ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd man!Vandaag dochter jarig en naar trampoline park, wederom een nieuwe trampoline uitzoeken. Want ja mijn vrouw vindt deze nieuwe niet voldoen 🤣😅
Daarna naar LEGO nog wat in Den Haag en misschien even uitwaaien op strand. Heerlijk dagje voor de kids hopelijk!
Maar zin om die blije gezichtjes te zien 😙
Gefeliciteerd met je dochterVandaag dochter jarig en naar trampoline park, wederom een nieuwe trampoline uitzoeken. Want ja mijn vrouw vindt deze nieuwe niet voldoen 🤣😅
Daarna naar LEGO nog wat in Den Haag en misschien even uitwaaien op strand. Heerlijk dagje voor de kids hopelijk!

Have fun! ❤️Vandaag dochter jarig en naar trampoline park, wederom een nieuwe trampoline uitzoeken. Want ja mijn vrouw vindt deze nieuwe niet voldoen 🤣😅
Ik lift je de moederFoto vd zus?
Moeder kan ook voor @Bullshark wellicht

Zijn ze boos dat je haar dochter en kleinkids naar scandinavië hebt laten verhuizen mss?Schoonouders gaan morgen weer naar huis🥳🥳
Schoonvader heeft gewoon normaal gedaan. Schoonmoeder niet uiteraard. Heb niet met haar gesproken heel de week behalve 1x hoi gezegd toen ik haar de eerste dag zag.
Genoeg drama ook weer geweest.
Mijn maat hier (voorheen huisbaas) heeft ook kennis met ze gemaakt. Kreeg daarop het volgende berichtje van hem kort na de ontmoeting.
![]()
Yup. En vooral omdat het volgens hun plotseling was. Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪Zijn ze boos dat je haar dochter en kleinkids naar scandinavië hebt laten verhuizen mss?
Nooit meer laten komen. Uit je leven bannen.Yup. En vooral omdat het volgens hun plotseling was. Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪
Gelukkig komt dinsdag mijn neefje deze kant op met het vliegtuig. En mijn vader begint dinsdag aan een roadtrip onze kant op. Mijn vader blijft net zo lang to we klaar zijn met verbouwen of er sneeuw begint te vallen.
Die staat er wel helemaal positief in gelukkig.
Heef zijn vrouw daar niets over te vertellen?
Zeker maar dat hoeft niet in zijn nabijheid te zijn toch. Laat ze een hotel boeken en ga op visite.
Dit vind ik wel ernstig, ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vindt en dat ze jou de schuld geeft (dat is lekker makkelijk), maar om zoiets over jou en al helemaal over haar eigen dochter te zeggen...Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪
Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪
Mee eens.Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.
ja, zo ben jijIk was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.
Dus jij hebt geen echte vrienden meer?Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.
Jij hebt makkelijk praten, je kent heel hun situatie niet.Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.