XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.904
love it !

• #175.905
Ben zeker geen rat maar het verrotte is dat wanneer hij een gevaarlijke werksituatie veroorzaakt waarbij een collega ernstig gewond raakt, dan is die zuipert wel verantwoordelijk, en zijn werkgever is dan niet verzekerd.

Sorry broer, maar als bij mijn vorige baan (werkplaats timmerman) iemand alcohol zou drinken onder werktijd en daarna lekker met schiethamers gaat schieten dan had ik hem er keihard uitgetrapt.
Maar goed, mijn mening.
meer als valide punt , ben zelf al niet te spreken als de juiste pbms niet gebruikt worden

• #175.906
Ben zeker geen rat maar het verrotte is dat wanneer hij een gevaarlijke werksituatie veroorzaakt waarbij een collega ernstig gewond raakt, dan is die zuipert wel verantwoordelijk, en zijn werkgever is dan niet verzekerd.

Sorry broer, maar als bij mijn vorige baan (werkplaats timmerman) iemand alcohol zou drinken onder werktijd en daarna lekker met schiethamers gaat schieten dan had ik hem er keihard uitgetrapt.

Maar goed, mijn mening.
Broer van de uitvoerder vroeger zoop al 2 beugels voor ie de bouw op ging. vond ie het raar dat ie na 3j niet in mijn ploeg welkom was

• #175.908
Discriminatie!!!

• #175.910
Kan ook niet door de beugel

geef mij maar Hertog Jan
Schermafdruk van 2024-05-17 16-36-10.png

• #175.913
Probeer maar eens een goed boek of zelfs een gedicht te schrijven zonder ondersteuning van alcohol. Nou?

Laatst bewerkt:
  • #175.914
Maar dit was bij een klant op terrein en heb ik niks mee van doen. Dat is anders als op je eigen werkplek vind ik
De 1 vind dit de ander dat. Dan doe ik datgene wat de meeste harmonie bevordert. Laat gaan.
Die man zal zijn eigen reden wel hebben, die kun je wel vertellen dat ie beter cola kan gaan drinken, maar hem verlinken, wat hem nog verder in de problemen helpt. Das niet mijn ding.

• #175.915
  • #175.916
De 1 vind dit de ander dat. Dan doe ik datgene wat de meeste harmonie bevordert. Laat gaan.
Die man zal zijn eigen reden wel hebben, die kun je wel vertellen dat ie beter cola kan gaan drinken, maar hem verlinken, wat hem nog verder in de problemen helpt. Das niet mijn ding.
Probeer mij er maar eens uit te sprinten op de racefiets als ik een paar triples tot me genomen heb bij de koffiestop. Dat is geen mening, maar een hard feit.

• #175.918

Juist zo dacht ik ook. Niet mijn zaak. Vond het alleen grappig maarja , DBB he, moraalridders .
Maken het allemaal veel te groot. Enigste wat die man deed is afvalbakken leegmaken op het terrein🤔

Terug
Naar boven