AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.141
'Change begins now', Starmer says - as Labour win historic landslide Sir Keir Starmer enters Downing Street as Labour's first prime minister in 14 years after a landslide victory at the general election.

Awkward Keir Starmer GIF by GIPHY News
Merkwaardig kiesstelsel daar, zeker als je maar ze percentages kijkt. Bij een Frans systeem hadden Reform of Tories meer zetels gehaald.

Reform groter dan de gedecimeerde woke-SNP, JK Rowling kon goed om lachen on het laatste.

• #177.142
Merkwaardig kiesstelsel daar, zeker als je maar ze percentages kijkt. Bij een Frans systeem hadden Reform of Tories meer zetels gehaald.

Reform groter dan de gedecimeerde woke-SNP, JK Rowling kon goed om lachen on het laatste.

Tories waren niet voor niks 14 jaar aan de leiding, maar de mensen hebben het nu wel gehad :o bedoel..5 verschillende minister presidenten gehad (inclusief huidige) in de tijd dat ik in VK woon :roflol: en dat is 5 jaar en 4 maanden.

We zullen zien wat ze ervan gaan bakken.

• #177.143
Tories waren niet voor niks 14 jaar aan de leiding, maar de mensen hebben het nu wel gehad :o bedoel..5 verschillende minister presidenten gehad (inclusief huidige) in de tijd dat ik in VK woon :roflol: en dat is 5 jaar en 4 maanden.

We zullen zien wat ze ervan gaan bakken.
Tories zijn ook niet echt conservatief.

Labour lijkt niet helemaal een enge progressieve sekte, maar hun houding tov Palestina-Israël en (asiel-)migratie gaat gedoe geven. Zeker omdat daar bij Reform en Tories anders over gedacht wordt.

Met deze meerderheid moeten ze wel gaan leveren.

• #177.144
Schoonouders krijgen kefir van ons mee, vooral m'n schoonmoeder wilde het graag proberen gezien die wat bewuster is qua gezondheid en darmflora. Beviel haar goed, dus toen hoorde schoonvader van hè, goed voor de darmen. Die drinkt gelijk een halve fles achterover, hij is niet zo goed in dingen gematigd doen.

Vervolgens heeft die de hele dag op de pot gezeten. :roflol: De 3 soorten micro-organismen waaruit zijn microbioom bestaat zijn natuurlijk compleet overspoeld na zo'n drankje met miljarden CFU's en +-50 verschillende soorten bacteriën en schimmels.

• #177.145
Schoonouders krijgen kefir van ons mee, vooral m'n schoonmoeder wilde het graag proberen gezien die wat bewuster is qua gezondheid en darmflora. Beviel haar goed, dus toen hoorde schoonvader van hè, goed voor de darmen. Die drinkt gelijk een halve fles achterover, hij is niet zo goed in dingen gematigd doen.

Vervolgens heeft die de hele dag op de pot gezeten. :roflol: De 3 soorten micro-organismen waaruit zijn microbioom bestaat zijn natuurlijk compleet overspoeld na zo'n drankje met miljarden CFU's en +-50 verschillende soorten bacteriën en schimmels.
Heb je waterkefir of melkkefir?

• #177.147
Voordat ik m'n Engelse studie kan beginnen, moest ik een 'initial assessment' doen. Om te kijken of het wel het goede niveau is voor mij.
Ze hebben verschillende niveaus; ESOL (English Speaking of Other Languages), Entry level 1, 2 en 3, Functional Skills Level 1 en Functional Skills Level 2.
Ik had me aangemeld voor Functional Skills Level 2 en uit het assessment kwam dat ik op level 2 zit :D :D (In Nederland zou dat HAVO/VWO niveau zijn).
Als ik naar de universiteit wil, heb ik Functional Skills Level 2 nodig.

Maakt m'n dag wel goed :) :thumb:

• #177.148
Ik weet wel dat Hell en Schwarseneger hierboven zitten maar het maakt mijn dag
779ed982a71db0e795d794ab99d96f1b.png

• #177.153
De domste boeren hebben soms de dikste aardappelen :D
Maar ik denk niet dat ik je dat na kan doen :thumb:

• #177.154
Wat kost het als je een airco unit laat plaatsen.

• #177.158
Hou je rekening ermee dat je max 40decibels mag produceren anders ken je hem zo weer van je gevel afschroeven zoals mn nieuwe buren🤣👍
Idd, wij wonen in een rijtjeshuis (beide kanten buren) en daardoor is het bijna onmogelijk om een airco te plaatsen die aan deze eis voldoet. Afstand tot de buren is gewoon te kort om de afname van decibels te kunnen realiseren. Stilste buitenunit die ik ben tegengekomen is 52db. Een kast er om heen zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar een geluidsreducerende is kneiterduur.

De bedrijven waarbij we een offerte hebben opgevraagd zeggen hier overigens niks over, beetje triest wel. Voor je het weet moet je hem, net zoals je buren, weer verwijderen.

• #177.159
Idd, wij wonen in een rijtjeshuis (beide kanten buren) en daardoor is het bijna onmogelijk om een airco te plaatsen die aan deze eis voldoet. Afstand tot de buren is gewoon te kort om de afname van decibels te kunnen realiseren. Stilste buitenunit die ik ben tegengekomen is 52db. Een kast er om heen zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar een geluidsreducerende is kneiterduur.

De bedrijven waarbij we een offerte hebben opgevraagd zeggen hier overigens niks over, beetje triest wel. Voor je het weet moet je hem, net zoals je buren, weer verwijderen.
Buren hebben een redelijk lange aanbouw in verhouding met het huisoppervlak en door een andere unit, geluidskast en hem zo ver mogelijk van de gevel te plaatsen op de aanbouw is het wel gelukt en hebben ze het tot 36decibel weten te reduceren. Heeft ze wel op kosten gejaagd maar dat is niet mijn verantwoording. Om zelf ook concessies te doen heb ik een grote bak (3 meter lengte) met bamboe geplaatst langs de schutting zodat door het geritsel van de bladeren en de bamboestengels als isolatie fungeren. Zo kunnen er ook geen irritaties meer ontstaan. Alles is in goed overleg en in lieve vrede geregeld, we wonen gelukkig in een sociale en goede buurt met goede onderlinge contacten.

• #177.160
Buren hebben een redelijk lange aanbouw in verhouding met het huisoppervlak en door een andere unit, geluidskast en hem zo ver mogelijk van de gevel te plaatsen op de aanbouw is het wel gelukt en hebben ze het tot 36decibel weten te reduceren. Heeft ze wel op kosten gejaagd maar dat is niet mijn verantwoording. Om zelf ook concessies te doen heb ik een grote bak (3 meter lengte) met bamboe geplaatst langs de schutting zodat door het geritsel van de bladeren en de bamboestengels als isolatie fungeren. Zo kunnen er ook geen irritaties meer ontstaan. Alles is in goed overleg en in lieve vrede geregeld, we wonen gelukkig in een sociale en goede buurt met goede onderlinge contacten.
Probleem hier is dat wij koophuis hebben, beide buren zitten gehuurd van de woningbouw. We hebben een goede relatie met de buren en ik weet ook zeker dat ze het prima zouden vinden. Maar zij zijn uiteindelijk niet de eigenaar van het pand. Ik heb gewoon echt geen zin in gezeik met de woningcorporatie of eventuele nieuwe buren.

Fijn dat het bij jullie zo heeft uitgepakt! Al lijkt het me ook mooi om jou te zien bij de rijdende rechter 😛

Terug
Naar boven