- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Durfde het zelf niet te zeggen uit angst voor `parkje`.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Durfde het zelf niet te zeggen uit angst voor `parkje`.
Moet eerst grotere armen hebben voor ik je uitdaag voor een duel, dus denk over jaar of 10Durfde het zelf niet te zeggen uit angst voor `parkje`.
Ondertussen in brabant, carnaval 🤌
Tot over paar dagen allemaal vrienden en vriendinnen! (Muv hell)
Grapje poes
![]()
Godnondeju vrolijk menneke ❤️Ondertussen in brabant, carnaval 🤌
Grapje poes
![]()
SchattigOndertussen in brabant, carnaval 🤌
Grapje poes
![]()
Paw Patrol is niets te dol!
Geen klus te groot, geen pup te klein!
Dan doe ik alleen nog maar kruiswoordpuzzels.Moet eerst grotere armen hebben voor ik je uitdaag voor een duel, dus denk over jaar of 10
Die wilde mij gewoon 4-15-5 aansmeren met 30dB demping. Wat een achterhaalde kennis zit er bij zulke bedrijven. Nu is er 45dB demping + geen uv instraling door het gelaagde glas. Kost wat, maar comfort is niet in geld uit te drukken.Ga je dat niet beter volhouden met 3-4 keer gewichten en 2 keer zwemmen?Gvd lekker getraind net. Schouders, borst, triceps. Begin qua kracht weer richting oud niveau te gaan.
Nu 4 a 5x per week kt en 3x zwemmen. Nu nog voeding goed en dan cutten tot de zomer.
Vasthouden deze instelling mattieGvd lekker getraind net. Schouders, borst, triceps. Begin qua kracht weer richting oud niveau te gaan.
Nu 4 a 5x per week kt en 3x zwemmen. Nu nog voeding goed en dan cutten tot de zomer.

Dit gaat top. Ik deed vorige keer teveel oefeningen, een te hoog volume en trainde op een te hoge rpe.Ga je dat niet beter volhouden met 3-4 keer gewichten en 2 keer zwemmen?
Hoe dann?Hou het lekker bij 4, is zat.
Anders ga je jezelf weer opbranden.
Ik doe nu PPL. Doel is weer UB/LB te doen binnenkort. Wat raad jij aan? 4 daags PPL of 4 daags UB/LB?Hou het lekker bij 4, is zat.
Anders ga je jezelf weer opbranden.
Ron ga jij lekker wortel schieten
Honger is eten. ✌️Dit gaat top. Ik deed vorige keer teveel oefeningen, een te hoog volume en trainde op een te hoge rpe.
Maar ik hanteer het principe van: vermoeid is rust, uitgerust = trainen.
Voelt de te trainen spiergroep vermoeid dan doe ik of een andere spiergroep of ik neem dus rust.
4 a 5x is dus een richtlijn.
4 dagen PPL. Dan pak je alles ~1,5x per week. Als je hard genoeg traint is dat meer dan zat. Van alles 2x per week pakken krijg ik alleen maar pijntjes.Ik doe nu PPL. Doel is weer UB/LB te doen binnenkort. Wat raad jij aan? 4 daags PPL of 4 daags UB/LB?