apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je ook gelijk in. Ik zal het waarschijnlijk ook weer zien vanuit mijn bril. Ik zie ook andere ouders zoals mijn broertje die er weer heel anders in staan.Je kan het ook anders zien. Wat weet jij van het vaderschap af om hier überhaupt een oordeel over te doen. Iedere situatie is anders en elk gezin ook.
Maar begrijp best dat mensen kinderloos blijven. Kan je compleet op je eigen leven richten en als daar jouw voldoening ligt is dat prima. Maar jij doet nu precies het op de omgekeerde manier precies waar je anderen van beschuldigd.
Ja, coupe is gemaakt voor dwergjes zoals mij 😇Helemaal niks. Klein maar toch kut je auto uit komen op parkeer plekken vanwege de lange deuren. Kofferbak ruimte is klein en achterbank past een volwassene gewoon niet op. Rij nu ook een coupe en wil er volgend jaar eigenlijk van af. Het rijd wel leuk maar is totaal niet praktisch.
Kzou oppassen met opeens zwaar te gaan deadliften als je het maanden niet gedaan hebt..Mijn 200 kg deadlift na het maanden lang al niet gedaan te hebben!
Ja, coupe is gemaakt voor dwergjes zoals mij 😇
Volgens @Fallingout is dat een fatsoenlijke auto, want praktisch. Dus ben wel benieuwd naar zijn mening!
erg mooi ! ooit een rondleiding gehad in stuttgart zeker aan te raden als porsche liefhebber![]()
Zijn er hier nog meer Porsche fans? Als ik de doekoe er voor had had ik het wel geweten. Een 911
Ait ik ben langs Porsche museum Stuttgart geweest voor een skivakantie Switzerland. Hier is mijn liefde voor Porsche ook ontstaan.erg mooi ! ooit een rondleiding gehad in stuttgart zeker aan te raden als porsche liefhebber
je hebt een hart , welliswaar pikzwart maar je hebt een hart
Ja, coupe is gemaakt voor dwergjes zoals mij 😇
Volgens @Fallingout is dat een fatsoenlijke auto, want praktisch. Dus ben wel benieuwd naar zijn mening!
Wat is dan wel een 'fatsoenlijke' auto, kan je een voorbeeld geven?
Zolang jij maar droog zit..😋Je vroeg naar wat fatsoenlijke auto's zijn en dus geen SUV.
Een coupe is soms niet heel praktisch, maar het design is niet verneukt door het onnodige hoog tr maken.
Er ooit bij stil gestaan dat ver weg de meeste mensen een auto kopen die voor hun praktisch is? Meeste SUV's vind ik ook een afgrijselijke vertoning(behalve de Q7 en 8) en rijden vaak ook kut met een vering als een sleepboot. Maar dat maakt ook geen hol uit voor iemand die gewoon een ruime auto will vanwege de ruimte en een hoge zit wenst.Je vroeg naar wat fatsoenlijke auto's zijn en dus geen SUV.
Een coupe is soms niet heel praktisch, maar het design is niet verneukt door het onnodige hoog tr maken.
Er ooit bij stil gestaan dat ver weg de meeste mensen een auto kopen die voor hun praktisch is? Meeste SUV's vind ik ook een afgrijselijke vertoning(behalve de Q7 en 8) en rijden vaak ook kut met een vering als een sleepboot. Maar dat maakt ook geen hol uit voor iemand die gewoon een ruime auto will vanwege de ruimte en een hoge zit wenst.
Helaas regelmatig niet

Vind jij kansloos. Scheelt dat jij er niet in hoeft te rijden.Ja dat snap ik maar als je een praktische auto wilt is een SUV dus voor de meeste geen goede keuze.
'Hoge zit' is echt zo kansloos.
De autoindustrie is het daar niet mee eens, en komen er steeds meer.Ja dat snap ik maar als je een praktische auto wilt is een SUV dus voor de meeste geen goede keuze.
'Hoge zit' is echt zo kansloos.