XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.763
Ondertussen in brabant, carnaval 🤌
Tot over paar dagen allemaal vrienden en vriendinnen! (Muv hell)
Grapje poes

IMG_3035.jpeg
IMG-20240208-WA0004.jpg
20240130_203158.jpg

• #173.767
Voel me weer top na 2 dagen verkoudheid :flexbiceps: :flexbiceps:

• #173.770
Oud dubbelglas in de woonkamer vervangen, wat een verademing. Geen koudeval meer bij het 3,7x1,75m kozijn en je hoort nog amper een auto langsrijden met een glaspakket van 44.2-15-6 waarvan twee akoestisch dempende folies.

De glaszetter was wat minder bij met mijn hoge eisen en het gewicht dat ie moest tillen.. :D Die wilde mij gewoon 4-15-5 aansmeren met 30dB demping. Wat een achterhaalde kennis zit er bij zulke bedrijven. Nu is er 45dB demping + geen uv instraling door het gelaagde glas. Kost wat, maar comfort is niet in geld uit te drukken.

• #173.772
Gvd lekker getraind net. Schouders, borst, triceps. Begin qua kracht weer richting oud niveau te gaan.

Nu 4 a 5x per week kt en 3x zwemmen. Nu nog voeding goed en dan cutten tot de zomer.
Ga je dat niet beter volhouden met 3-4 keer gewichten en 2 keer zwemmen?

• #173.773
  • #173.774
Ga je dat niet beter volhouden met 3-4 keer gewichten en 2 keer zwemmen?
Dit gaat top. Ik deed vorige keer teveel oefeningen, een te hoog volume en trainde op een te hoge rpe.

Maar ik hanteer het principe van: vermoeid is rust, uitgerust = trainen.
Voelt de te trainen spiergroep vermoeid dan doe ik of een andere spiergroep of ik neem dus rust.

4 a 5x is dus een richtlijn.

• #173.779
Dit gaat top. Ik deed vorige keer teveel oefeningen, een te hoog volume en trainde op een te hoge rpe.

Maar ik hanteer het principe van: vermoeid is rust, uitgerust = trainen.
Voelt de te trainen spiergroep vermoeid dan doe ik of een andere spiergroep of ik neem dus rust.

4 a 5x is dus een richtlijn.
Honger is eten. ✌️

• #173.780
Ik doe nu PPL. Doel is weer UB/LB te doen binnenkort. Wat raad jij aan? 4 daags PPL of 4 daags UB/LB?
4 dagen PPL. Dan pak je alles ~1,5x per week. Als je hard genoeg traint is dat meer dan zat. Van alles 2x per week pakken krijg ik alleen maar pijntjes.

Terug
Naar boven