Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het niet een kloon, die al eerder vrij had gevraagd?Vrijdag op vakantie.
Wilde net in het vrije dagen systeem op werk 2 uurtjes verlof inschieten voor morgenmiddag zodat ik wat meer tijd heb om te pakken. Kreeg ik een foutmelding, blijk ik eerder al voor de hele dag vrijgevraagd te hebben 🤣. Over een half uurtje dus al vakantie 🥳
Dat is quasi wat ik nu doe. Lukt gewoon goed, kipfilet met ketchup/hot sauce.
Beetje sla erbij voor vulling, komkommer, paprika

Dat bewijst niets. Voor een tientje mag iedereen aan de muts van mijn moeder zitten.
Is dat betalen aan jou of aan je moeder? Is het cash of kan het ook met overmaken/pinnen? Is het ook mogelijk om een bon te krijgen voor de belasting?Dat bewijst niets. Voor een tientje mag iedereen aan de muts van mijn moeder zitten.
Dit is de muts van zijn moeder.Is dat betalen aan jou of aan je moeder? Is het cash of kan het ook met overmaken/pinnen? Is het ook mogelijk om een bon te krijgen voor de belasting?
Ik vraag dit voor een kennis van het forum.
Is ze in prijs omhoog gegaan?Dat bewijst niets. Voor een tientje mag iedereen aan de muts van mijn moeder zitten.

Neeeh ik ben bang m'n collega van HR aangezien ik nog 10 weken vrij heb staan 🤣.Was het niet een kloon, die al eerder vrij had gevraagd?
Dit is in strijd met de AVG.
De Algemene Verordening Geslachtsdelengeuren?

hahaha
Verdubbeling tarief ivm inflatie
Ekte boefOndertussen in brabant, carnaval 🤌
Tot over paar dagen allemaal vrienden en vriendinnen! (Muv hell)
Grapje poes
![]()

Zo vader, zo zoon ✌️