AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.641
Ik mag zeer waarschijnlijk binnenkort een 1 jaar contract tekenen voor m'n huidige huurwoning :D dus dan hebben we in ieder geval voor minstens 1 jaar een dak boven ons hoofd!

Happy Betty White GIF

Zooooo dankbaar daarvoor :heart:

Edit: getekend :D
gefeliciteerd!

• #175.645
Ha wat een feest vandaag.
Dat hotel waar ik werk heeft 11 Syrische satushouders (nareizigers) opgenomen voor 10 dagen.
10 dagen overnachten + ontbijt, lunch en diner.

En dat ging natuurlijk helemaal geweldig. Eerst tijdens de lunch eisen dat alles halal moest. (Ze zouden 12:00 lunchen, kwamen pas 15:30 van hun kamer).
Toen moest diner allemaal halal. Dus ik naar de Albert Heijn toe (prima ff eruit).

Had ik gebakken aardappelen, groene asperges, halal worstje en hollandaise (vond ik wel ironisch) saus.

Ze zouden 17:00 dineren want 18:00 begint diner voor gasten. Uiteindelijk kwam de helft om 19:00 binnen en eisen dat het 19:30 op tafel moest staan. Op t drukste moment.

Dus ik laat ze wachten want f**k hun. Uiteindelijk krijgen ze hun eten, eten ze het niet want niet lekker. Of ik iets anders wil maken. Of dat ze zelf ff in de keuken kunnen komen staan.

"My cjildren are so hungry"
"Wel apparantly not because they haven't eaten a thing, I'm not gonna make something else".
But they are so hungry

Well.. ain't they used to that?
:trollface:

Laatst bewerkt:
  • #175.646
Ha wat een feest vandaag.
Dat hotel waar ik werk heeft 11 Syrische satushouders (nareizigers) opgenomen voor 10 dagen.
10 dagen overnachten + ontbijt, lunch en diner.

En dat ging natuurlijk helemaal geweldig. Eerst tijdens de lunch eisen dat alles halal was. (Ze zouden 12:00 lunchen, kwamen pas 15:30 van hun kamer).
Toen moest diner allemaal halal. Dus ik naar de Albert Heijn toe (prima ff eruit).

Had ik gebakken aardappelen, groene asperges, halal worstje en hollandaise (vond ik wel ironisch) saus.

Ze zouden 17:00 dineren want 18:00 begint diner voor gasten. Uiteindelijk kwam de helft om 19:00 binnen en eisen dat het 19:30 op tafel moest staan. Op t drukste moment.

Dus ik laat ze wachten want f**k hun. Uiteindelijk krijgen ze hun eten, eten ze het niet want niet lekker. Of ik iets anders wil maken. Of dat ze zelf ff in de keuken kunnen komen staan.

"My cjildren are so hungry"
"Wel apparantly not because they haven't eaten a thing, I'm not gonna make something else".
But they are so hungry

Well.. ain't they used to that?
:trollface:
Wij zijn van de tijd, maar zij hebben de tijd.

• #175.647
Morgen wordt een feestje want het wordt super druk. Heb er nu al zin in.

Kheb nog nooit zulk associaal kutvolk meegemaakt in de 15 jaar dat ik dit werk doe.

Ze kwamen gewoon de keuken en koelkast plunderen toen wij zaten te eten met personeel. Sneaky fuckers. Gelukkig werden ze toevallig betrapt. Meteen zielige tranen en de slachtoffer kaart trekken natuurlijk. Tijdens diner terwijl wij bonnen aan het lopen zijn kwamen ze aan de pas hysterisch doen met hun kinderen. Brood proberen te stelen van andere gasten. Helemaal waus.

Ja morgen wordt echt geweldig. Echt heel veel zin in.

Zero tolerance!

• #175.648
Maar gelukkig maakte het wel je dag goed. Dat valt me dan weer van je mee.

• #175.649
Maar gelukkig maakte het wel je dag goed. Dat valt me dan weer van je mee.
Ja tuurlijk, kan er wel om lachen. Gewoon aanpakken met een grote glimlach.
De rest van m'n collega's iig niet. Die waren not amused.

En ze begonnen nog de dag tegen mij "hey Strudel, niet zo negatief over die mensen, ze zijn slachtoffer. Het zijn ook mensen. Het is hun cultuur. Blablabla"

"Haha jaja geef het een paar uurtjes, kijken hoe jullie er dan over denken."

Eind van de avond hoorde ik iets met 'deporteren', 'raus' en 'kankerasielzoekers'. Heerlijk dat moment wanneer die rechtse realiteitszin bij die naiëfe jeugd inkicked.

Daarom zeg ik, morgen wordt helemaal geweldig want dan is het super druk en staat iedereen onder druk/stress. Als die doekies dan aan de pass stennis gaan lopen schoppen wordt het fabulous wanneer iedereen zijn cool verliest.

• #175.655
@apfelstrudel waarom koos je ervoor om zo iets hollands te maken dan? Grote pan met pilau rijst en kipfilet of lamsvlees is toch veel makkelijker én meer van hun cultuur?

Even los van het feit dat de rest van hun gedrag gewoon asociaal was

• #175.656
  • #175.658
Eten wat de pot schaft, of niets eten. Ze mogen blij zijn met de opvang hier, in hotel nog wel. Ook geen discussie waard eerlijk gezegd 👋

• #175.660
Terug
Naar boven