MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.563
Beetje apart dan dat er nu al 2 mannen zijn die opmerkingen maken over de kleding :rolleyes:
Dit forum is niet de gym, daarom valt het ze hier wel op.

Mij was de trend met name buiten de gym al opgevallen. Vrouwen die er zo bijlopen maar duidelijk niet onderweg waren naar de gym.

Je bent weer zoekende naar pagina-vulling en topic-vervuiling? Mij niet gezien vandaag.

Laatst bewerkt:
  • #174.564
Dit forum is niet de gym, daarom valt jet ze hier wel op.

Mij was de trend met name buiten de gym al opgevallen. Vrouwen die er zo bijlopen maar duidelijk niet onderweg waren naar de gym.

Je bent weer zoekende naar pagina-vulling? Mij niet gezien vandaag.

Jane Fonda Netflix GIF by Grace and Frankie

• #174.565
  • #174.566
Overigens claimen dat mannen in de gym trainen en niet naar (vrouwen) outfits kijken..

Jimmy Fallon Laughing GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

• #174.569
  • #174.570
  • #174.574
Is dat een soort girl gym code, witte sokken over de legging icm witte sneakers?

Vrijwel iedereen doet dat tegenwoordig
Ze mogen met die voetbalsokken trend wel eens stoppen, niets vrouwlijk aan, ziet er gewoon allround kneus uit, voor mannen hetzelfde, ik draag sinds 2005 enkelkousjes

• #174.575
Ze mogen met die voetbalsokken trend wel eens stoppen, niets vrouwlijk aan, ziet er gewoon allround kneus uit, voor mannen hetzelfde, ik draag sinds 2005 enkelkousjes
Hoe gaat 't met je progressie jongen, vanwaar die frustratie? Nog steeds in de plus 30% vet?

Oh nee, 7/10 chad skills zijn dit zeker :o
(het is vrouwelijk trouwens, met een extra E)

Terug
Naar boven