Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Trennosaurus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trennosaurus
Je hoeft niet meteen te gaan schelden.
Of deinonychusLeef je nog?
Als ik de vragen mocht maken zakte iedereen.
Opwarmertje: wat kwam het eerst, de kip of het ei? Leg het antwoord uit.
Voor gevorderden: waarom zijn er 2 seksen bij bijna alle soorten? Leg ook uit waarom 1 of 'veel' meer voor de hand ligt op het eerste gezicht.
Leg uit? Ben oprecht benieuwd waar je kip naartoe terug kan herleiden.
De mutatie die de kip opleverde zat in de kiembaan en dus in het (al dan niet bevruchte) ei.Leg uit? Ben oprecht benieuwd waar je kip naartoe terug kan herleiden.
Decathlon, medailles kan je daar laten graverenWeet iemand een bedrijf waar je bvb medailles kan laten bedrukken per stuk? Of een vaantje? Wel een beetje kwaliteit.
We bedoelen hier het kippenei.'Het ei' was er al ver voor de kip. Vogels stammen af van dino's en die legden al eieren.
![]()
Technisch gezien wordt er niet specifiek gesproken over een kippenei maar over een kip en een ei. Kan ook een paasei zijn dan in dit geval, lekker gevuld met marsepein en hazelnootstukjes
Je vraagstelling was niet specifiek dus mijn antwoord was correct.
Sofistiek wordt niet gewaardeerd in deze klas.Je vraagstelling was niet specifiek dus mijn antwoord was correct.
Noob!
Struisvogelei gevuld met Baily's!Technisch gezien wordt er niet specifiek gesproken over een kippenei maar over een kip en een ei. Kan ook een paasei zijn dan in dit geval, lekker gevuld met marsepein en hazelnootstukjes
Toch?
Laat die bailey's er dan uit. Ik wil wel eens struisvogelei proeven.
@Bullshark echt iets voor jou. Met je grote maaltijden.Laat die bailey's er dan uit. Ik wil wel eens struisvogelei proeven.
Google:
Hoeveel eieren zijn 1 struisvogelei?
De eieren zijn gemiddeld 1,5 kilogram zwaar en zijn het equivalent van zowat 25 kippeneieren. Met 1 struisvogelei heb je dus genoeg voor een stapel van bijna 70 pannenkoeken of je kan er ook een enorme omelet mee bakken.
Onmogelijk! Ik ben anderhalve metereneenbeetje
We aten ook wel eens struisvogel, maar dat moesten we bestellen in Zambia. Krokodillenbiefstuk was ook niet te versmaden op de braai.Laat die bailey's er dan uit. Ik wil wel eens struisvogelei proeven.
Google:
Hoeveel eieren zijn 1 struisvogelei?
De eieren zijn gemiddeld 1,5 kilogram zwaar en zijn het equivalent van zowat 25 kippeneieren. Met 1 struisvogelei heb je dus genoeg voor een stapel van bijna 70 pannenkoeken of je kan er ook een enorme omelet mee bakken.
De kip, zoals wij hem kennen, is een gefokt dier. Het ei was dus eerder. Het eerste kippenei komt uit andere hoenderachtigen.Opwarmertje: wat kwam het eerst, de kip of het ei? Leg het antwoord uit.