XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.241
Kinderachtig dit, van alle kanten die elkaar lopen te bestoken met opmerkingen in welke vorm dan ook, we zijn toch volwassen mensen?? Of een fucking kleuterklas!?

En dan het trieste schelden met "kanker" is echt een beetje laag, sorry dat ik dat zeg maar dat had echt niet gehoeven @spitfire01

Beetje jammer dit allemaal.

• #175.242
Laten we nu gewoon allemaal stoppen.

8nz1tq.jpg

• #175.243
Nou jongens, wat maakt jullie dag goed?

*en dames natuurlijk

• #175.244
Twee scheppen pwo op en mijn gezicht werd vet rood en jeukte. Nog nooit gehad en een zeer mooie ervaring 😝 Liever niet nog een keer morgen…. :-(

• #175.245
It's not that deep guys.

Vos was lief, liep even mee en ging er vandoor, motor draaide en 1x revven en hij was meteen weggerent.

Verder is het allemaal veel te mooi om ruzie te maken vandaag.

Hier nog wat happy foto spam ipv onaardige berichtjes:
20240425_113442.jpg

dji_fly_20240425_081848_125_1714026236672_pano_optimized.jpg

• #175.247
Twee scheppen pwo op en mijn gezicht werd vet rood en jeukte. Nog nooit gehad en een zeer mooie ervaring 😝 Liever niet nog een keer morgen…. :-(
Op je gezicht, dan heb je het blijkbaar nog nooit in je ogen gekregen, daar krijg je energie van man man man....

EDIT:
ik las te snel, ik dacht dat je het op je gezicht had gekregen....man man ik ben een beetje in de war, excuses.

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #175.250
Op je gezicht, dan heb je het blijkbaar nog nooit in je ogen gekregen, daar krijg je energie van man man man....

EDIT:
ik las te snel, ik dacht dat je het op je gezicht had gekregen....man man ik ben een beetje in de war, excuses.
Iets op je gezicht?? Waar hart vol van is hahaha 🤣🤣🤣

• Haha
Waarderingen: K82
  • #175.252
Terug
Naar boven