AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #173.722
Vandaag langs geweest bij de Harley dealer , natuurlijk was hij zo slim om mij te laten proefrijden op een stage 2 lowrider s .Heb aangegeven een weekje te moeten denken of we ervoor gaan .

• Like
Waarderingen: Loca
  • #173.723
Via Excel eindelijk een oefening database gemaakt waar die automatisch TuT, uitleg, intensiteit vorm etc aanpast

Kleine tijdsinvestering met veel winst
Excel is echt top als het eenmaal werkt
Ik heb ooit een voedingsschema in Excel/vba gemaakt. Toen bestond MyFitnessPall nog niet. Werkt ook top. Voor niet te complexe zaken is Excel echt ideaal. Voor iets complexere zaken werkt Matlab erg goed.

• #173.724
Ik heb ooit een voedingsschema in Excel/vba gemaakt. Toen bestond MyFitnessPall nog niet. Werkt ook top. Voor niet te complexe zaken is Excel echt ideaal. Voor iets complexere zaken werkt Matlab erg goed.
Ja dat heb ik ook idd
Werkt top

• #173.725
Hier vind je alle ROM's die je nodig hebt

• #173.726
Hier vind je alle ROM's die je nodig hebt
Haha ik hem zon emulator van de snes waarop ik soms wel nostalgie oude games speel. Zelda a link to the past was erg leuk om hedendaags nog te spelen en uiteraard alle marios ook.

• #173.727
Haha ik hem zon emulator van de snes waarop ik soms wel nostalgie oude games speel. Zelda a link to the past was erg leuk om hedendaags nog te spelen en uiteraard alle marios ook.
Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden met je telefoon via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.

Winnings!

*Je kan je beeldcherm vervolgens zelfs nog casten naar een tv als je een chromecast hebt.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #173.728
Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.

Winnings!
Lukt dat ook met een toetsenbord en muis op de pc?

Ik zag een spel langskomen wat ik nog wil uitspelen.

• #173.729
Ja man is epic. Je kan t zelfs op je telefoon spelen. Snes9X emulator downloaden. Dan een ps4 controller verbinden via bluetooth (heb je een app voor nodig) en dan kan je vervolgens met een ps4 controller SNES games. Of PS1 games, Gamecube, N64, PS2, gameboy, etc.

Winnings!
Heb je Terranigma en secret of mana gespeeld op de snes? Beide zijn echt 2 parreltjes.

• #173.730
Lukt dat ook met een toetsenbord en muis op de pc?

Ik zag een spel langskomen wat ik nog wil uitspelen.
Toetsen bord en muis voor een snes spel? Waar heb je de muis voor nodig?

Toetsenbord kan prima. Met een controller speelt lekkerder. Moet je DS4 windows downloaden om je Dual Shock 4 ckntroller met windows te verbinden. Dan je controller buttons mappen vin ds4 en dan die buttons mappen in je emulator. Maps opslaan en voila.
Eerste keer beetje kutten maar alles is tegenwoordig op youtube terug te vinden.

Emulator vind je online. Snes9x is top voor snes.

• #173.731
Heb je Terranigma en secret of mana gespeeld op de snes? Beide zijn echt 2 parreltjes.
Khad vroeger een snes adapter waar je floppies in kon doen. Kheb vrijwel alles gespeeld :roflol:.

Maar secret of mana ja, die ander kan ik mij niet herinneren.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #173.732
Zelda is wel echt legend. Ik had alleen Ocarina of Time op de Nintendo '64. Geweldig. Super Mario ook.

Volgens mij ligt ie nog ergens bij m'n moeder op zolder. Moet 'm echt weer eens gaan aansluiten.

• #173.733
Waarom krijgen we wel een minpunt als we iets verkeerds zeggen, maar niet een pluspunt als we iets heel goeds zeggen?
Of is dit ook alweer op het randje ?

• #173.735
Waarom krijgen we wel een minpunt als we iets verkeerds zeggen, maar niet een pluspunt als we iets heel goeds zeggen?
Of is dit ook alweer op het randje ?
Dan krijg je een eeuwige discussie “wat is goed” 😜

Wat voor de een goed is, kan voor de ander wellicht niet goed zijn.

• #173.736
Goed punt.

• #173.738
Ik houd wel van fouten vrouwen, krijgen die dan ook punten?

• #173.740
Waarom krijg ik als reclame dit soort dingen op insta?

IMG_2956.jpeg

Terug
Naar boven