- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Tot aan de vuilnispersoon op de basis aan toe!Laat ze dan ook lekker hun eigen materieel ontwerpen, bouwen en de gehele ruimtereis monitoren.![]()
En de kleuren uitkiezen...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot aan de vuilnispersoon op de basis aan toe!Laat ze dan ook lekker hun eigen materieel ontwerpen, bouwen en de gehele ruimtereis monitoren.![]()

Vergeet de berekening voor de benodigde brandstof om terug te komen niet.... mss wel het belangerijkste😁Laat ze dan ook lekker hun eigen materieel ontwerpen, bouwen en de gehele ruimtereis monitoren.![]()
Laat ze dan ook lekker hun eigen materieel ontwerpen, bouwen en de gehele ruimtereis monitoren.![]()
NeeJe doet nu net alsof geen vrouw(en) betrokken waren bij vorige ruimtereizen.
Dat feministische gedoe van iemand die een patriarchisch geloof aanhangt is wel bijzonder om te aanschouwen. Zal het autisme wel zijn of ik kan niet lezen
Het is zo droevig gemaakt landelijk dat het een stuk hoger uitviel dan ik het qua moeilijkheid had verwacht. Van de 14 onvoldoendes die ik had verwacht nog maar 8 over. Mag ook wel, de huidige examenlichting moet echt ergens mee aan de bak wat hun interesseert. Die moeten niet op de middelbare blijven. Deze lichting is het hardst getroffen met de lockdowns en krijgt 0 compensatie. En dan hebbenZe is net terug van haar campeertripje.
Doet andere behoorlijk uit de hoogte

Leef je nog?n-term biologie tl 1.6.Het is zo droevig gemaakt landelijk dat het een stuk hoger uitviel dan ik het qua moeilijkheid had verwacht. Van de 14 onvoldoendes die ik had verwacht nog maar 8 over. Mag ook wel, de huidige examenlichting moet echt ergens mee aan de bak wat hun interesseert. Die moeten niet op de middelbare blijven. Deze lichting is het hardst getroffen met de lockdowns en krijgt 0 compensatie. En dan hebben
Het ei was er al voordat er een eerste kip was.Opwarmertje: wat kwam het eerst, de kip of het ei? Leg het antwoord uit.
Wat voor de 1 voor de hand ligt op het eerste gezicht is voor velen niet te snappen, vandaar de 2 geslachten.Voor gevorderden: waarom zijn er 2 seksen bij bijna alle soorten? Leg ook uit waarom 1 of 'veel' meer voor de hand ligt op het eerste gezicht.
Dus je noemt je geloof en feminisme een stoornis. Eindelijk een goed punt✌️Welk feministische gedoe, precies?
Ik denk dat jouw persoonlijkheidsstoornis in de weg zit in deze, als we dan toch met stoornissen gaan smijten.
Is dit een meerkeuze toets?Wat kwam er eerst,
Grote biceps of zware haltercurls?
Tyrannosaurus rexOpwarmertje: wat kwam het eerst, de kip of het ei? Leg het antwoord uit.
TrexKippenei was er na de kip, maar eieren waren er al voordat de kip er was. waar komt dan de kip vandaan
Ik ken alleen Tren