Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #174.541
Ik weet nog goed dat we een keer in Bobbejaanland waren en op de weg terug even eten, waar ook een speeltuin bij was. De kinderen hebben zich daar meer vermaakt dan in Bobbejaanland.

@ak al gekeken bij Julianatoren in Apeldoorn ?
Ik weet nog dat ik naar Bobbejaanland ging een aantal jaar terug en in geen enkele achtbaan mocht. Blijkbaar is er (in België) ook een maximale lengte :emo:

• #174.542
Die van ons is ook 2,5 maar wij wachten nog ff met dit soort parken. Hij kan toch vrijwel nergens in. Duur grapje.

Wat kosten 3 entree tickets voor de efteling tegenwoordig? Plus eten, drinken, brandstof.

Ben je zo €200 kwijt.
Op die leeftijd is het meer voor jezelf. De kinderboerderij is dan al leuk genoeg.

• #174.543
Lief dagboekje

Nieuwe opdracht binnengesleept als sous chef in een hotel. Heel blij mee want leuke uitdaging hoger uurtarief maar hierdoor sta ik nu wel 14 dagen achter elkaar ingeroosterd i.v.m. mijn andere opdrachtgever. Vandaag was dag 2, nog 12 te gaan 💪. 10 uurtjes per dag en er vallen 3 feestdagen van 150% in deze 2 weken. Flink harken.

Cutten gaat goed. Maak veel kilometers op werk en voeding zit goed. Ben ook al 3,5 week nuchter en sindsdien ook 3,5kg lichter. Bijna een maand nuchter.. saai maar noodzakelijk.
Train ernaast 4x per week.

Gaat allemaal weer lekker en timmer weer vrolijk aan de weg. Mag ook wel na al die drama vorige maand met al die sterfgevallen.

Ps. Ik maak zelfs nog steeds power gains in de gym ondanks het cutten. Laatst nog 100kg overhead press. Happy days.

• #174.544
Op het werk wordt de tweejaarlijkse enquête weer gehouden waarbij altijd benadrukt wordt dat je ongezouten mening zeer wordt gewaardeerd. :D

• #174.547
Nieuwe gym = grote blij, alleen dat hele 'mag-niet-met-tattoos' is wel echt vermoeiend :o

IMG_5322-2.jpg

• #174.551
Nieuwe gym = grote blij, alleen dat hele 'mag-niet-met-tattoos' is wel echt vermoeiend :o

IMG_5322-2.jpg
Mag niet met tattoo's?

Want?

Jammer is dat, die trieste regeltjes in sommige gyms.

Bij ons heb je dat gelukkig niet, de enige "regel" is dat je niet zonder shirt mag trainen, niet als man en ook niet als vrouw natuurlijk.

Als ik op sokken zou rondlopen is dat ook niet erg, blote voeten met enkelbandje mag ook kwam ik laatst achter.

Laatst bewerkt:
  • #174.556
Correct en correct - heeft met de associate met de mafia te maken. Als je ergens lid wilt worden, is dat een (grote) vereiste hier.

Laatst bewerkt:
  • #174.558
Is het daar zo koud dat je met lange broek en sokken over je broek moet lopen, of mag je niet in korte broek ?

• #174.559
Ben ik de enige die weet dat vrouwen al jaaaaaaaaarenlang trainen met sokken over de leggings? :roflol:

Terug
Naar boven