- Waardering
- 1.089
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een snor?Vanavond afscheid vieren op de school van mijn dochter. Na de vakantie gaat ze naar de middelbare. Vader, ik en dochter netjes aangekleed en zo naar school voor de eindfilm.
Eerst nog een toeterstoet waarvan ik als 1 van de ouders rijdt. Als ik tijdens het rijden ga toeteren, mag ik mijzelf dan half Turks noemen?
Ik wil het niet eens weten....Sorry, ik laat me alleen maar uit over onderwerpen waar ik verstand van heb.
![]()
Even aan @jhonfromtokyo vragenVanavond afscheid vieren op de school van mijn dochter. Na de vakantie gaat ze naar de middelbare. Vader, ik en dochter netjes aangekleed en zo naar school voor de eindfilm.
Eerst nog een toeterstoet waarvan ik als 1 van de ouders rijdt. Als ik tijdens het rijden ga toeteren, mag ik mijzelf dan half Turks noemen?
Wij hebben Turkse vrienden wonen in Katendrecht in één van die dure nieuwbouw huizen.
Ja jij mag dat ✌🏽Vanavond afscheid vieren op de school van mijn dochter. Na de vakantie gaat ze naar de middelbare. Vader, ik en dochter netjes aangekleed en zo naar school voor de eindfilm.
Morgen in lokaal dagblad.
zo vader zo zoonNet zijn vader, bellen naar de roomservice waar het vreten blijf
Waarom gooi jij je beker op de grond, je bent in Almelo en meteen maar de boel versmeren?Toch nog snel een ijsje halen met de kleine, mac ♥️
![]()
Toch ff snel de calves flexenToch nog snel een ijsje halen met de kleine, mac ♥️
![]()
#dadbod calves, als vader krijg je free calve gains.