MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #175.861
Peugeot 308 SW uit 2017.
Bij deze auto's gaat de distributieriem door de olie. Dit schijnt niet goed te zijn voor het type distributieriem dat ze hebben gebruikt.
Is vorig jaar ook een terugroepactie over geweest (toen zag de distributieriem er nog goed uit).
Hadden ze beter gelijk kunnen vervangen dan

• #175.862
Ooit een Peugeot 206 gehad, wat een ellende met die auto's. Zien er op zich wel leuk uit maar wat een waardeloze auto's, sensoren, krukaskeerring, weer een sensor, weer een sensor, elke keer naar de garage, werd er dol van.

• #175.863
Ooit een Peugeot 206 gehad, wat een ellende met die auto's. Zien er op zich wel leuk uit maar wat een waardeloze auto's, sensoren, krukaskeerring, weer een sensor, weer een sensor, elke keer naar de garage, werd er dol van.
E46 6-cyl heeft daar ook vaak last van, net als E39. veel sensoren kun je ook makkelijk zelf vervangen, net als luchtmassameter

• Like
Waarderingen: K82
  • #175.864
  • #175.865
Klopt. Misschien een keer een beetje goed sparen en een nieuwere aanschaffen, mooie 3serie uit 2010 ofzo. maar dan wel een 6cil
zou ik niet doen, tenminste geen turbo blok. E90 en nieuwer hebben nogal vaak elektronica storing, en dat kan snel oplopen.
(Ze vervangen van alles en is de storing nog niet verholpen) Kijk dan voor E46 van laatste model, 2003 en 330i

• #175.866
zou ik niet doen, tenminste geen turbo blok. E90 en nieuwer hebben nogal vaak elektronica storing, en dat kan snel oplopen.
(Ze vervangen van alles en is de storing nog niet verholpen) Kijk dan voor E46 van laatste model, 2003 en 330i
Ja die laatste zie ik ook vaak voorbij komen. Zolang ze goed onderhouden zijn, geen roest hebben dan maakt het mij niet zo veel uit of ze bijvoorbeeld ook nog 250k hebben gelopen.
Veel 6cillinders met 250K tot 300K op de teller hebben zo veel onderhoud gehad dat ze nog jaren mee kunnen. Dus dat is inderdaad ook een goede optie.

I love E46

• #175.867
231pk en pure 6 cil. nog best vlot ook. worden langzaamaan meer gezocht, en dus duurder

• Like
Waarderingen: K82
  • #175.868
De kleine was supertrots omdat we dezelfde shirts aan hadden maar toen werd ie boos omdat het er maar 1tje was, gelukkig heb ik altijd een creatieve oplossing bij de hand.

1000039528.jpg

• #175.870
I know! Had ze een hoop geld gescheeld. Maja, dat deden ze niet

• #175.871
Peugeot 308 SW uit 2017.
Bij deze auto's gaat de distributieriem door de olie. Dit schijnt niet goed te zijn voor het type
De natte riem is slecht voor elke motor. Degene die dit bedacht heeft zat zelf toen waarschijnlijk ook goed in de olie(bezopen). De deeltjes die van de riem af slijten komen overal in je blok terecht wat filters etc. Verstopt en de kwaliteit en effect van de dopes in je motorolie snel achteruit laat gaan. Welk motor blok licht er trouwens in je peugeot? Als het de 1.6 THP is raad ik je aan hem te verkopen voor je in de buurt van de 200dkm komt. Het is namelijk zeldzaam dat die auto's voor de 2 ton nog geen motor wissel hebben gehad.

• #175.872
Welk motor blok licht er trouwens in je peugeot? Als het de 1.6 THP is raad ik je aan hem te verkopen voor je in de buurt van de 200dkm komt.
1.2, nog geen 100K gereden. We rijden niet zo veel in deze auto, zal de komende jaren max 10K per jaar mee gereden worden

Laatst bewerkt:
  • #175.873
rollen van kunststof ipv metaal etc
Er is niks mis met kunstof rollen hoor. Werkt zelfs geluidsdempend en minder slijtend. Het type kunstof, daar ligt het aan. Net als autobumpers, die kon je vroeger volledig doorbuigenen die veerde weer terug. Tegenwoordig breekt het als glas.

• #175.874
Vroeger wel 205 1.9 GTI T16 gehad, zonder problemen, alleen de stang van versn, schoot er wel eens af. dit zelf met klem vast gemaakt en nooit meer problemen.
(misschien de nieuwe eigenaar) 106 S16 was een koelingdrama, nadien nooit meer Peugeot

• #175.879
1000011217.jpg

National grondwet dag hier.
Verplichte dag vrij. Straks het dorp in om allemaal festiviteiten te doen.
Wauw, alles aan deze foto is mooi!
Het kopje, staand op die mooie dikke houten railing, die achtergrond en het mooie weer.

Genieten zul je daar zeg!

Fijn weekend alvast!

• #175.880

Dit wordt toch wel genieten met dat rariteitenkabinet straks. Ze vertrouwen elkaar amper, niet gewaagd aan een gemeenschappelijke visie en hoofdlijnenakkoord een broos bouwpakketje.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven