Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.383
Voor het eerst naar een fatsoenlijke opticien geweest nu ik geen skere student meer ben, had het gevoel dat mijn bril toch niet goed was. Vooral snachts veel waas bij felle lampen. Bij hans anders kwamen ze destijds uit op -0,5 en -0,25 cilinder. Nu gemeten op -0,5 / -1,25 cilinder links en - 0,75/-1,0 cilinder rechts. Na nog een testje blijk ik een zicht te hebben van 140%, met de juiste correctie dan. :o

Al die kut kinderen die stiekem achterin de klas eten zijn de lul als m'n nieuwe bril binnen is! :D

• #174.391
  • #174.394
Was nog erger dan nu. iemand die wou gaan kuren met stats als 1.75 en 68kg werd voor gek verklaart en moest eerst maar brood met pindakaas eten.
veel topics/logs liepen uit op trolgedrag
Voor zo ver ik het me kan herinneren werd er inderdaad waarschijnlijk meer getrolld maar werd t wel minder vaak persoonlijk. Een geintje is altijd prima denk ik maar de hele tijd dat onderlinge gebash, daar dan weer echt boos over worden en vervolgens weer selectief verontwaardigd zijn als daar iets aan gedaan wordt vind ik wel wat sneu.

Overigens denk ik wel dat t ook verstandig zou zijn als moderators zich niet te veel bemoeien in discussies hierover. Moeten ze natuurlijk verder zelf weten maar imo hoef je je niet de hele tijd te verantwoorden. Gooit alleen maar meer olie op t vuur ben ik bang.

• #174.400
Weer certificaatje binnen :D

IMG_20240322_092442.jpg

Terug
Naar boven