- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe eens lief.
Gefeliciteerd!!
Doe dit lekker in de anders topics.
Je komt soms wel wat infantiel over.

Serieus dan, voor mensen die de humor (nog) niet kunnen appreciëren.
Je kan het beginners moeilijk kwalijk nemen dat ze door de bomen het bos niet meer zien met alle bs die op social media wordt gepost.Ik kan ak wel begrijpen. Vroeger zat ik vaak op naturelbodybuilding in reddit.
En wat voor domme beginners vragen ik daar moest horen. Iedereen keek daar naar de 'natty' influencers die te ingewikkelde workouts lieten zien en er rocket science van maken.
Ik ben daar zelf weg gegaan van de frustraties. 🤣
Jij denkt dat wij heel het forum beginnen bijlezen wanneer wij online komen ofzo? Als iets gemeld wordt zien we dat en doen we er iets mee.Vraag me trouwens wel af in dat topic van dat vrouwke poste ik dat ze eerst dik was en er nu goed uit ziet, vervolgens verwijder je het @Kathlinoo .
@BB_ post dat zijn p**mel schijnbaar 20cm is en dat mag dan weer wel?
Kan je de regelgeving iets beter uitleggen zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden, want zou bijna denken dat het persoonlijk is. Wellicht doordat ik elke dag 3 kippen eet?
Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.Jij denkt dat wij heel het forum lezen wanneer wij online komen ofzo? Als iets gemeld wordt zien we dat en doen we er iets mee.
Krijg je ervoor betaalt of is het vrijwillig?Jij denkt dat wij heel het forum beginnen bijlezen wanneer wij online komen ofzo? Als iets gemeld wordt zien we dat en doen we er iets mee.
Je doet het echt zelf ak !!Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.
Ik geloof het op me blauwe ogen ✌️
Kunnen we niets over zeggen want dat is in het zwart.
Je gelooft wat je wilt geloven, zal mij een zorg zijn.Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.
Naar parkje geweest?Ohja op die manier. Dus het is totaal niet toevallig dat sommige leden wel het een en ander verwijderd word en andere niet.
Iemand moet nog zeggen wat de rest denkt, maar niet durft te zeggen.
Ja, met rakkertje gister. Was wel leuk.
BB_ post dat zijn p**mel schijnbaar 20cm is en dat mag dan weer wel?