- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Je hebt me door, niet verder vertellen hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt me door, niet verder vertellen hoor.
Alsof jij een reden nodig hebt om taart te eten?

Op zich wel.
Hij heeft overigens nog niets gepost...Wat maakte deze dag zo goed?..........
eeeeehhhh.....
Dat ik zojuist weer zag dat @apfelstrudel weer vrij is!!!!
Iemand taart?
Als je "vrijgelaten" wordt uit je ban, krijg je daar dan een mailtje van?Hij heeft overigens nog niets gepost...
Misschien moet iemand hem ff er op attenderen dat hij weer kan shinen op het forum...
Ik ook niet... maar lijkt me liggen aan de instellingen waar je meldingen van wil krijgen...Als je "vrijgelaten" wordt uit je ban, krijg je daar dan een mailtje van?
Ik weet namelijk niet hoe zoiets werkt.
Hij heeft overigens nog niets gepost...
Misschien moet iemand hem ff er op attenderen dat hij weer kan shinen op het forum...

Het forum blaast zichzelf al op als je ziet hoe druk het is in die Discord.Zou hij met zijn afwezigheid het forum willen opblazen
Het forum blaast zichzelf al op als je ziet hoe druk het is in die Discord.
Eerlijk gezegd geen idee. Ben geen lid. Effe stoken toch.
Ik ook niet bij hun maar stoken vind ik altijd leuk. 😂😂Eerlijk gezegd geen idee. Ben geen lid. Effe stoken toch.
Bismillah motherfuckers,
Hebben jullie mij gemist?
Nee? Mooi!
Ik moest van de forum Ayatollahs verplicht een weekje vasten. Blijkbaar waren mijn posts te haram voor deze heilige maand.
Deze onreine kapitalistische Westerse wereld vol zonden heeft mij doen dwalen van het juiste pad. Gelukkig hebben onze ayatollahs dit op tijd opgemerkt en adequaat gehandeld door mijn onreine wijze te corrigeren. Alhamdullilah!
Vandaar dat ik de afgelopen week heb besteed om mijzelf en god te hervinden.
Na een week van zelfreflectie, zelfmedelijden, slachtofferschap en veel schaappie a la neuk in aarsie voel ik mij sterker dan ooit. Met gods wil heb ik zelfs 100kg gepressed!
Voelt goed om weer terug te zijn broers en zussen.
Ouleh