Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.302
Bismillah motherfuckers,

Hebben jullie mij gemist?
Nee? Mooi!

Ik moest van de forum Ayatollahs verplicht een weekje vasten. Blijkbaar waren mijn posts te haram voor deze heilige maand.

Deze onreine kapitalistische Westerse wereld vol zonden heeft mij doen dwalen van het juiste pad. Gelukkig hebben onze ayatollahs dit op tijd opgemerkt en adequaat gehandeld door mijn onreine wijze te corrigeren. Alhamdullilah!

Vandaar dat ik de afgelopen week heb besteed om mijzelf en god te hervinden.
Na een week van zelfreflectie, zelfmedelijden, slachtofferschap en veel schaappie a la neuk in aarsie voel ik mij sterker dan ooit. Met gods wil heb ik zelfs 100kg gepressed!

Voelt goed om weer terug te zijn broers en zussen.

Ouleh
IMG_4112.gif

• #174.303
Bismillah motherfuckers,

Nee? Mooi!

Ik moest van de forum Ayatollahs verplicht een weekje vasten. Blijkbaar waren mijn posts te haram voor deze heilige maand.

Deze onreine kapitalistische Westerse wereld vol zonden heeft mij doen dwalen van het juiste pad. Gelukkig hebben onze ayatollahs dit op tijd opgemerkt en adequaat gehandeld door mijn onreine wijze te corrigeren. Alhamdullilah!

Na een week van zelfreflectie, zelfmedelijden, slachtofferschap en veel schaappie a la neuk in aarsie voel ik mij sterker dan ooit. Met gods wil heb ik zelfs 100kg gepressed!

Ouleh
Geachte Vruchtstrudelachtbare,

Het is met ongekende vreugde en oprechte extase dat wij uw glorieuze terugkeer in onze verfijnde kringen mogen begroeten. Uw afwezigheid heeft een leegte achtergelaten die slechts uw aanwezigheid kan vervullen.

De ambiance van onze bijeenkomsten was incompleet zonder uw verfijnde aanwezigheid.

Uw terugkeer brengt een aura van elegantie en verfijning met zich mee die onze samenkomsten verrijkt.

Moge uw aanwezigheid ons verder verlichten en onze bijeenkomsten verheffen tot ongekende hoogten van grandeur en distinctie.

Welkom terug, geachte Vruchtstrudelachtbare, welkom terug!

• #174.304
  • #174.306
Het battle topic is gesloten. Geweldig. Nu zullen er 7 jaren van vrede aanbreken op het forum.
Alhamdulillah!

• #174.307
Ben wel beetje verbaasd dat ik een vd meest gehaten ben van het forum. Krijg ik daar ook een badge of honor voor.

Heb er schijnbaar 4 weggepest, misschien 4 kruisjes ofzo als symbool dat we ze nooit vergeten.

• #174.309
Ben wel beetje verbaasd dat ik een vd meest gehaten ben van het forum. Krijg ik daar ook een badge of honor voor.

Heb er schijnbaar 4 weggepest, misschien 4 kruisjes ofzo als symbool dat we ze nooit vergeten.
Je stond voorheen op plek 5. ;)

• Heart
Waarderingen: AK
  • #174.310

Kun je niet ff voor die 5e gaan

• #174.311

Als ik kat moet geloven sta ik inmiddels op zijn minst op 9001.

• Heart
  • #174.312

Klopt gewoon niet.
Ze zijn jaloers op jouw gains. Op je eerlijkheid en openheid en ze hebben moeite met het recht door zee zijn.
Ze horen liever dat ze goed bezig zijn van een ander want de spiegel verteld ze al tijden dat er niets verandert.
Keep ya head up !

Al vind ik @Kathlinoo wel lekker als ze streng is :D

• Heart
  • #174.313
Klopt gewoon niet.
Ze zijn jaloers op jouw gains. Op je eerlijkheid en openheid en ze hebben moeite met het recht door zee zijn.
Ze horen liever dat ze goed bezig zijn van een ander want de spiegel verteld ze al tijden dat er niets verandert.
Keep ya head up !

Al vind ik @Kathlinoo wel lekker als ze streng is :D
Men wilt liever horen wat ze willen horen ipv de realiteit en er echt iets mee doen. Ik ben recht door zee en zeg wat ik denk, kunt ook mensen hebben die hier poeslief tegen mekaar doen maar dan ga je niet vooruit. Niemand hier die nog openlijk durft te zeggen wat ie allemaal gebruikt voor de negatieve praat die je dan krijgt en dat op een BB forum. Keer een grapje maakt het juist leuk, beetje sensatie hoort erbij.

Ik kan me totaal niet vinden dat ik te grof ben, kunt het ook andersom bekijken dat andere te soft zijn 🤷

• #174.314
Snap het ook niet zo, persoonlijk nog nooit iets van je gevonden. Ja een goed atleet met :heart: voor de sport.

• #174.315
Men wilt liever horen wat ze willen horen ipv de realiteit en er echt iets mee doen. Ik ben recht door zee en zeg wat ik denk, kunt ook mensen hebben die hier poeslief tegen mekaar doen maar dan ga je niet vooruit. Niemand hier die nog openlijk durft te zeggen wat ie allemaal gebruikt voor de negatieve praat die je dan krijgt en dat op een BB forum. Keer een grapje maakt het juist leuk, beetje sensatie hoort erbij.

Ik kan me totaal niet vinden dat ik te grof ben, kunt het ook andersom bekijken dat andere te soft zijn 🤷
Jouw realiteit is niet per se dé realiteit.

BS dat niemand openlijk durft te zeggen wat ie gebruikt. Ik gebruik nog geen kwart van wat jij gebruikt en daar ben ik open over. Uiteindelijk moet iedereen zelf weten wat hij/zij gebruikt en hoe (on)gezond iemand vreet en wat diegene wilt delen.

Wat schiet je ermee op te blijven roepen dat je met 500 mg test niets gaat bereiken. Het enige dat je ermee bereikt is dat buitenstaanders hier op het forum kijken voor advies (er zijn heel veel jonge gastjes die hier meelezen zonder lid te zijn) en vervolgens allemaal denken dat 2 gram per week normaal is en 500 mg zinloos. En dat je jezelf vol kan stoppen met junkfood.

Natuurlijk mogen we verwachten dat mensen zelf blijven nadenken, maar feit is dat (met name) jongeren en minder begaafden vrij gemakkelijk iets aannemen en zonder na te denken opvolgen. Wees je eens bewust van wat je op internet zet en hoe anderen daarnaar gaan handelen.

Verder vind ik je een toffe gast, dus daar niets op aan te merken. En grof vind ik je ook niet. Je weet zelf ook dat de keuzes die je maakt niet het meest gezond zijn (en dat hoeft ook niet, kuren is per definitie niet gezond), maar ik hoop alleen maar dat niet te veel mensen daar een voorbeeld aan nemen.

• #174.316
Bismillah motherfuckers,

Nee? Mooi!

Ouleh
Is wel een beetje een kinderachtig bericht hé.
Groetjes, Gerda

P.s. waar blijven de foto's van lekker eten?

• #174.317
Denk dat t ook een beetje een kwestie is van een incrowd die hier zit en die met allerlei inside jokes en onderlinge gebbetjes het forum toch een beetje platwalst, en dat zelf niet door lijkt te hebben, of wil hebben. In de privésectie is dat tot op zekere hoogte oké lijkt mij maar als een willekeurig iemand hier een vraag stelt over voeding, training of whatever lijkt het mij niet de bedoeling dat het binnen no time weer gaat over hoe dik en lelijk de ander wel niet is of hoe vaak je in de week naar de mac moet gaan of hoe hoog je postcount is of whatever. En ook niet in andermans trainingslogs, althans niet de hele tijd.
Het is een openbaar forum, ik zou zeggen beargumenteer gewoon fatsoenlijk waarom iemand volgens jou wel of niet gelijk zou hebben.

• #174.318
Jouw realiteit is niet per se dé realiteit.

BS dat niemand openlijk durft te zeggen wat ie gebruikt. Ik gebruik nog geen kwart van wat jij gebruikt en daar ben ik open over. Uiteindelijk moet iedereen zelf weten wat hij/zij gebruikt en hoe (on)gezond iemand vreet en wat diegene wilt delen.

Wat schiet je ermee op te blijven roepen dat je met 500 mg test niets gaat bereiken. Het enige dat je ermee bereikt is dat buitenstaanders hier op het forum kijken voor advies (er zijn heel veel jonge gastjes die hier meelezen zonder lid te zijn) en vervolgens allemaal denken dat 2 gram per week normaal is en 500 mg zinloos. En dat je jezelf vol kan stoppen met junkfood.

Natuurlijk mogen we verwachten dat mensen zelf blijven nadenken, maar feit is dat (met name) jongeren en minder begaafden vrij gemakkelijk iets aannemen en zonder na te denken opvolgen. Wees je eens bewust van wat je op internet zet en hoe anderen daarnaar gaan handelen.

Verder vind ik je een toffe gast, dus daar niets op aan te merken. En grof vind ik je ook niet. Je weet zelf ook dat de keuzes die je maakt niet het meest gezond zijn (en dat hoeft ook niet, kuren is per definitie niet gezond), maar ik hoop alleen maar dat niet te veel mensen daar een voorbeeld aan nemen.
...jongeren en minder begaafden...

• #174.319
...jongeren en minder begaafden...
Lullige opmerking.
Maar ja... hij hoort hier bij de hofhouding en mag dus alles zeggen.

Alsof je nivo moet hebben om te weten of wel je of niet moet spuiten en als je dom bent doe je voor de zekerheid maar dubbele dosis.

Damned ik moet wel erg hooggeleid zijn... alleen al omdat ik zelf heb beslist natty te blijven.
Van de andere kant, denk ik er over na om bij die health cliniek eens mijn waarden te laten testen. Voor het hebben van een baseline. Weten waar je staat. Kunnen we altijd nog zien hoeveel grammen we moeten rammen als we ouder zijn.

• #174.320
Melding na melding, nieuwe leden die door bepaalde comments vragen om hun topic te verwijderen en meteen terug vertrekken, oude leden die niet meer geassocieerd willen worden met DBB,..
Allemaal normaal hoor :emo:

Terug
Naar boven