XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #177.245
  • Sad
Waarderingen: AK
  • #177.246
  • #177.247
Weet niet of ik laatste jaren 10 jaar verouderd ben door de gear of door de kleine, maar de 2de moet nog ff wachten
Ik heb er 4 en volgend jaar zal de jongste zich eindelijk beetje kunnen vermaken. Die is net twee geworden en gaat echt alle kanten op haha. Herken precies wat je zegt! Maar fantastisch kereltje die alles wilt doen wat de grote ook doen en nu al klein buffetje :p

Maar vakantie kan je tot 3/4 jaar niet meer vakantie noemen🤣 Wat een rennen 😅

• #177.248
Ik heb er 4 en volgend jaar zal de jongste zich eindelijk beetje kunnen vermaken. Die is net twee geworden en gaat echt alle kanten op haha. Herken precies wat je zegt! Maar fantastisch kereltje die alles wilt doen wat de grote ook doen en nu al klein buffetje :p

Maar vakantie kan je tot 3/4 jaar niet meer vakantie noemen🤣 Wat een rennen 😅

Vanaf welke leeftijd wordt het wel vakantie? :o vraag dit voor een vriendin

• #177.249
Vanaf welke leeftijd wordt het wel vakantie? :o vraag dit voor een vriendin
Haha die van 4 en 5 spelen al echt alleen en kan ik op bedje liggen. Af en toe zeuren ze om ijsje maar dat is prima. Maar dit zijn dan nog geen doe vakantie maar all in Turkije all the way toeter vakanties 😉

• #177.250
Haha die van 4 en 5 spelen al echt alleen en kan ik op bedje liggen. Af en toe zeuren ze om ijsje maar dat is prima. Maar dit zijn dan nog geen doe vakantie maar all in Turkije all the way toeter vakanties 😉
Rijdt @K82 daar ook al rond ?

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #177.251

Die van mij is nu 5, maar denk dat het lastiger is omdat hij alleen is :)

Heb echt respect voor mensen die meerdere kinderen hebben, zeker zo dichtbij in leeftijd :o serieus!

• Heart
  • #177.252
Broertje en zusje die elkaar de kop in slaan van 9 en 6. zusje wou telkens mee met oudere broer...

• Haha
  • #177.255
Getverpillekes..zo vroeg wakker , enfin lunch klaarzetten en een suikerpotje ooit cadeau gekregen triggerde mij om aan hun te denken, de broers, 2 hele grote mannen die bij mij in huis verbleven omdat Erika(Mes) in haar hotel geen plaats meer had. Ben met hun gaan touren naar sportscholen door Nederland...wat een gasten waren dat en een hoop eieren dat ik elke dag moest halen 🤭

Reden: Krijg bestandje niet door
  • #177.256
mijn filmpje zijn weg..
dan maar een foto
1720763343572.png

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #177.258
Getverpillekes..zo vroeg wakker , enfin lunch klaarzetten en een suikerpotje ooit cadeau gekregen triggerde mij om aan hun te denken, de broers, 2 hele grote mannen die bij mij in huis verbleven omdat Erika(Mes) in haar hotel geen plaats meer had. Ben met hun gaan touren naar sportscholen door Nederland...wat een gasten waren dat en een hoop eieren dat ik elke dag moest halen 🤭

Cool! En inderdaad heb je @Arminius ook leren kennen!

• #177.259
1000000512.jpg

Wat een goede timing. Net kwark aant eten en liep naar de kast om wat extra dingetjes erin te mikken kwam mijn pakketje. Dit kan er meteen in 😊

Terug
Naar boven