Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.561
  • #176.563
Vind jij kansloos. Scheelt dat jij er niet in hoeft te rijden.
Het is kansloos.

Mensen willen geen hoge zit, ze willen een SUV omdat het trendy is en ze denken dat het cool is.

Daarom adverteren automerken ook met shit als de 'nieuwe stoere SUV'.

Als je wat hoger wilt zitten omdat je klein bent kan je in zo'n beetje elke normale auto de stoel gewoon omhoog zetten.

• #176.564
download.jpeg

Zijn er hier nog meer Porsche fans? Als ik de doekoe er voor had had ik het wel geweten. Een 911, dakje open in zonnigere oorden.
Panamera past mij beter.

• #176.565
  • #176.567
Al dus de persoon die onnodige plezierritjes maakt op een motor.
Naja we gaan inderdaad wel richting het verbieden van plezierritjes omdat 99% van het verkeer in een hok van 2 ton gaat zitten om 1 persoon 10km van A naar B te vervoeren.

Zie bvb beperking van 130 naar 100kmh.

• #176.568
Naja we gaan inderdaad wel richting het verbieden van plezierritjes omdat 99% van het verkeer in een hok van 2 ton gaat zitten om 1 persoon 10km van A naar B te vervoeren.

Zie bvb beperking van 130 naar 100kmh.
Er zijn buitenom SUV’s steeds meer auto’s in die gewichtsklasse
#elektr…

Nog jaar of 10 en je zit allemaal in ‘auto’ die je zelf overal heen brengt, en betaalt per rit. Dat zijn de plannen vanaf 2030. Dus steeds minder eigen auto’s op straat

Over hoge zit; steeds meer ouderen kiezen auto met hoge zit

• #176.569
Er zijn buitenom SUV’s steeds meer auto’s in die gewichtsklasse
#elektr…

Nog jaar of 10 en je zit allemaal in ‘auto’ die je zelf overal heen brengt, en betaalt per rit. Dat zijn de plannen vanaf 2030. Dus steeds minder eigen auto’s op straat

Over hoge zit; steeds meer ouderen kiezen auto met hoge zit
Elektrisch is nu wel weer aardig aan het dippen.

• #176.572
Buitenboord motor heeft zijn beurt gehad ,nieuw livescope systeem gemonteerd ,nieuwe front troller en back troller alleen nog aanhaken en dan kunnen we morgen weer naar Zweden met dochter lief ! Kijken of we haar een mooie metersnoek kunnen laten vangen :D
Baas wat gaan we doen. Ik ga vissen in Zweden. Dikke tjooow

• #176.573
Het is kansloos.

Mensen willen geen hoge zit, ze willen een SUV omdat het trendy is en ze denken dat het cool is.

Daarom adverteren automerken ook met shit als de 'nieuwe stoere SUV'.

Als je wat hoger wilt zitten omdat je klein bent kan je in zo'n beetje elke normale auto de stoel gewoon omhoog zetten.
Ken zat mensen die na een keer een hoge zit te hebben ervaren nooit meer anders willen vanwege het zicht en manier van zitten.

Ook voor mensen die wat minder soepel zijn of worden is dat hele diepe in- en uitstappen minder leuk dan een SUV-achtige.

Jij mag het allemaal niets vinden, prima als je een mening hebt, maar als je zegt dat anderen er niet anders over kunnen denken lul je uit je nek.

• #176.574
Ken zat mensen die na een keer een hoge zit te hebben ervaren nooit meer anders willen vanwege het zicht en manier van zitten.

Ook voor mensen die wat minder soepel zijn of worden is dat hele diepe in- en uitstappen minder leuk dan een SUV-achtige.

Jij mag het allemaal niets vinden, prima als je een mening hebt, maar als je zegt dat anderen er niet anders over kunnen denken lul je uit je nek.
Meer zicht is natuurlijk een vicieuze circel. Als dat je motivatie zal je elke 10 jaar weer een nog hogere auto moeten kopen.

Het blijft een feit dat SUV's slechter sturen, langzamer, gevaarlijker, minder efficient en zwaarder zijn. En de nadelige effecten daarvan zien we terug.

• #176.576
Meer zicht is natuurlijk een vicieuze circel. Als dat je motivatie zal je elke 10 jaar weer een nog hogere auto moeten kopen.
Meer zicht op de straat om je heen, dus dat gaat niet op. Ik doelde niet op meer zicht omdat je over andere voertuigen heen kan kijken.
Het blijft een feit dat SUV's slechter sturen, langzamer, gevaarlijker, minder efficient en zwaarder zijn. En de nadelige effecten daarvan zien we terug.
Dat zou kunnen, daar heb ik geen idee van. Het is wel iets heel anders dan zeggen dat mensen alleen maar een SUV-achtige auto willen vanwege de trend.

EV's zijn trouwens ook flink zwaarder.

• #176.577
Ik heb trouwens een tijdje een Mini Cooper S Clubman als tweede auto gehad, de meerderheid zal dat een slechter sturende auto vinden dan de Land Rover, en hij was ook nog een vervuilender.

• #176.578
Ik reed bijna 15 jaar motor voordat ik mijn auto rijbewijs haalde. Ik ben dus gewend om 'hoog' te zitten, aangezien je op de motor hoger zit dan men in de auto zit. En ik moet zeggen, vorige week op vakantie reed ik een Qashqai en dat hoog zitten vind ik eigenlijk wel relaxter dan laag zitten.
Ik ben trouwens 1,86.

• #176.579
Meer zicht op de straat om je heen, dus dat gaat niet op.

Hoe bied hoger zitten je meer zicht op straat anders dan over andere voertuigen heen kunnen kijken?

Toevallig rij ik regelmatig met auto's, SUV's, busjes en motoren door de stad. De enige waarmee je noemenswaardig beter zicht hebt is de motor(of fiets).

Dat zou kunnen, daar heb ik geen idee van. Het is wel iets heel anders dan zeggen dat mensen alleen maar een SUV-achtige auto willen vanwege de trend.

Dat is ook gewoon een feit, SUV's bestaan al sinds jaar en dag, maar het is nu populair omdat het een trend is.

EV's zijn trouwens ook flink zwaarder.
Klopt, en elektrische SUV's zijn zwaarder dan elektrische auto's.

• #176.580
Ik heb trouwens een tijdje een Mini Cooper S Clubman als tweede auto gehad, de meerderheid zal dat een slechter sturende auto vinden dan de Land Rover, en hij was ook nog een vervuilender.
Waarom zou de meerderheid dat slechter vinden sturen?

Zou dat verbeteren als je de vering hoger maakt, hem 100kg meer massa en grotere wielen geeft?

Als je van die Mini een SUV maakt met de zelfde aandrijving wordt hij vervuilender dan de normale variant.

Terug
Naar boven