Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.443
Kheb het vroeger vaak genoeg bond gemaakt maar dit nog niet eerder meegemaakt. Zo gek was het ook allemaal niet eergister. Was eigenlijk een best rustig avondje.

Maarja
Nog 20 dagen en dan 9 dagen op vakantie. Die is blijkbaar broodnodig

• #175.446
Kheb het vroeger vaak genoeg bond gemaakt maar dit nog niet eerder meegemaakt. Zo gek was het ook allemaal niet eergister. Was eigenlijk een best rustig avondje.

Maarja
Nog 20 dagen en dan 9 dagen op vakantie. Die is blijkbaar broodnodig
eens is de druppel , jaren lang te keer gegaan grammen per dag niks aan de hand .....gestopt 3 maanden later lijntje gepakt en met hart ritme issues op de ehbo hoe langer je niks neemt hoe groter de kans is op issues als je wel weer een keertje wat neemt .met cocaine is het eigenlijk iedere keer een 50/50 shot op dergelijke dingen en hoe langer niks neemt hoe meer die kans toeneemt

• #175.449
eens is de druppel , jaren lang te keer gegaan grammen per dag niks aan de hand .....gestopt 3 maanden later lijntje gepakt en met hart ritme issues op de ehbo hoe langer je niks neemt hoe groter de kans is op issues als je wel weer een keertje wat neemt .met cocaine is het eigenlijk iedere keer een 50/50 shot op dergelijke dingen en hoe langer niks neemt hoe meer die kans toeneemt
Damn, heftig.
Is die hartritmestoornis wel weer weg?

• #175.451
Dats fucked up. Gelukkig is het weg maat.

It's all fun and games als je jong bent. Maar vroeg of laat komt de rekening.

• #175.452
heeft tijdje geduurd maar wel weg . Moet zeggen ik blijf ook al jaren van de amfetamine en cocaine af
Ik begrijp ook echt niet hoe gebruik en iets van je leven willen maken, samen gaat. Zeker niet bij regelmatig gebruik of zoveel gebruik dat je jezelf even kwijt bent/niets voelt.

• #175.453
Gelukkig heb ik downers altijd leuker gevonden dan uppers

:trollface:

• #175.455
Dats fucked up. Gelukkig is het weg maat.

It's all fun and games als je jong bent. Maar vroeg of laat komt de rekening.
ja daarom zei ik het ook , word mij altijd benauwd als ik zulke dingen lees .Denk aan je gezondheid maat af en toe een lsd tripje of een blowtje is wat anders dan die chemische k*nkerzooi

• #175.458
Ik begrijp ook echt niet hoe gebruik en iets van je leven willen maken, samen gaat. Zeker niet bij regelmatig gebruik of zoveel gebruik dat je jezelf even kwijt bent/niets voelt.
Als je eens per maand of per 2 maanden eens gek doet op een zaterdag gaat prima samen met iets van je leven maken.

Totdat het fout gaat natuurlijk.

• #175.459
Als je eens per maand of per 2 maanden eens gek doet op een zaterdag gaat prima samen met iets van je leven maken.

Totdat het fout gaat natuurlijk.
Ik deel die mening niet. Je bent niet de enige, er zitten hier meer leden die hun shit niet onder controle hebben. Jij bent wat opener en daar heb ik wel respect voor.

• #175.460
Terug
Naar boven