XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.182
Vandaag dochter jarig en naar trampoline park, wederom een nieuwe trampoline uitzoeken. Want ja mijn vrouw vindt deze nieuwe niet voldoen 🤣😅

Daarna naar LEGO nog wat in Den Haag en misschien even uitwaaien op strand. Heerlijk dagje voor de kids hopelijk!

Maar zin om die blije gezichtjes te zien 😙

• #177.183
Vandaag dochter jarig en naar trampoline park, wederom een nieuwe trampoline uitzoeken. Want ja mijn vrouw vindt deze nieuwe niet voldoen 🤣😅

Daarna naar LEGO nog wat in Den Haag en misschien even uitwaaien op strand. Heerlijk dagje voor de kids hopelijk!

Gefeliciteerd man!

Hopelijk werkt het weer een beetje mee, geniet van jullie dag!

En niet te veel eten he, krijg je een dikke buik van :thumb:

• Heart
Waarderingen: GruX
  • #177.184

Gefeliciteerd met je dochter :cheer:

• Heart
  • #177.185

Have fun! ❤️

• Heart
  • #177.187
Schoonouders gaan morgen weer naar huis🥳🥳

Schoonvader heeft gewoon normaal gedaan. Schoonmoeder niet uiteraard. Heb niet met haar gesproken heel de week behalve 1x hoi gezegd toen ik haar de eerste dag zag.
Genoeg drama ook weer geweest.
Mijn maat hier (voorheen huisbaas) heeft ook kennis met ze gemaakt. Kreeg daarop het volgende berichtje van hem kort na de ontmoeting.
1000012702.jpg

• #177.189
Schoonouders gaan morgen weer naar huis🥳🥳

Schoonvader heeft gewoon normaal gedaan. Schoonmoeder niet uiteraard. Heb niet met haar gesproken heel de week behalve 1x hoi gezegd toen ik haar de eerste dag zag.
Genoeg drama ook weer geweest.
Mijn maat hier (voorheen huisbaas) heeft ook kennis met ze gemaakt. Kreeg daarop het volgende berichtje van hem kort na de ontmoeting.
1000012702.jpg
Zijn ze boos dat je haar dochter en kleinkids naar scandinavië hebt laten verhuizen mss?

• #177.190
Zijn ze boos dat je haar dochter en kleinkids naar scandinavië hebt laten verhuizen mss?
Yup. En vooral omdat het volgens hun plotseling was. Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪

Gelukkig komt dinsdag mijn neefje deze kant op met het vliegtuig. En mijn vader begint dinsdag aan een roadtrip onze kant op. Mijn vader blijft net zo lang to we klaar zijn met verbouwen of er sneeuw begint te vallen.
Die staat er wel helemaal positief in gelukkig.

• #177.191
Yup. En vooral omdat het volgens hun plotseling was. Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪

Gelukkig komt dinsdag mijn neefje deze kant op met het vliegtuig. En mijn vader begint dinsdag aan een roadtrip onze kant op. Mijn vader blijft net zo lang to we klaar zijn met verbouwen of er sneeuw begint te vallen.
Die staat er wel helemaal positief in gelukkig.
Nooit meer laten komen. Uit je leven bannen.

• #177.194
Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪
Dit vind ik wel ernstig, ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vindt en dat ze jou de schuld geeft (dat is lekker makkelijk), maar om zoiets over jou en al helemaal over haar eigen dochter te zeggen...

• #177.195
Geeft haar nog niet het recht om tegen mij te zeggen dat ze droomt dat ze me met een over zou rijden en tegen mijn vrouw te zeggen dat ze abortus had moeten laten plegen van haar🤪

Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.

• #177.196
Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.
Mee eens.

Ergens is en blijft het je moeder maar je hebt zelf ook normen, waarden en eigen grenzen. Daarnaast zijn we allemaal volwassen en wordt er minimaal verwacht dat er "normaal" over gesproken kan worden en dat zaken geaccepteerd worden, zolang iedereen maar gelukkig is. Lijkt mij.

Jammer dat heel veel "grote mensen" niet normaal met elkaar om kunnen gaan. Echt jammer, merk het zelf ook in mijn familie, het kan allemaal zo mooi zijn met elkaar maar iedereen leeft zijn eigen leven en staat niet te springen om bij elkaar over de vloer te komen.

• #177.200
Ik vind dit meer een privésituatie waar ik geen advies in zal geven. Maar ik kan me voorstellen hoe vervelend dit is, maar je moet, vanuit mijn oogpunt zonder alle info te weten, ook van haar kant bekijken.

Terug
Naar boven