- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Nee hoor, ik vroeg wat andersEen kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, ik vroeg wat andersEen kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zat
Jij vraagt telkens hells nr, maar die heb ik ook niet zeg ik al duizend keer 🤷♂️
fixedJij vraagt telkens mijn buurvrouw haar nr, maar die heb ik ook niet zeg ik al duizend keer 🤷♂️
Een kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zat
Ooh mooi, dan ben ik al op de helft!
Kan het wel verkorten na 3 als het moet
Ik denk dat het bij mij 6-7 jaar heeft geduurd. Dus elk jaar een cm.Een kennis van me vroeg zichzelf af hoeveel jaar er tussen 42/48cm arm omtrek zat
Mooi, tegen die tijd ben ik dus zo bejaard als bullshark.Ik denk dat het bij mij 6-7 jaar heeft geduurd. Dus elk jaar een cm.
Edit: ow wacht ben al 30, dan denk ik 8 jaar.
1cm per jaar op je armen on gear?Ik denk dat het bij mij 6-7 jaar heeft geduurd. Dus elk jaar een cm.
Edit: ow wacht ben al 30, dan denk ik 8 jaar.
Alles omtrent spier groei is onderhevig aan genen .1cm per jaar op je armen on gear?
Is arm omtrek zo erg genetisch bepaald? Kzie dat het bij @ak ook een stuk lastiger gaat dan bij zijn andere spiergroepen.
Tuurlijk, maar ik vraag mij af in hoeverre dat per spiergroep verschilt. En welke spiergroepen daar gevoeliger voor zijn. Komt moeite met armen groeien vaker voor dan zeg moeite hebben met quads groeien? (Niet per kg massa natuurlijk).Alles omtrent spier groei is onderhevig aan genen .
Mijn kuiten zijn klein al gooi ik er bij wijze van 10 sets calve raises en sqauts tegen aan , mijn boven benen hebben aanzienlijk minder nodig . Armen is hier ook een dingetje wat dat betreft , onder armen groeien makkelijk ( komt ook door werk) boven armen not so much .Hoeverre het genetica is of sub optimaal trainen blijft een gok .Tuurlijk, maar ik vraag mij af in hoeverre dat per spiergroep verschilt. En welke spiergroepen daar gevoeliger voor zijn. Komt
Moeite met armen groeien vaker voor dan zeg moeite hebben met quads groeien? (Niet per kg massa natuurlijk).
@ak heeft bijvoorbeeld een grote rug en grote lats. Is dat dan omdat hij daar genetisch aanleg voor heeft, of omdat hij die beter/meer traint, of omdat de manier waarop hij die traint overeenkomt met zijn aanleg? Of heeft ie niet goed getraind op een manier die werkt voor zijn lichaam/genetica?
Kuiten zie ik hier ook vaker voobij komen dat die bij veel gasten moeilijk groeien terwijl de rest groeit als kool. Maar wanneer ze opeens hun kuit training anders aanpakken (ander volume, andere rep range, 3x in de week ipv 2x, etc) dan groeien ze wel. Is kuit een vaak voorkomende lastige spiergroep of worden kuiten vaak verkeerd getraind? Of beide?
Is er een optimale manier van trainen per spiergroep per persoon? M.a.w. verschilt het per persoon a.d.v. hun genetica wat voor hun per spiergroep de optimale manier van trainen is?
Dus, bij schema 1 groeit persoon A hard zijn biceps terwijl persoon B amper vooruitgang boekt.
Bij schema 2 vertoont persoon B echter harde groei in biceps terwijl dit voor persoon A dan weer niet werkt.
Beide schema's zijn dus goed, maar ook weer niet, het verschilt per individu.
Kan dat? Kan je aanleg hebben voor groei in een spiergroep maar amper groei vertonen doordat je *verkeerd* traint voor jouw lichaam.
*Genetische monsters die al groeien door naar dumbells te kijken ff buitengesloten*
Jullie genetische opmaak zal ook wezenlijk verschillen beetje afhankelijk welke mix je krijgt .Genetische invloed op spiergroei per spiergroep valt denk ik wel mee. Ik ben een van een tweeling en we hebben niet dezelfde "spiermassa-genen"![]()
Insertion is natuurlijk ook een ding. Eens dusVergeten we ook de aanhechtingen vd spieren niet of zijn me lats zo laag doordat ik veel rows doe.
Zelfde geld voor armen, de ruimte tussen je binnenkant elleboog en biceps bepaald hoe je biceps ogen en de aanhechting van je triceps speelt ook mee hoe dat visueel oogt. Aanhechtingen kan je niet wijzigen, slechte genen voor spiergroei zou je eventueel met “tijd” kunnen compenseren, alhoewel ik ook denk dat je hierdoor altijd achterloopt toz van mensen die sneller spiermassa aanzetten.