#dadbod calves, als vader krijg je free calve gains.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#dadbod calves, als vader krijg je free calve gains.
Ok, loop maar heel rustig naar de keuken....pak een glas....doe hier een beetje water in....neem een slok....haal eens diep adem....en neem nog een slok....Ik was coach van een volleybalteam . En ze vroegen of ik hun t**ten kon inzepen onder de douche en ik mocht er een paar nemen en lekker in ze spuiten. Maar het liep uit de hand en ze begonnen elkaar te slaan en volleyballen te gooien. En eentje gleed onderuit en was overleden.
Toen werd ik wakker🥲 gekke shit
Dankjewel, het is weer oke inmiddels.Ok, loop maar heel rustig naar de keuken....pak een glas....doe hier een beetje water in....neem een slok....haal eens diep adem....en neem nog een slok....
Wat heb jij voor het slapen ingenomen dat jij zulke fijne hallucinaties hebtDankjewel, het is weer oke inmiddels.
Blijft toch vervelend zon nare droom !

Ben je zo lang onderdrukt door die psycho ex dat het zo gek is ja ?Ik was coach van een volleybalteam . En ze vroegen of ik hun t**ten kon inzepen onder de douche en ik mocht er een paar nemen en lekker in ze spuiten. Maar het liep uit de hand en ze begonnen elkaar te slaan en volleyballen te gooien. En eentje gleed onderuit en was overleden.
Toen werd ik wakker🥲 gekke shit
Het word toch steeds gekker en gekker met de verheerlijking van slechte voeding...![]()
sinds wanneer is dat verheerlijken?Wat heb jij voor het slapen ingenomen dat jij zulke fijne hallucinaties hebt![]()
Het bijzondere is dat de issues pas na 3 jaar voor mij zichtbaar werden. Daarvoor 3 topjaren! Met natuurlijk wel het ontdekken van minder leuke eigenschappen van elkaar maar niks problematisch. Ex was echt een goede kameleon , identiteit faker of ze heeft gwn nog geen stabiele identiteit ontwikkelt.Ben je zo lang onderdrukt door die psycho ex dat het zo gek is ja ?
Heb twee dozen besteld🤓
Bijzonder l theanine geeft me lucide dromen(beseffen dat je droomt en het sturen van dromen ). Zo kon ik bepalen wie van de volleybalsters ik mocht nemen en op welke wijze ze gestift werden.
Ben je niet meer zo bang voor water?Hoef niet meer opnieuw medisch gekeurd te worden voor dienstgeschiktheid heeft mijn BA laten weten vanochtend. Kan dus gewoon mijn werk houden.🥳
![]()
Nee jij wel he? Ouwe alcoholist.
Het is bijna 90% water en ik drink er elke dag liters van. Van jouw moeder zal dat wel niet mogen.
Hoef niet meer opnieuw medisch gekeurd te worden voor dienstgeschiktheid heeft mijn BA laten weten vanochtend. Kan dus gewoon mijn werk houden.🥳
![]()