag avond ook kumbaya liedjes zingen op de discord chat en dat je alleen vegan gerechten mag tonen.
Waarbij?
Ik wil vooral haar feliciteren!

now8news.com
2000 dollar, valt goed mee.![]()
![]()
Guy Goes To Mexico To Kill Himself, Spends Week Doing Coke & Banging Hookers, Decides To Keep Living
$2,000 dollars spent on a trip to Mexico, a cab ride, a seedy hotel room, excessive amounts of cocaine, and hooker orgies legitimately saved a man’s life.now8news.com
Livin la vida coca.
Helemaal over heen gelezen! Gefeliciteerd......uit eten geweest ?
Dan heb je wel gezien dat het altijd slechter kan.
Dan pas ik wel. Al kan ik me niet inbeelden dat je naar daar gaat om te 'sterven' en dus alles op te doen, dat je dan lelijke wijven gaat batsen.
Voor een paar honderd dollar aan coke en crack krijg je deze dame er gratis bij. Een soort 1+1 gratis aanbieding.
Als ik extra betaal, kan ik dan van haar afzien?Voor een paar honderd dollar aan coke en crack krijg je deze dame er gratis bij. Een soort 1+1 gratis aanbieding.
Die is al half dood man
Denk voor deze gast wel jaNecrofilie is ook gewoon een ding he. Zal vast ook een half levende middenweg zijn?
Dat is het mooie van bodybuilding : verder komen dan dat je zelf gedacht had 😄Het is al sinds ik ben begonnen met trainen mijn droom om dikke armen te hebben. En laat ik nu net gezegend zijn met fucked up arm genetics.![]()
Daarom was ik erg blij dat ik gisteren (met pomp) mijn armen gemeten heb op 48,0 cm. Dat is 1 cm dikker dan het grootste voor mijn prep voor de laatste show begon en nog ‘maar’ 2 cm van de 50 cm af. Lange tijd dacht ik dat de 50 cm onhaalbaar zou zijn, maar mijn nieuwe trainingsmanier werkt goed voor armen dus heb weer alle vertrouwen erin.
Een kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zatHet is al sinds ik ben begonnen met trainen mijn droom om dikke armen te hebben. En laat ik nu net gezegend zijn met fucked up arm genetics.
Daarom was ik erg blij dat ik gisteren (met pomp) mijn armen gemeten heb op 48,0 cm. Dat is 1 cm dikker dan het grootste voor mijn prep voor de laatste show begon en nog ‘maar’ 2 cm van de 50 cm af. Lange tijd dacht ik dat de 50 cm onhaalbaar zou zijn, maar mijn nieuwe trainingsmanier werkt goed voor armen dus heb weer alle vertrouwen erin.