- Waardering
- 32.583
- Massa
- 160kg
Ik heb wel 4 mensen weggepest he!En jij meteen als mod.. Mogen mijn gebeden gehoren zijn inshallah.
Wat een boefje ben ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel 4 mensen weggepest he!En jij meteen als mod.. Mogen mijn gebeden gehoren zijn inshallah.
Geen probleem, zolang het geen gelovige broeders zijn hebben we er toch niets aan.Ik heb wel 4 mensen weggepest he!
Wat een boefje ben ik
Echt geen idee. Ik mis niemand nu Apfel en anytester terug zijn.Wie durft er een gokje te wagen wie de 4 zijn, ben wel benieuwd!

Nee.Is het misschien een idee om verkiezingen te houden voor de functie van moderator. Om het democratisch samen zijn hier te bevorderen?
Beetje ruim denkende mensen, die gewoon buiten komen onder de mensen, dat type.
Dat dacht ik ook.Wat zijn er vandaag veel goede topics gesloten
Vond battle topic wel okay.
Die nieuwe van @Steks
Geweldig Steks![]()
Als die eenmaal de macht ervaren kan je weer opzoek gaan naar anderen. Koester wat je kent.Is het misschien een idee om verkiezingen te houden voor de functie van moderator. Om het democratisch samen zijn hier te bevorderen?
Beetje ruim denkende mensen, die gewoon buiten komen onder de mensen, dat type.
Dan denk ik laat dan de mensen die hier ongewenst gedrag vertonen daar een andere plek voor bieden

Ik wil niet onvriendelijk zijn richting jou, maar het beter als ik jouw vraag onbeantwoord laat.Of gewoon weggaan? Waarom moet er een plaats voor mensen die ongewenst gedrag vertonen worden voorgesteld? .. Ga naar een forum waar ongewenst gedrag normaal is![]()
Tinus laat je niet opnaaien hé.Ik wil niet onvriendelijk zijn richting jou, maar het beter als ik jouw vraag onbeantwoord laat.
We kunnen ook een regel maken dat je minimaal 3 trainingsgeraleerde posts per dag moet posten voordat men vrij kan posten.1)
Je kan een battle topic maken dat enkel zichtbaar is voor leden met meer dan 100 posts, leden onder de 100 posts hebben feitelijk niets te battlen als ze nieuw zijn, ze kennen de dynamiek en de historie van het forum namelijk niet.
2)
Maak een limited ban, x aantal posts per dag, met kaarten durf je al eens op een teentje gaan staan waardoor er meer ontspoort, is bovendien makkelijker te moderenen
= probleem opgelost
Rip DBBWe kunnen ook een regel maken dat je minimaal 3 trainingsgeraleerde posts per dag moet posten voordat men vrij kan posten.
Ok, je hebt me van gedachten doen veranderen.

Easypeazy!We kunnen ook een regel maken dat je minimaal 3 trainingsgeraleerde posts per dag moet posten voordat men vrij kan posten.