Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.521
Plopsaland heeft ook wel leuke dingen voor de kleintjes. Zit volgens mij wel een vestiging bij jou in de omgeving.

Wel aanbevolen om je eigen eten mee te nemen, maar dat doe je toch al. 😅
250km dichts bijzijnde, hadden dit park al tijdje geleden op het oog alleen is het gewoon te ver om er een dagje van te maken.

• #174.522
250km dichts bijzijnde, hadden dit park al tijdje geleden op het oog alleen is het gewoon te ver om er een dagje van te maken.
Oh damn dat valt tegen... Dan lekker bewaren voor tijdens een vakantie in de omgeving.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #174.523
Qua pretparken voor een kind van 2.5

Toverland of efteling leuker? Of wellicht een ander park?

Rest vd attracties maakt niks uit, want durf zelf toch nergens in dus puur wat het leukste is voor de kinders
Sprookjesbos Enkhuizen is wel leuk.

• Heart
  • #174.526
En Dippiedoe Attractiepark dan? Ligt in Best. Volgens mij echt gericht op kinderen.

• Heart
  • #174.527
En Dippiedoe Attractiepark dan? Ligt in Best. Volgens mij echt gericht op kinderen.
Hee, die ziet er eigenlijk wel heel goed uit!
Keuze was op Toverland gevallen, maar dat park wat jij opnoemt gaan we zeker in April nog bezoeken.

Goeie tip!

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #174.528
Hee, die ziet er eigenlijk wel heel goed uit!
Keuze was op Toverland gevallen, maar dat park wat jij opnoemt gaan we zeker in April nog bezoeken.

Goeie tip!
Ben er nog nooit geweest hoor maar kwam het tegen voor je.

• Heart
  • #174.529
Die van ons is ook 2,5 maar wij wachten nog ff met dit soort parken. Hij kan toch vrijwel nergens in. Duur grapje.

Wat kosten 3 entree tickets voor de efteling tegenwoordig? Plus eten, drinken, brandstof.

Ben je zo €200 kwijt.

• #174.530
Die van ons is ook 2,5 maar wij wachten nog ff met dit soort parken. Hij kan toch vrijwel nergens in. Duur grapje.

Wat kosten 3 entree tickets voor de efteling tegenwoordig? Plus eten, drinken, brandstof.

Ben je zo €200 kwijt.
Op zich kunnen ze zich wel vermaken in zon park, best veel attracties waar de kleinste in mogen.
Waren vorig jaar disney gegaan aangezien me vriendin dacht dat een kind van 1 bijna overal in mag daar, dat viel wel anders uit 😂

Kaartje voor pretpark ben je mee 40/50€ ps kwijt, parkeren 10/15€, maar kindjes tot 3? Zijn gratis entree meen ik.

• #174.531
Met die leeftijd doe je het vooral voor jezelf, het is voor de kleine geweldig, maar die herinneren er weinig van.
Mijne is bijna 5 en nu is het zeker wel de tijd ergens heen te gaan (dierentuin vooral, iets wat ook educatief kan zijn). Maar pretpark niet, niet voor de kleine. Met een hele familie naar de efteling en de kleine gaat mee, dat wel, maar dat is wat anders.

• #174.532
Moet wel zeggen dat we door corona vrijwel nergens heen konden en we dit wel jammer vonden. Ja, scheelt geld en kleine herinnert er weinig van, maar als je het wilt doen en geld boeit niet, natuurlijk gewoon doen.

Dierentuinen doen het altijd goed voor kleintjes :D pretparken moet echt gericht op de allerkleinsten zijn voor 2-3 jaar.

• #174.533
Zolang ze ergens ijs verkopen is ie tevreden ✌️

1284e21d-0269-47fe-980c-774ce0e36ab0.jpeg

• #174.534
Wij zijn vorig jaar ergens in Wallonië naar een dierentuin geweest met een soort pretparkje/kermis voor de allerkleinsten, dat was wel leuk, door te Googlen toen op uit gekomen.

• #174.535
Ik weet nog goed dat we een keer in Bobbejaanland waren en op de weg terug even eten, waar ook een speeltuin bij was. De kinderen hebben zich daar meer vermaakt dan in Bobbejaanland.

@ak al gekeken bij Julianatoren in Apeldoorn ?

• #174.536
Ik weet nog goed dat we een keer in Bobbejaanland waren en op de weg terug even eten, waar ook een speeltuin bij was. De kinderen hebben zich daar meer vermaakt dan in Bobbejaanland.

@ak al gekeken bij Julianatoren in Apeldoorn ?
Net te doen 100km enkel.
Wellicht dat die ook aan de beurt komt in April ✌️

• #174.538
@ak Wat ook leuk is om te doen voor een andere keer, wat kleinschaliger en altijd wel ergens dicht bij jou in de buurt:

Lid worden van de nieuwsbrief van Natuurmonumenten. Dan krijg je alle activiteiten bij jou in de buurt: wandelen met de boswachter, knutselen, braakballen uitpluizen, blotevoetenpad, kabouterpad, activiteiten rondom een thema zoals nu met Pasen etc. Ook leuk om te kijken bij een boerderij in de buurt die een open dag organiseert (vaak aangekondigd via Facebook bijv.) en natuurlijk te kijken bij de koeien die weer naar de wei gaan, lammetjes die geboren worden etc.

Check bijv: https://www.natuurmonumenten.nl/kinderen/lammetjes-dagen-van-oerrr

En agenda per provincie:

Maar ook de open dag van de brandweer, politie, ziekenhuis zijn altijd leuk om al van jongs af aan te bezoeken. En mijn meiden gaan ook erg goed op bunkers, vanaf een jaar of 4 vonden ze dat echt heel spannend en interessant.

• #174.539
Van iemand precies 0 karma gekregen. :D

Terug
Naar boven