Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zo op meerder kazerne's wel eens uit de hand gevoerd. Lopen ook zonder pardon de gebouwen in. Maarja die zijn dan ook weer mensen gewend omdat iedereen ze loopt te voeren.Mevrouw wereldvreemd. Heb jij ooit een vos direct contact zien maken?
Niet als het zich pas net manifesteert. Een aangezien de meeste een beetje heel ver van de natuur af staan, schat ik ze niet zo in dat ze dat altijd meteen door hebben.Heb zo op meerder kazerne's wel eens uit de hand gevoerd. Lopen ook zonder pardon de gebouwen in. Maarja die zijn dan ook weer mensen gewend omdat iedereen ze loopt te voeren.
Als zo'n beest hondsdol is merk je dat wel aan gedrag en uiterlijk
janken? Ben je jouw 150 pagina's durende lijdensweg van een log al vergeten? Grapjas🤣Je jankt gelijk omdat iemand een foto van 1 vos maakt.
Niet iedereen is zo panisch als jij.
Hahahah de ironie, grappig.Je jankt gelijk omdat iemand een foto van 1 vos maakt.
Niet iedereen is zo panisch als jij.
janken? Ben je jouw 150 pagina's durende lijdensweg van een log al vergeten? Grapjas🤣
jij hebt net zoveel zelfreflectie als de spiegel op een openbaar toilet langs de snelweg . Bah bah
Ligt eraan hoe je het interpreteert, ik zou zeggen tip van flip.Dat is mijn log. Iemand plaatst hier een mooie foto met een vos erop en jouw eerste instinct is te zeiken over rabiës, wat overigens weinig voorkomt in vossen, zeker in die gebieden.
Way to f**k up a nice moment.
Flipje van Tiel.Ligt eraan hoe je het interpreteert, ik zou zeggen tip van flip.
Wou iemand gewoon alert maken. Thats all.Ligt eraan hoe je het interpreteert, ik zou zeggen tip van flip.
Rabies is een b*ch. Pas maar op als zulke dieren atypisch gedrag vertonen zoals dit.
Kijken of je ze nog zo leuk.vind als ze constant je pluimvee oid opvreten. 🤪
Net als jouw bekering, heel geloofwaardig ook!
Laat me dan met rust, dan krijg je niks over je heen ook. Probleem opgelostNet zoals jouw 'ik wil geen gedonder' hier..Je had beter weg kunnen blijven.
Dat wel, zijn geloof ik 4 appartementen per etage... maar geen tuin oid... ik zou er iig niet zo veel geld voor neertellen
Stop er gewoon mee.Net zoals jouw 'ik wil geen gedonder' hier..Je had beter weg kunnen blijven.
Je bent echt overduidelijk een kwaadaardige kankergezwel dat niet uit te roeien is. Constant de confrontatie opzoeken en vervolgens gaan janken. Kap is ermee. Houd je gewoon eens je grote smoel dicht en lees stilletjes mee als je hier wilt blijven.Net zoals jouw 'ik wil geen gedonder' hier..Je had beter weg kunnen blijven.
Ik doe niet aan vriendjes en al zeker niet aan politiek.En weer..ik. Iedereen mag meedoen met het gesprek over de vos en rabiës, maar ik niet.
Vriendjespolitiek.