MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.321
Lullige opmerking.
Maar ja... hij hoort hier bij de hofhouding en mag dus alles zeggen.

Alsof je nivo moet hebben om te weten of wel je of niet moet spuiten en als je dom bent doe je voor de zekerheid maar dubbele dosis.

Damned ik moet wel erg hooggeleid zijn... alleen al omdat ik zelf heb beslist natty te blijven.
Van de andere kant, denk ik er over na om bij die health cliniek eens mijn waarden te laten testen. Voor het hebben van een baseline. Weten waar je staat. Kunnen we altijd nog zien hoeveel grammen we moeten rammen als we ouder zijn.
Ben je zo oud en nog nooit je bloed laten testen?

• #174.322
Melding na melding, nieuwe leden die door bepaalde comments vragen om hun topic te verwijderen en meteen terug vertrekken, oude leden die niet meer geassocieerd willen worden met DBB,..
Allemaal normaal hoor :emo:
Terug vertrekken wat is het nou dan? Gaan ze weg of blijven ze?

• #174.323
Lullige opmerking.
Maar ja... hij hoort hier bij de hofhouding en mag dus alles zeggen.

Alsof je nivo moet hebben om te weten of wel je of niet moet spuiten en als je dom bent doe je voor de zekerheid maar dubbele dosis.

Damned ik moet wel erg hooggeleid zijn... alleen al omdat ik zelf heb beslist natty te blijven.
Van de andere kant, denk ik er over na om bij die health cliniek eens mijn waarden te laten testen. Voor het hebben van een baseline. Weten waar je staat. Kunnen we altijd nog zien hoeveel grammen we moeten rammen als we ouder zijn.
Niffo?

• #174.324
Melding na melding, nieuwe leden die door bepaalde comments vragen om hun topic te verwijderen en meteen terug vertrekken, oude leden die niet meer geassocieerd willen worden met DBB,..
Allemaal normaal hoor :emo:
Ja want vroeger was dit forum zo lief en inclusief. Toen behandelde iedereen elkaar met respect en werd er nooit gereld en getrolled.
1710309552000-1710403645667.jpg

• #174.325
Ja want vroeger was dit forum zo lief en inclusief. Toen behandelde iedereen elkaar met respect en werd er nooit gereld en getrolled.
1710309552000-1710403645667.jpg
Wat maakt het überhaupt uit wat er vroeger gebeurde als de leden er nu niet meer mee opgezet zijn? Moeten we dan heel het forum vergallen omdat een bepaald groepje continu wilt rellen en trollen?
Je zou je maar eens een beetje volwassen moeten gedragen, tfoe.

• #174.327
Was nog erger dan nu. iemand die wou gaan kuren met stats als 1.75 en 68kg werd voor gek verklaart en moest eerst maar brood met pindakaas eten.
veel topics/logs liepen uit op trolgedrag

• #174.328
Je zou je maar eens een beetje volwassen moeten gedragen, tfoe
Dat bepaal ik zelf wel oma.

Wat maakt het überhaupt uit wat er vroeger gebeurde als de leden er nu niet meer mee opgezet zijn? Moeten we dan heel het forum vergallen omdat een bepaald groepje continu wilt rellen en trollen?
Je bent flink aan het overdrijven. Heel het forum vergallen is echt je reinste onzin. Ben je bij Hell in de leer geweest voor een masterclass-dingen-uit-je-duim-zuigen?

Voor zover ik weet zijn het slechts een aantal topics, waaronder die ene die jullie net gesloten hebben. En vrijwel elk topic dat ontspoort komt door Hell die jullie graag de hand boven het hoofd willen houden.

• #174.329
  • #174.331
Dat bepaal ik zelf wel oma.

Je bent flink aan het overdrijven. Heel het forum vergallen is echt je reinste onzin. Ben je bij Hell in de leer geweest voor een masterclass-dingen-uit-je-duim-zuigen?

Voor zover ik weet zijn het slechts een aantal topics, waaronder die ene die jullie net gesloten hebben. En vrijwel elk topic dat ontspoort komt door die jihadi die jullie graag de hand boven het hoofd willen houden.
Voor zover jij weet ja.
Weet jij toch helemaal niet wat er allemaal gemeld en gepost wordt waar wij meldingen van krijgen en dan mogen opkuisen? Kan je wel hele tijd met je vingertje naar iemand anders wijzen, je bent minstens even erg.

• #174.332
Voor zover jij weet ja.
Weet jij toch helemaal niet wat er allemaal gemeld en gepost wordt waar wij meldingen van krijgen en dan mogen opkuisen? Kan je wel hele tijd met je vingertje naar iemand anders wijzen, je bent minstens even erg.
Sinds mijn vastenweekje ben ik alwetend. Bismillah.

• #174.337
Nou jongens als ik binnenkort hier niet meer ben dan weten jullie waarom. Kat heeft een enorme hardon voor me en wilt me permanent weghebben.

Terug
Naar boven