AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.362
Wie durft er een gokje te wagen wie de 4 zijn, ben wel benieuwd!

• #174.364
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #174.366
Wat zijn er vandaag veel goede topics gesloten :dunno:

Vond battle topic wel okay.
Die nieuwe van @Steks :D:D:D
Geweldig Steks :thumb:

• #174.367
Is het misschien een idee om verkiezingen te houden voor de functie van moderator. Om het democratisch samen zijn hier te bevorderen?
Beetje ruim denkende mensen, die gewoon buiten komen onder de mensen, dat type.

• #174.368
  • #174.369
Ook goed. Ik ben niet zo moeilijk.

• #174.370
Wat zijn er vandaag veel goede topics gesloten :dunno:

Vond battle topic wel okay.
Die nieuwe van @Steks :D:D:D
Geweldig Steks :thumb:
Dat dacht ik ook.

Er wordt gepolst voor een discord groep, ik dacht om daar off-topic te gaan en hier meer on-topic. Dat had ik blijkbaar verkeerd begrepen, maar toch blijven er klachten komen over hoe het hier aan toe gaat, wat vreemd gezien het vorige punt.

Dan denk ik laat dan de mensen die hier ongewenst gedrag vertonen daar een andere plek voor bieden, maar dat is ook weer niet goed.

• #174.371
Is het misschien een idee om verkiezingen te houden voor de functie van moderator. Om het democratisch samen zijn hier te bevorderen?
Beetje ruim denkende mensen, die gewoon buiten komen onder de mensen, dat type.
Als die eenmaal de macht ervaren kan je weer opzoek gaan naar anderen. Koester wat je kent.

• #174.372
Kunnen ze jou niet mod maken?
How I Met Your Mother Reaction GIF by Laff

• #174.373
Dan denk ik laat dan de mensen die hier ongewenst gedrag vertonen daar een andere plek voor bieden

Of gewoon weggaan? Waarom moet er een plaats voor mensen die ongewenst gedrag vertonen worden voorgesteld? .. Ga naar een forum waar ongewenst gedrag normaal is :)

• #174.374
Of gewoon weggaan? Waarom moet er een plaats voor mensen die ongewenst gedrag vertonen worden voorgesteld? .. Ga naar een forum waar ongewenst gedrag normaal is :)
Ik wil niet onvriendelijk zijn richting jou, maar het beter als ik jouw vraag onbeantwoord laat.

• #174.375
1)
Je kan een battle topic maken dat enkel zichtbaar is voor leden met meer dan 100 posts, leden onder de 100 posts hebben feitelijk niets te battlen als ze nieuw zijn, ze kennen de dynamiek en de historie van het forum namelijk niet.

2)
Maak een limited ban, x aantal posts per dag, met kaarten durf je al eens op een teentje gaan staan waardoor er meer ontspoort, is bovendien makkelijker te moderenen

= probleem opgelost

• #174.377
1)
Je kan een battle topic maken dat enkel zichtbaar is voor leden met meer dan 100 posts, leden onder de 100 posts hebben feitelijk niets te battlen als ze nieuw zijn, ze kennen de dynamiek en de historie van het forum namelijk niet.

2)
Maak een limited ban, x aantal posts per dag, met kaarten durf je al eens op een teentje gaan staan waardoor er meer ontspoort, is bovendien makkelijker te moderenen

= probleem opgelost
We kunnen ook een regel maken dat je minimaal 3 trainingsgeraleerde posts per dag moet posten voordat men vrij kan posten.

Terug
Naar boven