MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.401
Weer certificaatje binnen :D

IMG_20240322_092442.jpg
Zelfhulp?
:trollfacex:

• #174.406
Laatst bewerkt:
  • #174.407
Ik kan ak wel begrijpen. Vroeger zat ik vaak op naturelbodybuilding in reddit.

En wat voor domme beginners vragen ik daar moest horen. Iedereen keek daar naar de 'natty' influencers die te ingewikkelde workouts lieten zien en er rocket science van maken.

Ik ben daar zelf weg gegaan van de frustraties. Nadat ik mij daar een arrogante kl***zak begon te voelen. 🤣

• #174.408
Ik kan ak wel begrijpen. Vroeger zat ik vaak op naturelbodybuilding in reddit.

En wat voor domme beginners vragen ik daar moest horen. Iedereen keek daar naar de 'natty' influencers die te ingewikkelde workouts lieten zien en er rocket science van maken.

Ik ben daar zelf weg gegaan van de frustraties. 🤣
Je kan het beginners moeilijk kwalijk nemen dat ze door de bomen het bos niet meer zien met alle bs die op social media wordt gepost.
Kan je beter uit de topics van beginners blijven als je zaken niet op een normale en rustige manier, zonder te trollen, kan uitleggen imo.

• #174.409
En ik heb het weer gedaan 🫶

• #174.411
Vraag me trouwens wel af in dat topic van dat vrouwke poste ik dat ze eerst dik was en er nu goed uit ziet, vervolgens verwijder je het @Kathlinoo .

@BB_ post dat zijn p**mel schijnbaar 20cm is en dat mag dan weer wel?

Kan je de regelgeving iets beter uitleggen zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden, want zou bijna denken dat het persoonlijk is. Wellicht doordat ik elke dag 3 kippen eet?

• #174.412
Vraag me trouwens wel af in dat topic van dat vrouwke poste ik dat ze eerst dik was en er nu goed uit ziet, vervolgens verwijder je het @Kathlinoo .

@BB_ post dat zijn p**mel schijnbaar 20cm is en dat mag dan weer wel?

Kan je de regelgeving iets beter uitleggen zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden, want zou bijna denken dat het persoonlijk is. Wellicht doordat ik elke dag 3 kippen eet?
Jij denkt dat wij heel het forum beginnen bijlezen wanneer wij online komen ofzo? Als iets gemeld wordt zien we dat en doen we er iets mee.

• #174.413
Even On-Topic;

Dat ik vandaag, wegens omstandigheden, al 12800 stappen heb gezet en daarmee mijn cardio wel gehad heb voor vandaag....

• #174.414
Jij denkt dat wij heel het forum lezen wanneer wij online komen ofzo? Als iets gemeld wordt zien we dat en doen we er iets mee.
Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.

Ik geloof het op me blauwe ogen ✌️

• #174.417
  • #174.419
Terug
Naar boven