Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.201
Nooit meer laten komen. Uit je leven bannen.
Dat is voor mij wel de bedoeling. Maar ik ga mijn vrouw niet zeggen hoe zei hier mee om moet gaan. En ik wil ook de kinderen niet bij opa en oma weghouden.
Dit vind ik wel ernstig, ik kan me voorstellen dat ze het moeilijk vindt en dat ze jou de schuld geeft (dat is lekker makkelijk), maar om zoiets over jou en al helemaal over haar eigen dochter te zeggen...
Ja de uitspraken gaan nergens over. Ze zegt dat ze het zo niet bedoelde. Maar ze bied ook haar excuses niet aan. Voor mij zou dat toch geen waarde hebben. Voor mijn vrouw wel.

Toen we deze kant op vlogen in Februari zei ze hard op: uit het oog uit het hart. Net toen we uit zicht waren. Mijn eigen moeder en eigenlijk iedereen dke er bij was stond met open mond.
Verbaasde me dan ook dat ze al na 2 maanden vroegen of ze in de vakantie konden komen.

Maar ik hou er nu over op. Ze zijn bijna Noorwegen weer uit en ik ben er zeker weer een jaar vanaf
🥳🥳

• #177.202
450146420_7761755213903348_2119572556263843165_n.jpg

450332079_7761755197236683_2568610503262576201_n.jpg

450479197_7761780537234149_7065403491973869336_n.jpg

450097900_7761755100570026_7922108211657003389_n.jpg

• #177.203
Ik was er als vrouw/moeder gelijk klaar mee geweest hoor.. "ja maar tis je moeder" BOEIEND. Toxic = toxic.
Hell , hoe zou het zijn als jouw kind zo denkt later, dan wil je toch praten en uitleggen ?

Ben er wel mee eens als het zo escaleert dat afstand nemen goed kan zijn.

Ooit werd dit met mij aangedaan wat jij nu zegt..omdat ik een man niet accepteerde.
Uiteindelijk mijn uitleg gegeven ...werd begrepen [3 mnd later]

De persoon zou toxic in mijn perspectief kunnen zijn...en menig anderen.
Elk ander die niet bloedverwant is kan ik deur sluiten.

• #177.204
Hell , hoe zou het zijn als jouw kind zo denkt later, dan wil je toch praten en uitleggen ?

Ben er wel mee eens als het zo escaleert dat afstand nemen goed kan zijn.

Ooit werd dit met mij aangedaan wat jij nu zegt..omdat ik een man niet accepteerde.
Uiteindelijk mijn uitleg gegeven ...werd begrepen [3 mnd later]

De persoon zou toxic in mijn perspectief kunnen zijn...en menig anderen.
Elk ander die niet bloedverwant is kan ik deur sluiten.

Als ik zou zeggen tegen mijn kind dat ik abortus had moeten plegen en dat ik droom om zijn partner omver te rijden, zonder daar excuses over te maken, dan sta ik 100% achter z'n keuze om afstand te nemen van mij. Ik verwacht ook een klap in m'n gezicht van hem :)

"Een man niet accepteren" en daarna uitleggen is toch heeeeel anders dan zeggen dat je droomt iemand omver te rijden en zeggen dat je abortus had moeten plegen? Of is dat enkel mijn mening?

• #177.205
Ooit werd dit met mij aangedaan wat jij nu zegt..

Dan bedoel je dus specifiek wat ik zeg;
Jij zei dus dat je droomde die man omver te rijden en zeggen dat je abortus had moeten plegen, waardoor zij afstand van jou namen..

Is dat wat er is gebeurd? Zo nee, dan is jou niet aangedaan wat ik zeg.

• #177.212
Wat mijn dag vandaag goed maakt? Dat de MuscleMeat bestelling lekker op tijd komt vandaag. Normaal moet ik vroeg me nest in i.v.m er pluris vroeg uit voor werk enzo (03:00). En dan max 22:30 je ogen openhouden is dan niet niet toen. Maar De Thrunks bezorger komt lekker vroeg met alle lekkere stukken vlees. Dus ik ben blij (voor vandaag dan)

• #177.213
Wat mijn dag vandaag goed maakt? Dat de MuscleMeat bestelling lekker op tijd komt vandaag. Normaal moet ik vroeg me nest in i.v.m er pluris vroeg uit voor werk enzo (03:00). En dan max 22:30 je ogen openhouden is dan niet niet toen. Maar De Thrunks bezorger komt lekker vroeg met alle lekkere stukken vlees. Dus ik ben blij (voor vandaag dan)
Papiertje voor de deur zetten dat ze de doos voor de deur kunnen zetten. Koelelementen blijven nog bevroren tot eind volgende ochtend. Als achmed om 22.00 nog aanbelt bij ons word de kleine wakker vandaar wij het ook zo doen.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #177.214
Papiertje voor de deur zetten dat ze de doos voor de deur kunnen zetten. Koelelementen blijven nog bevroren tot eind volgende ochtend. Als achmed om 22.00 nog aanbelt bij ons word de kleine wakker vandaar wij het ook zo doen.
Ja goeie opzich! Alleen ik woon hier in Leiden in een buurt waar de hakbijlen je om de oren vliegen. Dus nee ik laat liever niet mijn dure vleespakket hier voor de deur staan :D

• #177.215
Dat is voor mij wel de bedoeling. Maar ik ga mijn vrouw niet zeggen hoe zei hier mee om moet gaan. En ik wil ook de kinderen niet bij opa en oma weghouden.

Ja de uitspraken gaan nergens over. Ze zegt dat ze het zo niet bedoelde. Maar ze bied ook haar excuses niet aan. Voor mij zou dat toch geen waarde hebben. Voor mijn vrouw wel.

Toen we deze kant op vlogen in Februari zei ze hard op: uit het oog uit het hart. Net toen we uit zicht waren. Mijn eigen moeder en eigenlijk iedereen dke er bij was stond met open mond.
Verbaasde me dan ook dat ze al na 2 maanden vroegen of ze in de vakantie konden komen.

Maar ik hou er nu over op. Ze zijn bijna Noorwegen weer uit en ik ben er zeker weer een jaar vanaf
🥳🥳
Yep snap ik ook wel weer.

• #177.220
Werd vandaag heel aarzelend door iemand aangesproken in de sportschool.
Die dacht mij te herkennen van jaren geleden (correct), maar dacht ook dat dat niet kon kloppen omdat ik er volgens hem nog zo jong uit zie.
Of ik misschien mijn eigen dochter was? :eek: 😂
Vermoed dat de beste man toe is aan een oogmeting, maar goed voor mijn ego is het wel. 😄

Terug
Naar boven