Ok, je hebt me van gedachten doen veranderen.
@Hell93, jij hebt beduidend meer reprimandes, punten en bans aan je broek hangen dan ik. Trek je conclusie.![]()
Allang gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, je hebt me van gedachten doen veranderen.
@Hell93, jij hebt beduidend meer reprimandes, punten en bans aan je broek hangen dan ik. Trek je conclusie.![]()

Maar je initiële reactie is niet aan jou besteed?

Per week is redelijk.We kunnen ook een regel maken dat je minimaal 3 trainingsgeraleerde posts per dag moet posten voordat men vrij kan posten.
Is marokko.nl niks voor jou? Daar denken ze ook hetzelfde over joden.Of gewoon weggaan? Waarom moet er een plaats voor mensen die ongewenst gedrag vertonen worden voorgesteld? .. Ga naar een forum waar ongewenst gedrag normaal is![]()
Goeie ff poolshoogte nemen.Weet iemand trouwens hoe het met @Vonk gaat? Hij is al bijna een maand niet online geweest.
Is marokko.nl niks voor jou? Daar denken ze ook hetzelfde over joden.
Heb wel een grap gemaakt over zijn kuiten….
Is goed ik stem op @Sanca Saxon @Galen @marina1975 @Kathlinoo @wovano en @3XLIs het misschien een idee om verkiezingen te houden voor de functie van moderator. Om het democratisch samen zijn hier te bevorderen?
Beetje ruim denkende mensen, die gewoon buiten komen onder de mensen, dat type.
Slijmbal
1 van de 4.
Voor zo ver ik het me kan herinneren werd er inderdaad waarschijnlijk meer getrolld maar werd t wel minder vaak persoonlijk. Een geintje is altijd prima denk ik maar de hele tijd dat onderlinge gebash, daar dan weer echt boos over worden en vervolgens weer selectief verontwaardigd zijn als daar iets aan gedaan wordt vind ik wel wat sneu.Was nog erger dan nu. iemand die wou gaan kuren met stats als 1.75 en 68kg werd voor gek verklaart en moest eerst maar brood met pindakaas eten.
veel topics/logs liepen uit op trolgedrag
Ik lift ze iig de moeder en daar kregen ze schrik van vermoed ik.
Je gaat hiermee wel tegen het oordeel van @Galen in.
Als je daar problemen mee hebt... En je wilt er wat aan doen... Kom op dan...Je gaat hiermee wel tegen het oordeel van @Galen in.
Je bent bij deze gerapporteerd.Als je daar problemen mee hebt... En je wilt er wat aan doen... Kom op dan...
Maakt me geen f**k uit al zijn ze paars.Als je daar problemen mee hebt... En je wilt er wat aan doen... Kom op dan...