Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.181
Hier in de stad wordt nu een flat gebouwd van 13 hoog. Woningen zijn 120m2. Vraagprijs 12e verdieping is 700.000.... hoogste verdieping 1,1 miljoen en zijn allemaal al verkocht... insane toch!
Bij ons in de buurt werd een rijtje nieuwbouw woningen gebouwd, mooie grote woningen, stuk of 10 op een rij, allemaal door 1 investeerder opgekocht die ze nu voor ruim 1500,- per maand zou verhuren.....minstens zo insane.

En @Kathlinoo ook @Kloontje gebruikt puntjes (geeft knipoog)

• #175.187
Contract verlengt voor stroom. Van 0,38c naar 0,275c. Niet mis.

• #175.188
Dat is geen huis, dat is een compound. :thumb:
Dat is ook wel de bedoeling. Beetje zelfviirzienend worden. Dit weekend aanvraag doen bij de plaatselijke schietvereniging. Moet een helf jaar lid zijn en een jaar woonachtig in Noorwegen zijn. Daarna kan ik de aanvraag indienen om een jachtvergunning te halen en een jachtgeweer aan te schaffen.
1000010209.jpg

? Als je in NL dit perceel met alles erop en eraan wilt kopen betaal je minstens een half miljoen!
Volgens mijn schoonvader moesten we dat doen ipv hier heen verhuizen. En dat met een 1 persoons inkomen😆
DBB BBQ bij Hoff in de tuin.
Altijd welkom. Vlees wordt voor gezorgd. Entree kan worden voldaan door middel van sigaren of hagelslag mee te nemen😜

• #175.190
Dat is ook wel de bedoeling. Beetje zelfviirzienend worden. Dit weekend aanvraag doen bij de plaatselijke schietvereniging. Moet een helf jaar lid zijn en een jaar woonachtig in Noorwegen zijn. Daarna kan ik de aanvraag indienen om een jachtvergunning te halen en een jachtgeweer aan te schaffen.
1000010209.jpg

Volgens mijn schoonvader moesten we dat doen ipv hier heen verhuizen. En dat met een 1 persoons inkomen😆

Altijd welkom. Vlees wordt voor gezorgd. Entree kan worden voldaan door middel van sigaren of hagelslag mee te nemen😜
Ik voel een meeting aan komen in Noorwegen met eland biefstuk! Nemen wij wel hagelslag voor je mee....

• #175.192
Hier in de stad wordt nu een flat gebouwd van 13 hoog. Woningen zijn 120m2. Vraagprijs 12e verdieping is 700.000.... hoogste verdieping 1,1 miljoen en zijn allemaal al verkocht... insane toch!
dat zullen geen lullige sociale huurflatjes zijn :P

• #175.200
Aangezien er nu een periode met veel vrije dagen aan komt (Pinksteren, Hemelvaart, ect) : staat er nog weer iets van een meet op de planning? :)

Terug
Naar boven