AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.941
Those who are denied a visa for this reason can get an exemption based on their individual circumstances, whether the material benefit was knowingly or intentionally given to terrorists, for certain medical reasons, and on a group‐by‐group basis for those who aided foreign groups supported by the U.S. government. A full 55 percent of those who are originally denied a visa on terrorism grounds are eventually overcome for this reason. The high waiver rate shows just how unnecessary and arbitrary many of these visa denials are in order to prevent domestic terrorist attacks.

• #176.942
Blijf maar lekker in je zwart wit wereldje leven. Daaaag.
Komop Hell doe even een beetje realistisch. Een veroordeelde terrorist verliest zelfs in NL hun eigen Nederlandse identiteit, maar jij denkt dat iemand die terrorisme of zelfs een daadwerkelijke fucking genocide gepleegd heeft ooit nog enige kans maakt op een toeristenvisum in de VS :roflol:

• #176.943
Komop Hell doe even een beetje realistisch. Een veroordeelde terrorist verliest zelfs in NL hun eigen Nederlandse identiteit, maar jij denkt dat iemand die terrorisme of zelfs een daadwerkelijke fucking genocide gepleegd heeft ooit nog enige kans maakt op een toeristenvisum in de VS :roflol:

Ik heb je al ongelijk bewezen. Doei.

• #176.944
Those who are denied a visa for this reason can get an exemption based on their individual circumstances, whether the material benefit was knowingly or intentionally given to terrorists, for certain medical reasons, and on a group‐by‐group basis for those who aided foreign groups supported by the U.S. government. A full 55 percent of those who are originally denied a visa on terrorism grounds are eventually overcome for this reason. The high waiver rate shows just how unnecessary and arbitrary many of these visa denials are in order to prevent domestic terrorist attacks.

Terrorism grounds zijn verdenkingen en risico analyse, niet daadwerkelijk terroristen...

• #176.947
Terrorism grounds zijn verdenkingen en risico analyse, niet daadwerkelijk terroristen...

Stond er 'terrorism' op de vragenlijst of 'are you a terrorist'? ..

Als je visum wordt afgewezen vanwege terrorisme, kun je alsnog door individuele gesprekken een visum krijgen.

Nogmaals, het is niet zo zwart wit, visum gesprekken gebeuren elke dag, lees jezelf in, stop met dom doen.

• #176.951
Stond er 'terrorism' op de vragenlijst of 'are you a terrorist'? ..

Als je visum wordt afgewezen vanwege terrorisme, kun je alsnog door individuele gesprekken een visum krijgen.

Nogmaals, het is niet zo zwart wit, visum gesprekken gebeuren elke dag, lees jezelf in, stop met dom doen.
De vraag was in woorden van gelijke strekking: 'Have you been invloved in terrorism or genocide or do you intent to partake in terrorism or genocide?'

Als je daar 'ja' zegt kan je het echt maximaal vergeten hoor :roflol:

• #176.953
De vraag was in woorden van gelijke strekking: 'Have you been invloved in terrorism or genocide or do you intent to partake in terrorism or genodice?'

Als je daar 'ja' zegt kan je het echt maximaal vergeten hoor :roflol:

Nou nee hoor :roflol: zoals ik al paar keer heb gezegd. Maar ik ben blij dat jij gewoon 'nee' kan invullen, hoop ik? :)

• #176.954
Nou nee hoor :roflol: zoals ik al paar keer heb gezegd. Maar ik ben blij dat jij gewoon 'nee' kan invullen, hoop ik? :)
Nee, want jij begrijpt niet wat het verschil is tussen een afwijzing verdenking op grond van terrorisme en daadwerkelijk terrorist zijn.

Jij denkt dat een lid van Al Qaida nog wel kans maakt na een goed gesprek 'want 911 is alweer even geleden' ofzo?

Ik was inderdaad niet van plan deel te nemen nee :roflol: ook geen ervaring mee.

• #176.956
Nee, want jij begrijpt niet wat het verschil is tussen een afwijzing verdenking op grond van terrorisme en daadwerkelijk terrorist zijn.

Beide wordt niet gevraagd op de visum aanvraag en again, je denkt te zwart wit, zoals we kunnen zien in je idioot extreem voorbeeld.

• #176.960
In anders nieuws:

Voor die netaan 1 dag dat we in de VS zijn.

Schijnt ook een van de enige plekken te zijn in de VS waar de grensovergang onbewaakt is dus we hadden het ook kunnen gokken om €20 te besparen maar geen zin in gedoe.

Screenshot_20240622_124122_Samsung Internet.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven