- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Hij krijgt 4ml vials van apotheek zoals gebruikelijkVraagje. Injecteer jij zelf of moet je iedere week langs gaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij krijgt 4ml vials van apotheek zoals gebruikelijkVraagje. Injecteer jij zelf of moet je iedere week langs gaan?
Ik heb ooit een voedingsschema in Excel/vba gemaakt. Toen bestond MyFitnessPall nog niet. Werkt ook top. Voor niet te complexe zaken is Excel echt ideaal. Voor iets complexere zaken werkt Matlab erg goed.Via Excel eindelijk een oefening database gemaakt waar die automatisch TuT, uitleg, intensiteit vorm etc aanpast
Kleine tijdsinvestering met veel winst
Excel is echt top als het eenmaal werkt
Ja dat heb ik ook iddIk heb ooit een voedingsschema in Excel/vba gemaakt. Toen bestond MyFitnessPall nog niet. Werkt ook top. Voor niet te complexe zaken is Excel echt ideaal. Voor iets complexere zaken werkt Matlab erg goed.
Haha ik hem zon emulator van de snes waarop ik soms wel nostalgie oude games speel. Zelda a link to the past was erg leuk om hedendaags nog te spelen en uiteraard alle marios ook.Hier vind je alle ROM's die je nodig hebt
Super Nintendo (SNES ) Games | Roms Games
Super NintendoROMs (SNES ROMs) Available to Download and Play Free on Android, PC, Mac and iOS Devices. We Have The Largest Collection of SNES Emulator Games Online.www.romsgames.net
Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden met je telefoon via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.Haha ik hem zon emulator van de snes waarop ik soms wel nostalgie oude games speel. Zelda a link to the past was erg leuk om hedendaags nog te spelen en uiteraard alle marios ook.
Lukt dat ook met een toetsenbord en muis op de pc?Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.
Winnings!
Heb je Terranigma en secret of mana gespeeld op de snes? Beide zijn echt 2 parreltjes.Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.
Winnings!
Toetsen bord en muis voor een snes spel? Waar heb je de muis voor nodig?Lukt dat ook met een toetsenbord en muis op de pc?
Ik zag een spel langskomen wat ik nog wil uitspelen.
Khad vroeger een snes adapter waar je floppies in kon doen. Kheb vrijwel alles gespeeldHeb je Terranigma en secret of mana gespeeld op de snes? Beide zijn echt 2 parreltjes.
.Zelda is wel echt legend. Ik had alleen Ocarina of Time op de Nintendo '64. Geweldig. Super Mario ook.Haha ik hem zon emulator van de snes waarop ik soms wel nostalgie oude games speel. Zelda a link to the past was erg leuk om hedendaags nog te spelen en uiteraard alle marios ook.
Waarom krijgen we wel een minpunt als we iets verkeerds zeggen, maar niet een pluspunt als we iets heel goeds zeggen?
Of is dit ook alweer op het randje ?
Dan krijg je een eeuwige discussie “wat is goed” 😜Waarom krijgen we wel een minpunt als we iets verkeerds zeggen, maar niet een pluspunt als we iets heel goeds zeggen?
Of is dit ook alweer op het randje ?
Maar een discussie “wat is fout” is sowieso fout.Dan krijg je een eeuwige discussie “wat is goed” 😜
Wat voor de een goed is, kan voor de ander wellicht niet goed zijn.
k houd van stoute vrouwenIk houd wel van fouten vrouwen, krijgen die dan ook punten?