Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn 10.346,82 Bitcoins gestort op uw wallet. Klik hier om deze te claimen.
De titel sprake me wel aan, dus ik heb 'm zelf nu ook in huis, via de bieb. Het leest lekker weg moet ik zeggen, en ik ben beslist geen boekenlezer. Ik heb overigens niet de illusie dat ik ooit het niveau van @Steks ga halen wat betreft het stellen van goede vragen.
Voor het stellen van goede vragen moet je vele facetten van discussiëren beheersen. Wellicht kan je beter luisteren dan ik naar het gegeven antwoord.De titel sprake me wel aan, dus ik heb 'm zelf nu ook in huis, via de bieb. Het leest lekker weg moet ik zeggen, en ik ben beslist geen boekenlezer. Ik heb overigens niet de illusie dat ik ooit het niveau van @Steks ga halen wat betreft het stellen van goede vragen.
nomen est omen...Voor het stellen van goede vragen moet je vele facetten van discussiëren beheersen. Wellicht kan je beter luisteren dan ik naar het gegeven antwoord.
Ik ben trouwens op 3/4 en ik vind het één van de betere boeken die ik beluisterd heb.
Voor wie dit een goed boek vind is dit een aanrader.
![]()
Filosofie voor een weergaloos leven, Lammert Kamphuis | 9789403117713 | Boeken | bol
Filosofie voor een weergaloos leven (Paperback). Succesvolle bundel nu in uitgebreide editieVoor het leven is er geen generale repetitie. Je hebt...www.google.com
Ah wat leuk om te lezenDe titel sprake me wel aan, dus ik heb 'm zelf nu ook in huis, via de bieb. Het leest lekker weg moet ik zeggen, en ik ben beslist geen boekenlezer. Ik heb overigens niet de illusie dat ik ooit het niveau van @Steks ga halen wat betreft het stellen van goede vragen.
Ik zet 'm op mijn lijstVoor het stellen van goede vragen moet je vele facetten van discussiëren beheersen. Wellicht kan je beter luisteren dan ik naar het gegeven antwoord.
Ik ben trouwens op 3/4 en ik vind het één van de betere boeken die ik beluisterd heb.
Voor wie dit een goed boek vind is dit een aanrader.
![]()
Filosofie voor een weergaloos leven, Lammert Kamphuis | 9789403117713 | Boeken | bol
Filosofie voor een weergaloos leven (Paperback). Succesvolle bundel nu in uitgebreide editieVoor het leven is er geen generale repetitie. Je hebt...www.google.com

Wat heb je o.a. allemaal gezaaid?Dat mijn zelfgekweekte groene bloemenkindjes lekker gaan. Heb er nog wel een stuk of 100 in kweekbakken staan.![]()
![]()
Amaranthus caudatusWat heb je o.a. allemaal gezaaid?
Ik kom vaak niet verder dan tomaat, paprika en sperziebonen 😅
Maar dat kun je niet eens eten man!Amaranthus caudatus
Erysium fireking
Leonotis nepetfolias
Afrikaantjes.
Stuk of 50 dahlia knollen exclusieve kleuren
Echinea purpurea
Lupines
En nog een zooi 1 jarigen maar die gaan meteen in de volle grond. Is mn 2e grootste hobby. Heb binnen ook nog een 50 tal planten, strelitzias zelfgekweekt bijvoorbeeld. Veel calatheas , vanalles wel. Ik heb groene vingers meegekregen vanuit mn tuindersfamilie

Ik heb een Vlinders,bijen en insectentuin dus zeker weten wel heel functioneel. Plus mn kinderen zaaien ook hun bloemetjes mee dus de volgende generatie heeft ook feeling met het groen en natuur. Zouden er meer moeten doen.Maar dat kun je niet eens eten man!
Bloemen, gewoon voor de mooi![]()
Ik zit te dollen man, ik heb helaas geen tuin meer, woon in een appartement. Ik hou van de natuur, wat jij doet is super, ook voor je kids en ook dat je ze hierin meeneemt.Ik heb een Vlinders,bijen en insectentuin dus zeker weten wel heel functioneel. Plus mn kinderen zaaien ook hun bloemetjes mee dus de volgende generatie heeft ook feeling met het groen en natuur. Zouden er meer moeten doen.
De mens staat ver van de natuur af , en dat blijkt uit jouw opmerking ook, zonde want er is zoveel moois aan te beleven. Ook doe ik vogelspotten en astronomie (telescoop). Ik leef graag in en met het ritme van de aarde en alles erop en eromheen, maakt je nederig en bewust❤️
Ze noemen mij thuis ook wel.Dus nogmaals, ik zat te dollen, heb je honger? Want je hapte wel namelijk.
Hoe dan? Ik heb de Nicolai, zo hard gaat die nietAmaranthus caudatus
Erysium fireking
Leonotis nepetfolias
Afrikaantjes.
Stuk of 50 dahlia knollen exclusieve kleuren
Echinea purpurea
Lupines
En nog een zooi 1 jarigen maar die gaan meteen in de volle grond. Is mn 2e grootste hobby. Heb binnen ook nog een 50 tal planten, strelitzias zelfgekweekt bijvoorbeeld. Veel calatheas , vanalles wel. Ik heb groene vingers meegekregen vanuit mn tuindersfamilie
Hoezo zijn jullie niet ieder weekend samen? Ben je ook wel eens bij een ander zijn vrouw?Hele weekend met mijn vrouw samen, maar of het een goede dag( goed weekend) wordt is nog afwachten.

Alleen dan, de kleine is bij mijn oudste zoon het hele weekend.Hoezo zijn jullie niet ieder weekend samen? Ben je ook wel eens bij een ander zijn vrouw?![]()