MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.581
  • #176.582
Doe mij maar een hoge auto/instap. Mega irritant auto's die laag zijn met in en uitstappen.

• #176.583
Hoe bied hoger zitten je meer zicht op straat anders dan over andere voertuigen heen kunnen kijken?

Toevallig rij ik regelmatig met auto's, SUV's, busjes en motoren door de stad. De enige waarmee je noemenswaardig beter zicht hebt is de motor(of fiets).
Mensen die ik spreek zeggen dat het zicht op voetgangers, fietsers en weet ik wat veel beter is als je wat hoger zit.
Dat is ook gewoon een feit, SUV's bestaan al sinds jaar en dag, maar het is nu populair omdat het een trend is.
Door alle nep-SUV's zijn dergelijke auto's nu ook voor meer mensen bereikbaar. Het is meer dan alleen maar trend.

• #176.585
Een SUV lijkt me wel verdomd handig als je een carriere als serial killer wilt beginnen.

• #176.586
Waarom zou de meerderheid dat slechter vinden sturen?
Omdat er relatief platte banden onderzaten en een sportonderstel, je zat in harde recaro kuipjes en hij stuurde vrij zwaar om over de tegendruk van het koppelings pedaal nog maar te zwijgen. Ook mijn "jeugdige' vrienden met een voorliefde voor sportieve auto's vonden het maar niks.

• #176.588
Door alle nep-SUV's zijn dergelijke auto's nu ook voor meer mensen bereikbaar. Het is meer dan alleen maar trend.
Nep SUV's vergelijken met SUV's die sinds jaar en dag bestaan is het zelfde als aan BWM X6 vergelijken met een Corvette C5 op basis van het feit dat het beiden coupés zijn.

• #176.589
Nep SUV's vergelijken met SUV's die sinds jaar en dag bestaan is het zelfde als aan BWM X6 vergelijken met een Corvette C5 op basis van het feit dat het beiden coupés zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar snap de rest van de zin niet vanwege het gebrek aan autokennis en -interesse.

Mijn punt is dat nu meer mensen wat hoger kunnen zitten door een ruimer aanbod.

• #176.590
  • #176.591
Omdat er relatief platte banden onderzaten en een sportonderstel, je zat in harde recaro kuipjes en hij stuurde vrij zwaar om over de tegendruk van het koppelings pedaal nog maar te zwijgen. Ook mijn "jeugdige' vrienden met een voorliefde voor sportieve auto's vonden het maar niks.
Normaal hoor je mini eigenaren alleen klagen dat de motor zichzelf constant om zeep probeert te helpen.

• #176.592
  • #176.594
SUV Coupe, net als Porsche en Mercedes heeft.

• #176.598
Ik reed bijna 15 jaar motor voordat ik mijn auto rijbewijs haalde. Ik ben dus gewend om 'hoog' te zitten, aangezien je op de motor hoger zit dan men in de auto zit. En ik moet zeggen, vorige week op vakantie reed ik een Qashqai en dat hoog zitten vind ik eigenlijk wel relaxter dan laag zitten.
Ik ben trouwens 1,86.
wat voor motor rij je ? heb onlangs mijn r1m ingeruild voor een lowrider s

• #176.600
Een Lowrider s, wat een slechte keuze, dramatische wegligging, veel te passieve zithouding, bij meer dat 15 graden afschuinen schrapen de voetsteunen al over de grond en over het geluid beginnen we maar niet.

:grinny:
zou bijna vragen of dat uit jaloezie is dat je dat zegt maar aangezien je dikke suv kan betalen is dat niet van toepassing :P

Terug
Naar boven