AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.285
Hij heeft overigens nog niets gepost...

Misschien moet iemand hem ff er op attenderen dat hij weer kan shinen op het forum...
Als je "vrijgelaten" wordt uit je ban, krijg je daar dan een mailtje van?

Ik weet namelijk niet hoe zoiets werkt.

• #174.286
Als je "vrijgelaten" wordt uit je ban, krijg je daar dan een mailtje van?

Ik weet namelijk niet hoe zoiets werkt.
Ik ook niet... maar lijkt me liggen aan de instellingen waar je meldingen van wil krijgen...
Maar @apfelstrudel kennende heeft hij een countdown ingesteld 🤣🤣

Laatst bewerkt:
  • #174.287
Laatst bewerkt:
  • #174.288
Team no cardio, dagelijks 25k stappen ivm werk

IMG_4877.jpeg

• #174.290
Vandaag de eerste training om (weer) een uur te kunnen hardlopen gedaan!

:loopband:

Laatst bewerkt:
  • #174.296
Vandaag ons fødselnummer (Noors sofinummer) in de bus gehad. Kan normaal tussen de 2 en 16 weken duren. Wij hebben er precies een week op hoeven wachten. 2 weken geleden al een permanente verblijfsvergunning gehad hier.
Nog 8 jaar wachten en dan kunnen we Noors staatsburger worden.

• #174.297
Mijn welgemeende excuses aan de inwoners van Vlissingen voor de spookrijder omstreeks 20.30. Mijn bril is stuk.

• #174.299
Bismillah motherfuckers,

Hebben jullie mij gemist?
Nee? Mooi!

Ik moest van de forum Ayatollahs verplicht een weekje vasten. Blijkbaar waren mijn posts te haram voor deze heilige maand.

Deze onreine kapitalistische Westerse wereld vol zonden heeft mij doen dwalen van het juiste pad. Gelukkig hebben onze ayatollahs dit op tijd opgemerkt en adequaat gehandeld door mijn onreine wijze te corrigeren. Alhamdullilah!

Vandaar dat ik de afgelopen week heb besteed om mijzelf en god te hervinden.
Na een week van zelfreflectie, zelfmedelijden, slachtofferschap en veel schaappie a la neuk in aarsie voel ik mij sterker dan ooit. Met gods wil heb ik zelfs 100kg gepressed!

Voelt goed om weer terug te zijn broers en zussen.

Ouleh

• #174.300
Bismillah motherfuckers,

Hebben jullie mij gemist?
Nee? Mooi!

Ik moest van de forum Ayatollahs verplicht een weekje vasten. Blijkbaar waren mijn posts te haram voor deze heilige maand.

Deze onreine kapitalistische Westerse wereld vol zonden heeft mij doen dwalen van het juiste pad. Gelukkig hebben onze ayatollahs dit op tijd opgemerkt en adequaat gehandeld door mijn onreine wijze te corrigeren. Alhamdullilah!

Vandaar dat ik de afgelopen week heb besteed om mijzelf en god te hervinden.
Na een week van zelfreflectie, zelfmedelijden, slachtofferschap en veel schaappie a la neuk in aarsie voel ik mij sterker dan ooit. Met gods wil heb ik zelfs 100kg gepressed!

Voelt goed om weer terug te zijn broers en zussen.

Ouleh
Season 5 Hug GIF by The Office

Terug
Naar boven