MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.041
Zometeen vrouw en dochter naar het vliegveld brengen. Mijn vrouw heeft een uitvaart volgende week. Lekker weekje met me boys hier.
Als we terug zijn vanmiddag gaan we beginnen aan project boomhut hier naast het huis in de bossen. Landeigenaar gaf aan je kijkt maar wat je doet en we mogen qua bomen neerhalen wat we willen. Die bomen gaan toch allemaal plat en worden nieuwe gepland in de nabije toekomst.

• #175.042
Eerste verdieping bijna klaar. Morgen de rest afmaken en woensdag aan het dak en de wanden beginnen. Schroeven waren ook op.
1000010707.jpg

3meter breed. 5 meter langn de vorm van een pizza punt. Heb er zelf ook op staan springen. Veilig genoeg denk ik zo.
Handen liggen open. Gereedschap kwijt. Maar blije jonge die even zijn verdriet vergeten ia dat mama een weekje weg is(hij heeft het er een beetje moeilijk mee gaf hij aan)

• #175.045
Zo, de zon schijnt gewoon. En nog geen regen gezien!

• #175.056

De burgemeester zegt dat niet alleen mannen, maar ook vrouwen dit doen. "Mij wordt verteld dat de wc's achter die vakken vol liggen met condooms, waar ze die fakkels in stoppen om ze verborgen te houden op intieme plekken."

Prima dat die man (vanwege zijn geloof?) geen normaal kutje herkent. Maar ff serieus, een fakkel daar in? Het is geen oneindig gat :roflol: :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #175.057

De burgemeester zegt dat niet alleen mannen, maar ook vrouwen dit doen. "Mij wordt verteld dat de wc's achter die vakken vol liggen met condooms, waar ze die fakkels in stoppen om ze verborgen te houden op intieme plekken."

Prima dat die man (vanwege zijn geloof?) geen normaal kutje herkent. Maar ff serieus, een fakkel daar in? Het is geen oneindig gat :roflol: :roflol:
Feyenoorders zijn allemaal homos.

Vraag beantwoord 😌

Terug
Naar boven