XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.101
IMG_0658.jpeg

• #177.102
Herfst.

• #177.103
Opstaan en naar mn werk.

1 ritje Maastricht met 1 bakje. Lossen en terugzetten bij de klant en weer terug naar huis.
Heb ik ze makkelijk verdient vandaag. Denk op de terugweg even ergens een wandelingetje maken . Tijd zat vandaag👍

Lekker dagje zo richting de vakantie👍💯
20240703_103157.jpg
20240703_103140.jpg

• #177.106
Kruidvat dag actie. 2 whey 1 betalen. Body en fit niet mien merk maar toch.
1000000353.jpg

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #177.108
Vanavond afscheid vieren op de school van mijn dochter. Na de vakantie gaat ze naar de middelbare. Vader, ik en dochter netjes aangekleed en zo naar school voor de eindfilm.

Eerst nog een toeterstoet waarvan ik als 1 van de ouders rijdt. Als ik tijdens het rijden ga toeteren, mag ik mijzelf dan half Turks noemen?

• #177.109
Vanavond afscheid vieren op de school van mijn dochter. Na de vakantie gaat ze naar de middelbare. Vader, ik en dochter netjes aangekleed en zo naar school voor de eindfilm.

Eerst nog een toeterstoet waarvan ik als 1 van de ouders rijdt. Als ik tijdens het rijden ga toeteren, mag ik mijzelf dan half Turks noemen?
Heb je een snor?

• #177.111

Even aan @jhonfromtokyo vragen

• #177.113

Ja jij mag dat ✌🏽

• #177.115
Scheuren in mn nieuwe toetoet!!
20240703_120842.jpg
Morgen in lokaal dagblad.

Vrouw toetert de hele avond door, maar er is geen voetbal. Agent vroeg of ze dagje te laat was, ze zei; nee, heb mijn toetoet vandaag pas gekregen.
Bye, ze scheeurde er toeterent vandoor . 🚘

Terug
Naar boven