royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Party Animals - WapperdewapIk denk dat Wilders allang een smak geld heeft gekregen van het WEF of elders. Om zich even goed in te dammen.
De linkse elite trekt in Europa echt wel aan de touwtjes.
En ja ik ben een vieze wappie.
Hopelijk word dit wat.
![]()
On the left side you see something you don't see on the right sideIk denk dat Wilders allang een smak geld heeft gekregen van het WEF of elders. Om zich even goed in te dammen.
De linkse elite trekt in Europa echt wel aan de touwtjes.
En ja ik ben een vieze wappie.
Hopelijk word dit wat.
![]()
Nicee let's goooWat maakt mijn dag goed?
Kijk @royboyiron dankzij jouw Wappie opmerking hebben we nu een hele partyyyyyyyyyy!!!!!
Ben zeker geen rat maar het verrotte is dat wanneer hij een gevaarlijke werksituatie veroorzaakt waarbij een collega ernstig gewond raakt, dan is die zuipert wel verantwoordelijk, en zijn werkgever is dan niet verzekerd.Vandaag een ritje rdam, hele grote evenementenhal. Sta pauze te houden achterop het terrein . Medewerker van deze hal denkt snel onder werktijd stiekem een halve liter pils weg te drinken achter mn auto 🤣🤣🤣Jammer van mn camera bro. Van mij horen ze niks hoor ben geen rat , vond et wel mooi🤣🤣
.![]()
Ben zeker geen rat maar het verrotte is dat wanneer hij een gevaarlijke werksituatie veroorzaakt waarbij een collega ernstig gewond raakt, dan is die zuipert wel verantwoordelijk, en zijn werkgever is dan niet verzekerd.
Sorry broer, maar als bij mijn vorige baan (werkplaats timmerman) iemand alcohol zou drinken onder werktijd en daarna lekker met schiethamers gaat schieten dan had ik hem er keihard uitgetrapt.
Maar goed, mijn mening.
Ik zeg ook niet dat je hem moet verlinken, dat sowieso niet, ik bedoelde eerder dat diegene aangesproken zou kunnen worden.Ik werk hier niet en meng me niet in klant-aangelegenheden. Dat heb ik lang geleden al geleerd om niet te doen. Enigste wat die doet is vuilbakken van binnen naar buiten rijden en de lege weer binnen terug zetten dus ik zie het gevaar niet zo. En nogmaals, ben geen rat. Mss heeft ie 2 kinderen en heeft ie een hoop problemen en ik wil daar niet verantwoordelijk voor zijn. ga uit van de natuurlijke selectie.
Hoe vaak ik mensen met joints zie rijden(kan ik goed zien vanuit mn truck) zie het dagelijks hoor. Ook smorgens vroeg al. Dat vind ik veel kwalijker als een blikkie wegtikken als je vuilbakken ledigt👍
Ik zeg ook niet dat je hem moet verlinken, dat sowieso niet, ik bedoelde eerder dat diegene aangesproken zou kunnen worden.
Dit is wat ik bedoelde, je hebt dat mooi verwoord, ik zocht deze woorden maar schreef het anders op.Als hij met zwaar materiaal bezig is , vind ik het wat anders. Dan wil ik iemand zn geweten wel even opfrissen. Maar dit vond ik onschuldig maar ik snap je punt en je hebt ook wel een punt.
Wast Kanon?Vandaag een ritje rdam, hele grote evenementenhal. Sta pauze te houden achterop het terrein . Medewerker van deze hal denkt snel onder werktijd stiekem een halve liter pils weg te drinken achter mn auto 🤣🤣🤣Jammer van mn camera bro. Van mij horen ze niks hoor ben geen rat , vond et wel mooi🤣🤣
.![]()