AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.543
Je kan het ook anders zien. Wat weet jij van het vaderschap af om hier überhaupt een oordeel over te doen. Iedere situatie is anders en elk gezin ook.

Maar begrijp best dat mensen kinderloos blijven. Kan je compleet op je eigen leven richten en als daar jouw voldoening ligt is dat prima. Maar jij doet nu precies het op de omgekeerde manier precies waar je anderen van beschuldigd.
Daar heb je ook gelijk in. Ik zal het waarschijnlijk ook weer zien vanuit mijn bril. Ik zie ook andere ouders zoals mijn broertje die er weer heel anders in staan.

Is iig niet mijn bedoeling om uberhaupt te beschuldigen. Dat kan ook niet want er is geen goed of fout hierin. Alleen maar de beslissing om kinderen te nemen of niet.

Was een observatie vanuit mijn vriendengroep. Maar geen representatie van het ouderschap algemeen.

Het is gewoon de invulling die je zelf aan je leven wilt geven. Denk dat als je zelf kinderen hebt of wilt het ook lastig is om voor te stellen dat er mensen zijn die kinderloos door het leven willen.

En ik vind kinderen wel leuk in de omgang , ook leraar basisonderwijs gedaan 2 jaar maar gestopt omdat ik tegen wat plannings/ overzicht dingetjes aanliep ( een onmismare skillset als leerkracht).

Zolang ze maar niet door mijn zaadcellen ontstaan zijn vind ik het best👍💪

Als ik hier anders had ingestaan had je een post gezien in het wat maak mijn dag goed topic dat ik Vader was geworden.

Wat ik overigens wel niet kan uitstaan is een partner die hier niet transparent in is op deze leeftijd. Ik geef dit altijd al echt heel vlot aan om latere teleurstellingen te voorkomen.

Laatst bewerkt:
  • #176.545
Helemaal niks. Klein maar toch kut je auto uit komen op parkeer plekken vanwege de lange deuren. Kofferbak ruimte is klein en achterbank past een volwassene gewoon niet op. Rij nu ook een coupe en wil er volgend jaar eigenlijk van af. Het rijd wel leuk maar is totaal niet praktisch.
Ja, coupe is gemaakt voor dwergjes zoals mij 😇

Volgens @Fallingout is dat een fatsoenlijke auto, want praktisch. Dus ben wel benieuwd naar zijn mening!

• #176.547

Volgens @Fallingout is dat een fatsoenlijke auto, want praktisch. Dus ben wel benieuwd naar zijn mening!
audi_pink--front.jpg

• #176.549
Buitenboord motor heeft zijn beurt gehad ,nieuw livescope systeem gemonteerd ,nieuwe front troller en back troller alleen nog aanhaken en dan kunnen we morgen weer naar Zweden met dochter lief ! Kijken of we haar een mooie metersnoek kunnen laten vangen :D

• #176.551
  • #176.554

Je vroeg naar wat fatsoenlijke auto's zijn en dus geen SUV.

Wat is dan wel een 'fatsoenlijke' auto, kan je een voorbeeld geven?

Een coupe is soms niet heel praktisch, maar het design is niet verneukt door het onnodige hoog tr maken.

• #176.555
  • #176.556
Je vroeg naar wat fatsoenlijke auto's zijn en dus geen SUV.

Een coupe is soms niet heel praktisch, maar het design is niet verneukt door het onnodige hoog tr maken.
Er ooit bij stil gestaan dat ver weg de meeste mensen een auto kopen die voor hun praktisch is? Meeste SUV's vind ik ook een afgrijselijke vertoning(behalve de Q7 en 8) en rijden vaak ook kut met een vering als een sleepboot. Maar dat maakt ook geen hol uit voor iemand die gewoon een ruime auto will vanwege de ruimte en een hoge zit wenst.

• #176.557
Er ooit bij stil gestaan dat ver weg de meeste mensen een auto kopen die voor hun praktisch is? Meeste SUV's vind ik ook een afgrijselijke vertoning(behalve de Q7 en 8) en rijden vaak ook kut met een vering als een sleepboot. Maar dat maakt ook geen hol uit voor iemand die gewoon een ruime auto will vanwege de ruimte en een hoge zit wenst.

Ja dat snap ik maar als je een praktische auto wilt is een SUV dus voor de meeste geen goede keuze.

'Hoge zit' is echt zo kansloos.

• #176.560
Terug
Naar boven