- Lid sinds
- 18 mei 2014
- Berichten
- 16.850
- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ja.
Groter frontaal oppervlakte, meer ongeveerde massa, meer totaalgewicht, hoger zwaartepunt en langere veerweg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.
Mensen die ik spreek zeggen dat het zicht op voetgangers, fietsers en weet ik wat veel beter is als je wat hoger zit.Hoe bied hoger zitten je meer zicht op straat anders dan over andere voertuigen heen kunnen kijken?
Toevallig rij ik regelmatig met auto's, SUV's, busjes en motoren door de stad. De enige waarmee je noemenswaardig beter zicht hebt is de motor(of fiets).
Door alle nep-SUV's zijn dergelijke auto's nu ook voor meer mensen bereikbaar. Het is meer dan alleen maar trend.Dat is ook gewoon een feit, SUV's bestaan al sinds jaar en dag, maar het is nu populair omdat het een trend is.
Je geeft zelf al antwoord.Hoe bied hoger zitten je meer zicht op straat anders dan over andere voertuigen heen kunnen kijken?
Omdat er relatief platte banden onderzaten en een sportonderstel, je zat in harde recaro kuipjes en hij stuurde vrij zwaar om over de tegendruk van het koppelings pedaal nog maar te zwijgen. Ook mijn "jeugdige' vrienden met een voorliefde voor sportieve auto's vonden het maar niks.Waarom zou de meerderheid dat slechter vinden sturen?
Je snapt de insteek van mijn post niet.Ja.
Groter frontaal oppervlakte, meer ongeveerde massa, meer totaalgewicht, hoger zwaartepunt en langere veerweg.
Nep SUV's vergelijken met SUV's die sinds jaar en dag bestaan is het zelfde als aan BWM X6 vergelijken met een Corvette C5 op basis van het feit dat het beiden coupés zijn.Door alle nep-SUV's zijn dergelijke auto's nu ook voor meer mensen bereikbaar. Het is meer dan alleen maar trend.
Ik snap wat je bedoelt, maar snap de rest van de zin niet vanwege het gebrek aan autokennis en -interesse.Nep SUV's vergelijken met SUV's die sinds jaar en dag bestaan is het zelfde als aan BWM X6 vergelijken met een Corvette C5 op basis van het feit dat het beiden coupés zijn.
BWM is dat een Chinees merk ?Nep SUV's vergelijken met SUV's die sinds jaar en dag bestaan is het zelfde als aan BWM X6 vergelijken met een Corvette C5 op basis van het feit dat het beiden coupés zijn.
Normaal hoor je mini eigenaren alleen klagen dat de motor zichzelf constant om zeep probeert te helpen.Omdat er relatief platte banden onderzaten en een sportonderstel, je zat in harde recaro kuipjes en hij stuurde vrij zwaar om over de tegendruk van het koppelings pedaal nog maar te zwijgen. Ook mijn "jeugdige' vrienden met een voorliefde voor sportieve auto's vonden het maar niks.
Dit is tegenwoordig ook een type coupéIk snap wat je bedoelt, maar snap de rest van de zin niet vanwege het gebrek aan autokennis en -interesse.
Ja, ik doelde ook op het olieverbuik.Normaal hoor je mini eigenaren alleen klagen dat de motor zichzelf constant om zeep probeert te helpen.

andermans auto's afkraken is pas kansloosJa dat snap ik maar als je een praktische auto wilt is een SUV dus voor de meeste geen goede keuze.
'Hoge zit' is echt zo kansloos.
of ik er ben of niet betaald krijgen zeBaas wat gaan we doen. Ik ga vissen in Zweden. Dikke tjooow

zo is ze en dat is ook de reden dat ze regelmatig in mijn souterain verblijft
wat voor motor rij je ? heb onlangs mijn r1m ingeruild voor een lowrider sIk reed bijna 15 jaar motor voordat ik mijn auto rijbewijs haalde. Ik ben dus gewend om 'hoog' te zitten, aangezien je op de motor hoger zit dan men in de auto zit. En ik moet zeggen, vorige week op vakantie reed ik een Qashqai en dat hoog zitten vind ik eigenlijk wel relaxter dan laag zitten.
Ik ben trouwens 1,86.
Een Lowrider s, wat een slechte keuze, dramatische wegligging, veel te passieve zithouding, bij meer dat 15 graden afschuinen schrapen de voetsteunen al over de grond en over het geluid beginnen we maar niet.wat voor motor rij je ? heb onlangs mijn r1m ingeruild voor een lowrider s

zou bijna vragen of dat uit jaloezie is dat je dat zegt maar aangezien je dikke suv kan betalen is dat niet van toepassingEen Lowrider s, wat een slechte keuze, dramatische wegligging, veel te passieve zithouding, bij meer dat 15 graden afschuinen schrapen de voetsteunen al over de grond en over het geluid beginnen we maar niet.
![]()

