AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.366
Screenshot_20240122_093933_Chrome.jpg

Livin la vida coca.

• #173.367
  • #173.376
Na een jaar geleden m'n meniscus gescheurd te hebben en een jaar lang knie klachten te hebben gehad nu eindelijk weer begonnen met squats en deadlifts. Heel lichtjes voor nu. Ben bang dat er weer iets knapt...

Hopelijk met een paar maanden weer op oud niveau. Beenmassa is redelijk verdampt. Mentaal voelt dit heel erg geh maar must stay strong. Blik op de toekomst.
20240122_131734.jpg

Aan de andere kant ben ik heel erg blij dat ik überhaupt deze beweging weer pijnvrij kan maken.

• #173.378
Het is al sinds ik ben begonnen met trainen mijn droom om dikke armen te hebben. En laat ik nu net gezegend zijn met fucked up arm genetics. :(
Daarom was ik erg blij dat ik gisteren (met pomp) mijn armen gemeten heb op 48,0 cm. Dat is 1 cm dikker dan het grootste voor mijn prep voor de laatste show begon en nog ‘maar’ 2 cm van de 50 cm af. Lange tijd dacht ik dat de 50 cm onhaalbaar zou zijn, maar mijn nieuwe trainingsmanier werkt goed voor armen dus heb weer alle vertrouwen erin.

• #173.379
Het is al sinds ik ben begonnen met trainen mijn droom om dikke armen te hebben. En laat ik nu net gezegend zijn met fucked up arm genetics. :(
Daarom was ik erg blij dat ik gisteren (met pomp) mijn armen gemeten heb op 48,0 cm. Dat is 1 cm dikker dan het grootste voor mijn prep voor de laatste show begon en nog ‘maar’ 2 cm van de 50 cm af. Lange tijd dacht ik dat de 50 cm onhaalbaar zou zijn, maar mijn nieuwe trainingsmanier werkt goed voor armen dus heb weer alle vertrouwen erin.
Dat is het mooie van bodybuilding : verder komen dan dat je zelf gedacht had 😄

• #173.380
Een kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zat

Terug
Naar boven