Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.121
#dadbod calves, als vader krijg je free calve gains.

baby cow dog GIF by The Dodo

• #177.122
Ik was coach van een volleybalteam . En ze vroegen of ik hun t**ten kon inzepen onder de douche en ik mocht er een paar nemen en lekker in ze spuiten. Maar het liep uit de hand en ze begonnen elkaar te slaan en volleyballen te gooien. En eentje gleed onderuit en was overleden.

Toen werd ik wakker🥲 gekke shit

• #177.123
Ik was coach van een volleybalteam . En ze vroegen of ik hun t**ten kon inzepen onder de douche en ik mocht er een paar nemen en lekker in ze spuiten. Maar het liep uit de hand en ze begonnen elkaar te slaan en volleyballen te gooien. En eentje gleed onderuit en was overleden.

Ok, loop maar heel rustig naar de keuken....pak een glas....doe hier een beetje water in....neem een slok....haal eens diep adem....en neem nog een slok....

• #177.127

Ben je zo lang onderdrukt door die psycho ex dat het zo gek is ja ?

• #177.130
Ben je zo lang onderdrukt door die psycho ex dat het zo gek is ja ?
Het bijzondere is dat de issues pas na 3 jaar voor mij zichtbaar werden. Daarvoor 3 topjaren! Met natuurlijk wel het ontdekken van minder leuke eigenschappen van elkaar maar niks problematisch. Ex was echt een goede kameleon , identiteit faker of ze heeft gwn nog geen stabiele identiteit ontwikkelt.

Vanaf het begin af aan altijd duidelijke grenzen gesteld en dat was prima. Totdat er ineenkeer overal onnodige drama moet ontstaan.

Ben nu at peace 💪 ben er precies op het goede moment uitgestapt en als ik iemand tegenkom ben ik weer klaar om wat moois op te bouwen.

Besef me dat ik de stabiele rots was in de relatie en zij eigenlijk niet zo goed was in het hebben van een relatie. Maar goed neem Dr verder niks kwalijk. Is voorbij.

Laatst bewerkt:
  • #177.132
Bijzonder l theanine geeft me lucide dromen(beseffen dat je droomt en het sturen van dromen ). Zo kon ik bepalen wie van de volleybalsters ik mocht nemen en op welke wijze ze gestift werden.

Verder neem ik magnesium bisglycinaat en vinden deze dromen vaak plaats na legday.

Absolute terror psycho dromen krijg ik van melatonine, zo fcked up dat ik het gevoel heb amper geslapen te hebben.

• #177.139
Net thuis, kan nog slotstuk van de tijdritten zien
IMG_1650.jpeg

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven