AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.608
Buitenboord motor heeft zijn beurt gehad ,nieuw livescope systeem gemonteerd ,nieuwe front troller en back troller alleen nog aanhaken en dan kunnen we morgen weer naar Zweden met dochter lief ! Kijken of we haar een mooie metersnoek kunnen laten vangen :D
Waar ga je heen in Zweden?

• #176.609
  • #176.612
download.jpeg

Zijn er hier nog meer Porsche fans? Als ik de doekoe er voor had had ik het wel geweten. Een 911, dakje open in zonnigere oorden.

Heb een BoxsterS, maar wil er weer vanaf. Stoelen zijn te smal, zit er gewoon niet lekker in.

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #176.613
Heb een BoxsterS, maar wil er weer vanaf. Stoelen zijn te smal, zit er gewoon niet lekker in.
Ik heb een BMW 3.18 uit 2002, nog geen 200k op de teller, start en rijdt altijd, warm weer koud weer geen probleem, geen olielekkage.

Ruilen? :)

• #176.614
  • #176.615
Ik heb een BMW 3.18 uit 2002, nog geen 200k op de teller, start en rijdt altijd, warm weer koud weer geen probleem, geen olielekkage.

Ruilen? :)

Over kutstoelen gesproken... op 1 of andere manier houd ik het in BMW's helemaal niet uit. Die stoelen zijn allemaal ingezakt.

X5 laten opvullen, toen ging het wel. Later 535i ook weg gedaan omdat het voor geen meter zat.

Maar buiten dat maak je me wel weer aan het twijfelen. :roflol:

• Heart
Waarderingen: K82
  • #176.616
Over kutstoelen gesproken... op 1 of andere manier houd ik het in BMW's helemaal niet uit. Die stoelen zijn allemaal ingezakt.

X5 laten opvullen, toen ging het wel. Later 535i ook weg gedaan omdat het voor geen meter zat.

Maar buiten dat maak je me wel weer aan het twijfelen. :roflol:
Ik heb nog twee circus dumbbells (vintage) :eyebrow:

• #176.617
Vanochtend aan een autisme belevings circuit mee gedaan om je als ouder beter in te kunnen leven in de strubbelingen die je kind met autisme in het dagelijks leven tegenkomt. Er werd op voorhand vermeld dat het een heftige en emotionele ochtend kon worden voor sommige mensen, ik ben benieuwd of de cursusleidsters het een plekje kunnen geven. :grinny:

• #176.619
De schilder is er eindelijk, van maart naar april naar mei en nu in juni. Vandaag en vrijdag doet hij de voorkant van het huis op de begane grond. Na wat gezeur hebben we het eindelijk voor elkaar gekregen dat hij er iig voor zorgt dat de screen er op kan, de overige 75% van het huis doet hij later pas. :o Met de warmte van een tijdje terug werd de woonkamer zo 26-28 graden met een kozijn van bijna 4m breed.

• #176.620
Yeah na vakantie, ziekte en door mijn rug gegaan zijn vandaag voor eerst weer met de halters slingeren thuis 💪🏻 Lekkere schep pwo erin en gas op die lolly 🍭 Blij blij blij!

En gewoon voor de aandacht vermeld ik ook nog even dat ik nog ouder ben geworden dan ik al was vandaag 😘🥳😘

Terug
Naar boven